sobota, 16 września 2017

Kurtka khaki

Hejka!
Jesień już coraz bliżej. Mimo, że nadal mamy jeszcze kalendarzowe lato to już tak naprawdę czuć, że to nie to samo co na wakacjach. Pogoda za oknem jak na razie nie dopisuje, cały czas pada i aż się prosi, żeby przez okno wpadło trochę słoneczka. Jesień zawsze kojarzy mi się z długimi wieczorami spędzonymi przy ulubionym serialu, gorącej herbacie i w cieplutkim kocyku. Bardzo lubię też w tej porze roku to, że jest tak kolorowo i można zrobić bardzo ładne zdjęcia. Na sam koniec mam dla Was także stylizację z kurtką khaki ze sklepu Rosegal. Na ich stronie znajdziecie także dużą ofertę kurtek typu long black jacket. Zapraszam więc do oglądania.




Kurtka - Rosegal

A Wy już jesteście przygotowani na jesień? 

48 komentarzy:

  1. Super kurtka bardzo ładnie to wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna kurtka. Bardzo zgrabna.

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie ale fajna na ciebie szyta. Super zdjecia też kochamy jesień:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka przefajna. Bardzo ładnie się prezentuje, a może sobie taką sprawię w tym roku? No zobaczę w każdym razie ja co roku zamiast kupować jakies pikowane czy inne kurtki to po prostu zakładam wygodną bluzę i na to kurtkę skórzaną także ja jestem co roku przygotowana :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kurteczka, ahhh, zakochałam się w tych zdjęciach! <3 :D
    Tak, już jestem przygotowana na jesień.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Super i masz piękny makijaż! Powieki cudownie pomalowane i jako całość wygląda perfecto! Mega mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie jestem kompletnie przygotowana na jesień :)
    mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja bardzo mi się podoba całość prezentuje się pięknie.
    Co powiesz na wzajemną obserwacje>?https://klaudiaonelive.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca jestem przygotowana na jesień, ale kurteczka fajna
    Pozdrawiam, Madda

    OdpowiedzUsuń
  11. Wooow świetna taka kurtka w takie dni. Oj tak masz rację z tymi kolorami o tej porze jest ładnie. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie jestem przygotowana na jesień ale kurtka jest prześliczna
    https://f-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka świetna :) a co masz na ustach? Bardzo mi sie podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie to wygląda i jak zawsze Ty też! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na Podlasiu jesień już dawno zawitała i robi się już tak zimno, że chyba niedługo wyciągnę kurtkę zimową. Muszę przyznać, że pięknie wygląda twoja kurtka i ten kolor wygląda znakomicie.
    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na kurtka jest cudowna <3 Bardzo ładny i estetyczny blog. POZDRAWIAM :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna kurtka, jakiś czas temu widziałam w pewnym sklepie podobną, ale szarą i do dzisiaj nie mogę przeżyć, że jej nie kupiłam.
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Kurtka godna polecenia 😃 Zdjęcia mają w sobie to coś 😃 Super wpis.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna! Kolor kurtki bardzo mi się podoba!
    Pozdrawiam ciepło! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wyglądasz przepięknie. Najbardziej urzekł mnie makijaż, a co do treści, to tak... to lato nie jest za specjalnie fajne :/

    OdpowiedzUsuń
  21. Jesień to moja ulubiona pora roku :)Kurtka piękna, szukam takiej czarnej, więc zaraz kliknę w stronkę.
    Zostaję tu i będę wracać ;)

    Adatoniewypadaaaa

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja chyba jeszcze nadal nie wierzę, że to koniec lata:( Super stylizacja i śliczne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  23. Kurteczka świetna, bardzo mi się podoba i zdecydowanie jest w moim stylu ;) Może i ja się na nią skuszę ;) Zaraz zobaczę czy będzie mój rozmiar ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja niestety za jesienią nie przepadam (no, może nie licząc tych pięknych kolorowych liści) :)
    Moją uwagę przyciągnął twój makijaż - bardzo ładny !

    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękna kurteczka! Idealnie wtapia się w kolory jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Boska kurtka! Ślicznotka z Ciebie, masz przepiękne włosy *.*

    OdpowiedzUsuń
  27. Mam podobną kurtkę! Jest świetna ;) Sprawdza się do wielu stylizacji
    zapraszam do mnie na bloga> https://zszafypannyjoanny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajna kurtka, do wszystkiego będzie pasować kolorem. I masz przepiękne włosy :)
    Ja lubię jesień... o ile to ta złota polska jesień. W tym roku niekoniecznie taka jest.. :D

    Pozdrawiam!
    http://karina.stankowicz.pl/

    OdpowiedzUsuń
  29. Genialna kurtka !<3

    xxPozdrawiam,

    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/inspiracje.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna kurtka, świetna na jesień! ;)
    https://coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Cudowna kurtka, mega mi się podoba! Masz śliczny makijaż :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja, tak niezwykłą w swojej prostocie:)
    http://erramood.blogspot.com/2017/09/jesienny-kombinezon.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna kurtka idealna na jesień ☺️

    OdpowiedzUsuń
  34. U mnie "przygotowania" do jesieni dopiero się zaczną. Muszę kupić płaszcz, kurtkę i buty. Myślałam też o kurtce takiej jaką Ty masz, ale w kolorze jasnego różu :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Genialnie zestawienie, piękne włosy!

    Zapraszam :) etpueriss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger