niedziela, 10 września 2017

End of summer

Hej!
W dzisiejszym poście chciałabym przedstawić Wam kilka propozycji stylizacji z czterema bluzkami, już niestety trochę letnio-jesiennymi, bo słonka ostatnio mamy coraz mniej. Zdecydowanie wolę cieplejsze dni, no ale czas płynie, a wraz z nim zmienia się i pogoda. Nie chcę się zbytnio rozpisywać, więc zapraszam do przeglądu outfitów. Linki do poszczególnych bluzek pod zdjęciami.















-----------------------------------------------------------------

Jeansy - no name
Białe spodnie - stradivarius
Bluzki - ZAFUL / klik klik klik klik
Zegarek - Sophie Butik


Podobają się Wam moje zestawienia? :)

41 komentarzy:

  1. Piękne zdjęcia kochana! Uwielbiam takie luźne notki, dopełnione zdjęciami. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta bluzka w paski skradła moje serce, haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne stylizacje! <3 szkoda że lato się już kończy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż mogę więcej napisać jak to że wyglądasz przepięknie? Bo wyglądasz... Miłej niedzieli ci życzę i zapraszam do siebie stasiekgorny.blogspot.com będzie mi bardzo,bardzo miło jeśli zaobserwujesz,jak i ja czynię,i zostawisz komentarz. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ostatnia bluzka oraz przedostatnia koszulka jest śliczna.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne bluzki. Lubię ostatnio taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ślicznie wyglądasz ♥️ Wszystkie bluzeczki ładne! Pierwsza i trzecia najbardziej przypadła mi do gustu 😊

    OdpowiedzUsuń
  8. Ta ostatnia bluzka! Muszę się za nią rozejrzeć! W ogóle uwielbiam białe spodnie. Tylko bardzo ciężko o dobrą i nie prześwitującą tkaninę :/ Twoje takie są, że nie prześwitują? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie tez duzo przeszukalam zeby znalezc takie, ktore nie prześwitują. Te akurat mają dobry materiał ale nie "kryje" w 100% :/

      Usuń
  9. Najbardziej podoba się ostatnia propozycja, świetna bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna jest ta bluzka z różą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. we wszystkim wyglądasz idealnie, zdecydowanie uwielbiam te kolory ;)
    http://zatrzymacchwileulotne.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. bluza w paski podoba mi się najbardziej, chociaż lubie tez kolor ostatniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza bluzeczka bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie najbardziej podoba się stylizacja w bluzce w paski.

    OdpowiedzUsuń
  15. Crop z różą jest świetna! Super stylizacje :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. piękne wyglądasz! mam tą białą koszulkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pierwsza bluzka piękna, idealna w połączeniu ze spodniami. Szkoda, że sezon na białe spodnie się kończy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwsza stylizacja i ostatnia moimi faworytami :) Ta Bordowa góra, rewalacja!
    www.pattsworld.com

    OdpowiedzUsuń
  19. ładne te bluzeczki. Zwłaszcza pierwsza. Białe spodnie idealne na dziś

    OdpowiedzUsuń
  20. przepięknie wyglądasz, zazdroszczę figury i włosów <3

    pozdrawiam :*
    https://huraganrozdzialow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ładna jestes!
    www.flarri.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Najbardziej mi się podoba ta pierwsza bluzka w paski :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne stylizacje💖
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwsza i ostatnia stylizacja jak najbardziej w moim stylu 😊

    OdpowiedzUsuń
  25. mam tą czarną koszulkę :D świetna jest :)
    pięknie wyglądasz :D

    MÓJ BLOG
    Mój Instagram

    OdpowiedzUsuń
  26. Tą ostatnią również mamy! Jest cudna, jednak w szkole się czepiają pomimo, że nosimy do niej spodnie z wysokim stanem :/

    OdpowiedzUsuń
  27. Koszulka z haftem to coś pięknego :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  28. ładne bluzki :) ta ostatnia bordowa, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Śliczne stylizacje idealne na lato i jesień:) Przepiękne zdjęcia;) pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  30. jak miło jest nacieszyć oko jeszcze takimi letnimi fotami, podczas gdy za oknem codziennie szklana pogoda :( jesień już zdominowała naszą pogodę- bardzo szybko, a szkoda :(

    Pierwsza bluzka i top z różą bardzo mi się podobają- sama dumnie bym nosiła <3

    15,99$, 10,99$, 9,99$, 18,23$
    mogę prosić o to samo ? :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne są te bluzeczki. :)

    Mój blog, zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  32. I tu powiedzenie "ładnemu we wszystkim ładnie" się w pełni sprawdza. W każdej stylizacji wyglądasz pięknie. Najważniejsze jest to byś nosiła ubrania, które wyrażają Ciebie, podkreślają to co najbardziej w sobie lubisz. Wtedy wkroczysz dumnie wśród szarego tłumu jako oryginalna i pełna wdzięku kobita!

    OdpowiedzUsuń
  33. t-shirt jak dla mnie najlepszy :D
    deathbeds19.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. We wszystkim Ci dobrze . Dla mnie najlepsza jest ta pierwsza stylizacja : )

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger