poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Baza pod makijaż i puder mineralny od Revers Cosmetics

puder i baza revers

Revers to młoda firma, która wypuszcza wysokiej jakości kosmetyki dla kobiet, ale również dla mężczyzn. Ostatnio dostałam możliwość przetestowania kilku z ich kosmetyków, a w paczce jaką otrzymałam znajdowała się między innymi baza pod makijaż i puder mineralny. Myślę, że wiele z Was słyszało o silikonowej bazie Mineral Perfect. Cieszy się bardzo dobrą opinią wśród wizażanek, a jej cena nie przekracza 10zł! Jeśli chcecie dowiedzieć się coś więcej na temat tych kosmetyków, zapraszam do dalszej części posta.
Producent obiecuje skuteczne przedłużenie makijażu, wygładzenie cery oraz jej zmatowienie. Baza ma nie obciążać skóry, nie uwydatniać zmarszczek a także przygotować skórę do nałożeniu fluidu bądź pudru. Testowałam tą bazę kilka razy, głównie w dni gorące i dwa razy na wieczorne wyjście. Na dużym upale przedłużyła trwałość makijażu o około 2 godziny, ale nie winię jej za słaby rezultat gdyż jeszcze nie miałam okazji testować bazy, która poradziłaby sobie z takim upałem i słońcem. Na wieczorne wyjścia natomiast jest idealna - gdy wróciłam do domu mój makijaż wyglądał dokładnie tak samo jak wtedy, gdy wychodziłam. Buzia po użyciu bazy jest wygładzona i miękka, a nakładanie jej to czysta przyjemność. Ma lekką konsystencję o białej barwie i delikatny, łagodny zapach. Niestety, ale baza nie matuje, ale pozostawia buzię ładnie rozświetloną i promienną.

revers cosmetics


Kilka słów o tym, jak sprawdził się u mnie puder Mineral Perfect (Compact Face Powder). Producent obiecuje, że lekka kremowa konsystencja pudru Mineral Perfect doskonale stopi się ze skórą i dopasowuje do jej struktury, zatuszuje drobne niedoskonałości cery. Zapewni cerze świeżość i naturalny koloryt. W moim odczuciu jest to godny polecenia puder w rozsądnej, niskiej cenie. Po użyciu go nie musiałam nanosić w ciągu dnia wielu poprawek, a to jak najbardziej na plus bo nie lubię nakładać kolejnych warstw pudru. Używam go do codziennego makijażu, idealnie komponuje się z każdym podkładem którego używałam. Świetnie matuje, praktycznie w ogóle nie zapycha porów. Samo opakowanie wygląda bardzo elegancko i jest praktyczne - posiada małe, podręczne lusterko oraz "skrytkę" z puszkiem do pudru. Na zdjęciu puder wygląda na ciemny, lecz w rzeczywistości nie nadaje on żadnego mocniejszego koloru.

revers puder


revers cosmetics

Słyszałyście już o firmie Revers? Znacie ich kosmetyki? :)

59 komentarzy:

  1. Pierwszy raz widzę tę firmę, ale kosmetyki wydają się być całkiem w porządku :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  2. nie mialam niczego tej marki. Kosmetyki wydaja sie ok choc nie lubie nasladowan w np. opakowaniach :/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej marce, ale chętnie wypróbowałabym ten puder :)
    Ostatnio używam tylko mineralne pudry do twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Tej firmy jeszcze nie widziałam ale wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tej firmie, ale produkty są obiecujące.
    Zerknę na nie i przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię tą bazę jednak nie byłam zadowolona z reszty kosmetyków tej marki.
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale teraz będę o niej pamietac! :)

    http://start-afire.blogspot.com/2017/08/think-pink-banggoodcom.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tej marce^^. Kusi mnie, żeby spróbować tej bazy pod make-up, bo nigdy jej nie miałam na sobie. Raz w Rossmannie była taka z Wibo, ale finalnie jej nie kupiłam xd.
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tej firmie przyjrzę się jej bliżej :) Pozdrowionka :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie z chęcią tej bazy bym wypróbowała, bo mialam kiedyś jedną, ale właśnie uwidoczniała zmarszczki, twarz po niej nie była wygładzone i makijaż też jakoś specjalnie dłużej nie trzymał się :/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Chyba bliżej się jej przyjrze 💓

    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Baza mnie ciekawi ;) Szukam właśnie takiej, która wygładza, ale nie matuje :D Więc dla mnie ten jej mankament idzie na plus :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wcześniej nie słyszałam o tej firmie, a akurat szukam dobrej bazy pod makijaż, muszę ją wypróbować! :>

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ciekawe produkty i muszę przyznać, że nigdy wcześniej o nich ie słyszałam. A ten puder jest świetny :) z wielką chęcią przetestowałabym te produkty :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawe kosmetyki i firma. Chyba muszę coś przetestować!

    http://kinga-wajman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Musze je wypróbować na swojej skórze,ale wyglądają na fajne : )

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę przyznać, że pierwszy raz słyszę o tej firmie. Koniecznie będę musiała kiedyś przetestować jakiś ich produkt. Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeszcze nie spotkałam się z tą firmą, ale po jakości i samym wyglądzie produktów myślę,że kiedyś skuszę się na coś, co mają do zaproponowania :) amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam tą firmę i mam tą bazę..jestem z niej zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie znałam wcześniej tej firmy, ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie znałam tej firmy :(( Ale znając mnie jak ktoś zareklamuje i dobrze powie to pewnie niedługo kupie :))

    OdpowiedzUsuń
  22. Słyszałam o tej firmie ale jeszcze tych kosmetyków nie testowałam ale napewno przetestuj te kosmetyki ��

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie próbowałam jeszcze kosmetyków z tej firmy, ale na blogach często słysze o tych produktach.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zachęciłyście mnie do nich, jeszcze nie miałam z nimi styczności :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Używałam już ich kosmetyków i jestem bardzo zadowolona :)

    http://modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tej firmie, a właśnie szukałam pudru mineralnego!
    >>MÓJ BLOG<<

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używałam do tej pory niczego z tej firmy, ale może się skuszę, bo słyszę coraz więcej dobrych opinii. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kiedyś miałam jakiś kosmetyk od tej marki, ale nie pamiętam co to było. Chyba czas do niego wrócić, bo wydaje mi się że mi pasował. ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Również nie słyszałam o tej firmie, jak z tego co widzę sporo osób komentujących, ale bardzo możliwe, że kiedyś sięgnę, bardzo ciekawi mnie ten puder. :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wczoraj na swoim blogu zamieściłam recenzje kosmetyków marki Revers Cosmetics :)
    O pierwszym opisanym przez Ciebie produkcie wypowiedziałam się w samych superlatywach.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Akurat muszę się zaopatrzyć w nowy puder, więc chyba skuszę się na ten. Cena faktycznie rozsądna i skoro polecacie to muszę sprawdzić!
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam lakiery do paznokci tej firmy i byłam mega zadowolona ;)
    https://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Również przetestowałam tą firmę i jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Dość fajna marka, świetny mają ten puder:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie znam tej marki, ale ta baza wydaje się być idealnym pomysłem dla mnie i mojego nietrwałego makijażu :D Pozdrawiam i zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetne produkty i mega mi się podobają bo są świetne :D Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Testowałam kosmetyki tej firmy i uważam, że dla dziewczyn, których nie stać na droższe kosmetyki śmiało mogą kupić kosmetyki Revers Cosmetics. :)

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie znałam firmy, ale teraz jak się na nią natkne to z pewnością cos zamówie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja również pierwsze słyszę o tej marce. Mają niskie ceny ciekawe jak to się ma do innych produktów czy też są fajne :) Myślę że przydatny post i ich kosmetyki mogą się nadać dla osób wkraczających w świat makijażu :D Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  41. nie znam firmy, pierwszy raz o niej słyszę! :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie znałam wcześniej tej firmy, ale zapowiada się naprawdę ciekawie.:D
    Bazę chętnie bym przetestowała,bardzo mi się spodobała.♡
    Zapraszam na nowy post!
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale Twoja opinia o bazie zdecydowanie mnie zachęciła. Jeśli miałabym jej używać to właśnie na wieczorne wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  44. Używam bazy od Revers i nawet jestem zadowolona, jednak to prawda, że nie matuje skóry :)

    OdpowiedzUsuń
  45. jeszcze nie slyszałam o tej firmie chetnie wypróbuje https://mniejnizwiecejpowaznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ale wydaje się bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie słyszałam o tej firmie, może dlatego że się nie maluje i nie pogłębiam swojej wiedzy o markach kosceptyków.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam tę bazę i nie jest najgorsza :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie używam tego typu kosmetyków, więc nie mam zdania ;)
    Widzę, że mamy ten sam szablon xD
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja niezbyt często wykonuję sobie makijaż, lepiej czuję się bez niego. Recenzja jednak ciekawa, a produkty na pewno godne uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  51. Słyszałam o tej firmie wiele dobrego,ale nigdy nic z niej nie miałam. Pora to zmienić!

    OdpowiedzUsuń
  52. Bazę posiadam i jest całkiem spoko.
    Pudru niestety nie miałam okazji stosować.
    Miałam też cienie które są okropne- zero pigmentacji :P

    OdpowiedzUsuń
  53. Ooo, szkoda, że tak późno zobaczyłam ten post, bo dzisiaj już kupiłam podkład Perfect Stay od Miss Sporty. Następnym razem wezmę puder :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie słyszałam jeszcze o tych produktach, ale może kiedyś je wypróbuje.

    OdpowiedzUsuń
  55. Głośno o tej firmie ostatnio :) Musimy coś od nich mieć!

    OdpowiedzUsuń
  56. Będąc zupełnie szczerą nie słyszałam o tej marce, lubię jednak poznawać nowości kosmetyczne, więc kto wie, kiedyś przetestuję ją na sobie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger