niedziela, 20 sierpnia 2017

Chokery i hafty hitami ostatnich miesięcy

Ostatnio bardzo modne stały się haftowane kwiaty. Ten motyw używany jest już nie tylko na bluzkach, ale występuje on także na butach, spodniach czy sukienkach. Znajdziemy je obecnie prawie w każdej sieciówce. Mi bardzo przypadły do gustu ze względu na to, że dodają one całej stylizacji delikatnego i dziewczęcego, a jednocześnie bardzo eleganckiego wyglądu. Mam wam do pokazania dwie stylizacje z wykorzystaniem ubrań udekorowanych właśnie takimi haftami.
 Zapraszam do oglądania.







Kolejnym budzącym wiele kontrowersji trendem są chokery. Bardzo modne były one w latach 90 XX w.  Jak widać teraz powróciły do łask i są coraz częściej spotykane w najróżniejszych wariantach. Ja osobiście bardzo lubię chokery, ponieważ dzięki nim każda, nawet najprostsza stylizacja nabiera wyrazistego charakteru.





                                bluzka         spodenki         t-shirt         choker        choker

56 komentarzy:

  1. Bluzka z drugiej stylizacji jak i ten drugi choker są świetne! Sama ostatnio zamówiłam chokera z haftowaną różą :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo podoba mi się druga koszulka.
    Chokery śliczne!!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wpadły mi w oko te bluzeczki, chokery wiązane sama bardzo lubię i często noszę :)
    Lubię te ostatnie trendy, fajny pościk, pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pierwsza bluzeczka jest rewelacyjna! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsza stylizacja jest rewelacyjna! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chokery podobają mi się jedynie u innych ☺️ sama czuje się jak ze smyczą na szyi ☺️ może nieodpowiedni kupiłam

    OdpowiedzUsuń
  7. Pierwsza bluzka wygląda rewelacyjnie, co do chokerów, osobiśnie uważam, że wyszły one trochę z mody i stają się coraz bardziej przereklamowane :( Super zdjęcia.
    Pozdrawiam
    mental-giant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. chokery fajne jak ktoś ma zgrabna szyję

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie świetne stylizacje, z chęcia bymm takie założyła:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja lubię chokery zarówno u kogoś jak i u siebie, ale nie mogą być przesadzone tzn. nie mogą być zbyt duże lub zbyt krzykliwe. Pozdrawiam!:) /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta druga koszulka jest bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  12. Te chawty wszędzie widzę, tak samo. Swój klimat mają, ale z tego to ładnie wyszło z czarną koszulką.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  13. Drugi choker jest przepiekny,sama taki chcialabym miec ale nigdzie nie moglam znalezc.

    gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja akurat nie przekonałam się do chokerów, choć podobają mi się na innych osobach ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię hafty, szczególnie z motywami kwiatowymi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mega mi się spodobały te koszulki😊 ja uwielbiam chokery 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta koszula z haftami cudowna <3 lubie chokery ale jakoś rzadko w nich chodze

    OdpowiedzUsuń
  18. Haftowane motywy florystyczne wyglądają przepięknie na ubraniach. Sama się nimi zachwycam. Chokerów nie noszę zbyt często, ale to prawda, że nadają charakteru stylizacjom:)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Za kwiaciastymi wzorami nigdy jakoś specjalnie nie przepadałam, ale bardzo podoba mi się ta druga bluzka i chyba sobie ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak naprawdę wszystko w modzie wraca i rzadko co jest w dzisiejszych czasach niemodne.
    Bluzka z pierwszej stylizacji mnie urzekła. Naprawdę Ci pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jakie cudowne zdjęcia! Ta pierwsza bluzka jest cudowna, sama bym taką chciała :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię ubrania ozdobione haftem! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacje są super, bardzo mi się podobają. I jeszcze masz tak świetną figurę, zazdroszczę. Jednak do chokerów się nie przekonałam, do gustu mi nie przypadły. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  24. Chokery są świetne. Ja rzadko je noszę, ale czasami mam chęć sobie takie zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  25. W tej pierwszej stylizacji wyglądasz bosko! Uwielbiam takie bluzki ale sama.nosic nie mogę

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny gust ! bardzo fajne stylizację : )

    OdpowiedzUsuń
  27. a ja w tym sezonie nie kupiłam ani jednej rzeczy z haftem ;/

    OdpowiedzUsuń
  28. Niestety granica w kiczu a stylem w przypadku haftu jest bardzo cienka i większość osób przegina w strone kiczu. Wam się udało. Jest świetnie

    OdpowiedzUsuń
  29. śliczne chokery,sama noszę,kocham <3
    hafty są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  30. Stylizacja nr 1 bardzo przypadła mi do gustu! Wyglądasz prześlicznie :*
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Nadruki kwiatów na ubraniach są okej, a nawet bardzo ładne, jednakże nie kupiłam sobie takich, ponieważ co druga osoba nosi np. bluzkę z nadrukiem róży, a ja nie lubię nosić czegoś, co nosi pół miasta xd. Co do chockerów, to nie podobają mi się, bo uważam, że są mimo pozorów niewinności - wyzywające. No ale to moje zdanie :).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo podobają mi się chokery mimo że do mnie jakoś chyba nie pasują, a motyw wyszywanych kwiatów jest bardzo ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Mi się bardzo podobają takie kwiatowe wstawki :D. A do chokerów to na razie się nie przełamałam :/
    Mój blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem fanką tej błękitnej bluzki, jest obłędna :*

    OdpowiedzUsuń
  35. obie bluzeczki są przepiękne :)
    www.s-y-l-w-i-a.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Haftom zdecydowanie mówię TAK ! :) Świetnie wyglądacie ! Chokery od dłuższego czasu świetnie się u mnie sprawdzają :) Chętnie będę zaglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Piękna jest ta pierwsza bluzka i drugi choker też bardzo mi się podoba💖💖

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajowe stylizacje! <3 Uwielbiam chokery tego typu! <3

    OdpowiedzUsuń
  39. Osobiście uwielbiam chokery i wszelkie hafty! Bardzo spodobały mi się twoje stylizacje :*

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetne stylizacje - ale odnoszę wrażenie, że jestem jedyną osóbką,która nie lubi chokerów :((

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam motywy kwiatowe, w połączeniu z haftem wyglądają oszałamiająco.
    Do chokerów nie mogę się przekonać, stawiam na delikatne łańcuszki.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  42. Bluzki z obu stylizacji przepiękne <3 zastanawiam się, czy nie skusić się na zakup którejś z nich :)

    OdpowiedzUsuń
  43. druga stylizacja w moim typie :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  44. Hafty są cudowne. Jeśli chodzi o chokery mam jednego i do tej pory tylko raz ubralam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. pierwsza stylizacja cudowna! :D szczegolnie ta bluzka wpadła mi w oko :D
    http://czynnikipierwsze.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Chokery...uwielbiam! Sama posiadam ok 10 sztuk...i noszę bez przerwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Od dawna chcę kupić, ale boję się, że nie będę nosić ;/

    OdpowiedzUsuń
  48. Jestem zakochana w haftach :) chociaż co prawda niewiele mam rzeczy w szafie z nimi ale mam nadzieję że to się niedługo zmieni. Jesli chodzi o chokery to jakoś nie mam odwagi żeby je nosić, ale to fakt, są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetny post! Bardzo mi się podobają zdj i ta bluzka.. Super. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Haftowane kwiaty średnio mi się podobają natomiast chokery bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger