czwartek, 14 września 2017

Peeling do twarzy marki Resibo

Chyba każda z nas marzy o tym, by mieć gładką skórę bez niedoskonałości. Chcemy, aby twarz była promienna i wyglądała na wypoczętą. Dlatego pielęgnacja jest tak bardzo ważnym elementem i powinniśmy poświęcać jej dużo uwagi. W ostatnim czasie testowałam peeling multifunkcyjny marki Resibo znajdziecie go tutaj. Jesteście ciekawi jak u mnie sprawdził się ten kosmetyk? Zapraszam na recenzję :) 

                                              
 Obietnica producenta:

Produkt ten ma nam pomóc w walce z niedoskonałościami i starzeniem się skóry. Delikatnie usuwać martwy naskórek, nawilżać, odżywiać i rozświetlać skórę. Z każdym dniem skóra będzie wyglądać na zdrowszą i bardziej promienną.            

                                      Moja opinia:                                         

Stosuję peeling już od jakiegoś czasu i używam go 2-3 razy w tygodniu. Ma on bardzo ładny zapach, a jego konsystencja przypomina taką pastę, którą możemy łatwo zaaplikować na twarz. Mam skórę skłonną do przesuszania się, która wymaga odpowiedniego nawilżenia, a także w niektórych miejscach popękane naczynka. Producent zaleca, żeby na skórę wrażliwej nałożyć niewielką warstwę peelingu na twarz i po 5-10 minutach zmyć letnią wodą. Po kilku tygodniach stosowania zauważyłam, że skóra jest gładka i dobrze nawilżona, z czego jestem bardzo zadowolona. Myślę, że idealnie sprawdzi się dla każdego typu cery  i każdy będzie zadowolony z efektów po użyciu tego kosmetyku.


Opakowanie zawiera około 75 ml produktu, a cena to około 79 zł. Myślę jednak, że kosmetyk, który zawiera aż 98,3 % składników naturalnych to rzecz w którą warto zainwestować. Produkty tej marki są w 100% wegańskie i mają przepiękne tekturowe opakowania, które nadają im ciekawy i uroczy wygląd.


W paczce oprócz peelingu znalazłam także opaskę z logiem Resibo, dzięki, której nie ubrudzę sobie włosów podczas aplikowania kosmetyku. Drugim produktem, którego testowania nie mogę się doczekać, jest bomba do kąpieli o pięknym cytrusowym zapachu. Przesyłka była bardzo ładnie zapakowana co można poczytać jako duży plus. Podsumowując, uważam, że Resibo ma bardzo dobrej jakości kosmetyki do pielęgnacji i serdecznie polecam je wypróbować!

A Wy miałyście okazję testować kosmetyki marki Resibo? Podzielcie się opiniami w komentarzu :) 


40 komentarzy:

  1. Jejku nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z tej firmy, ale chciałabym wypróbować <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie wypróbuje ten peeling. Ja używam ciągle różnych peelingów, najczęściej sięgam po pastę oczyszczającą z Ziaji, która też ma drobinki ale muszę przestawić się na coś bardziej naturalnego:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie stosowalam nigdy , ale chyba sie skusze na ten peeling ;)
    Bardzo fajna recenzja !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie stosowalam nigdy , ale chyba sie skusze na ten peeling ;)
    Bardzo fajna recenzja !

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znałam tych kosmetyków, ale zapowiadają się na dobre. dzięki za recenzję.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam peelingi ale muszą być bardzo delikatne gdyż mam bardzoo wrażliwą cerę :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena dość wysoka, ale myślę, że skoro naprawdę się sprawdza i ma fajny skład to jest jej warty :D

    OdpowiedzUsuń
  8. nie stosowałam, ale brzmi zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam okazji, ale słyszałam o tych produktach wiele dobrego

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie używałam tego nigdy :D

    Buziaki
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Z resibo mam tylko olejek do demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Chętnie wypróbowałabym produkty tej firmy, bardzo podoba mi się naturalność kosmetyków, jednak odkładam ciągle ich zakup ze względu na cenę, uważam jednak, że jest ona adekwatna do jakości tylko mój budżet jest za niski :) Ciekawi mnie szczególnie ich olejek do demakijażu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Skoro peeling super nawilża, to z chęcią po niego sięgnę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam małe problemy ze skórą, więc koniecznie muszę go wypróbować
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksaizkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawy post, na pewno się skuszę na ten peeling
    Zapraszam również na mojego bloga https://f-beauty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tej firmy . Ale możliwe , że kupię . :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nigdy nie testowałam , ale chciałabym muszę kupić ;)
    https://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi sie takie opakowanie. Jak dawno nie robiłam peelingu twarzy. Przypomniałaś mi o tym

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy nie stosowałam żadnego kosmetyku tej marki. Zastanowię się nad kupnem tego produktu :)Super wpis! Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam tę firmę i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeszcze nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami z tej firmy, ale kusi mnie żeby je wypróbować. Podobnie jak Ty moja skóra często jest bardzo wysuszona, może mi też pomoże :) czekam na więcej recenzji kosmetyków z Resibo, może jakieś kremy nawilżające :*

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie miałam okazji stosować ale widzę że mógłby idealnie się sprawdzić u mnie 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny post! Ja jeszcze nie miałam przyjemności testować produktów tej firmy, ale mam nadzieję, że niedługo się to zmieni :) pozdrawiam, amsoff.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie slyszalam jeszcze o tej firmie, musze przetestowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyglada bardzo zachecajaco :) Z checia bym go wyprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam bardzo podobna cere ciężko mi dobrać dobry piling ostatnio miałam z Avonu ale dosyc tlusty był

    OdpowiedzUsuń
  27. Z chęcią sięgnęłabym po ten środek niestety większa ilość preparatów na mnie nie działa i wkurzyłabym się gdybym kupiła ten środek i nic by nie zadziałał. Ale może kiedyś się na niego skuszę :)
    Pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale recenzja zachęca. Gdy będę miała więcej pieniędzy, to się może w niego zaopatrzę

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie słyszałam nigdy o tej firmie. Peeling wydaje się być całkiem fajny :D
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaciekawił mnie ten kosmetyk, jednak nigdy nie słyszałam o tej firmie.

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam markę resibo i chętnie przetestuję ten peeling! :)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Nigdy nie miałam niczego z tej firmy ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    http://veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie używałam żadnych kosmetyków z tej firmy. Jeszcze ;P
    ja używam pasty (coś jak peeling) z ziaji i dobrze się sprawdza :)
    http://zdjeciapelneinspiracji.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie miałam jeszcze okazji testować tej marki, aczkolwiek jak dla mnie 79zł za podkład, to za dużo, poszukałabym raczej tańszych odpowiedników:).
    Pozdrawiam!
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Ciekawa i zachęcająca recenzja - osobiście nie miałam okazji testować tego produktu. Kto wie, może kiedyś :)
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Dużo słyszałam na temat tej marki, jednakże opinie są podzielone. Jedni twierdzą, że jest super, inni niekoniecznie. Mam dosyć wrażliwą cerę i nie każdy peeling mi pasuje np. Clinique to totalna porażka w moim wypadku, dlatego też jestem wierna temu ze Skin79 po którym moja buzia jest miękka jak "pupcia niemowlaka" ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie stosowałam żadnego z tej firmy kosmetyku :D może kiedyś użyję :P

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam go na celowniku od jakiegoś czasu, skład jest świetny a czytałam o nim już wiele dobrego. Chyba pora się na niego zdecydować. Boskie opakowanie! <3
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  40. Marzę żeby mieć jakieś kosmetyki z tej firmy, słyszałam o niej same pozytywne opinie no i składy są bardzo dobre, ale niestety... cena odstrasza i zawsze szukam zamienników :/
    Pozdrawiam,
    tukociel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger