poniedziałek, 25 września 2017

Test gąbeczki do makijażu Pierre Rene


Hejka!
To już kolejny post z recenzją kosmetyków marki Pierre Rene. W najbliższych dniach dodam także recenzję bomb do kąpieli jak również produktów do ust od tego samego producenta. Jednak w dzisiejszym poście mam dla Was test gąbeczki do makijażu. Jesteście ciekawi jak mi się sprawdziła? Zapraszam do czytania.


Testowałam ją już kilka tygodni i jestem nią zachwycona! Jajeczko jak widać na zdjęciu jest różowe. Po kilku myciach kolor staję się troszkę bledszy niż na samym początku. Mimo to dalej spełnia swoje funkcję i jak na razie oprócz tego nic się z nią nie dzieję. Ma ona bardzo fajną fakturę, posiada malutkie pory, dzięki czemu nie wchłania tyle podkładu co jest jej kolejnym plusem.


Gąbeczka jest bardzo miękka i przyjemnie się nią nakłada podkład, korektor czy puder. Ja używam jej także do konturowania na makro i w tej roli też sprawuję się znakomicie! Jestem z niej bardzo zadowolona i odkąd ją mam używam jej niemal, że codziennie. Miałam już wiele gąbeczek, ale ta jest jedną z lepszych . Jej zaletą jest także cena, bo kosztuję tylko około 14.99 zł.

Ocena: 5/5


A jakie są Wasze ulubione gąbeczki do makijażu? 



38 komentarzy:

  1. Nie wiedziałam ze Pierre René ma taką w swojej ofercie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musze się w nią koniecznie zaopatrzyć, bo moja jest już do wymiany i właśnie zastanawiałam się na jaką i chyba zdecydowałam <#
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam od niedawna For Your Beauty i też jestem zadowolona. Wydaje się bardzo podobna do Twojej.

    OdpowiedzUsuń
  4. Właśnie szukam jakiejś porządnej gąbeczki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatny wpis! Chciałam znowu spróbować z gąbeczką, bo już kilka prób podejmowałam, ale nie mogłam znaleźć tej odpowiedniej, a nie chciałam wydawać też majątku. Dlatego chyba dam sobie odpocząć od wklepywania palcami i ją wypróbuję, bo cena zachęca. Dziękuję!

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    • mój blog •

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo przyjemnie i równomiernie rozprowadza podkład :) Ja też jestem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam kiedys gąbeczke ale nie przypadla mi go gustu :) ale to byla z alieexpress ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie szukam jakiejś dobrej gąbeczki do makijażu :D Ta zdecydowanie zachęca swoją ceną :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam gąbkę Real Techniques. Odpowiada mi jej miękkość, struktura i wytrzymałość ☺

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam tą gąbeczkę i u mnie całkiem nieźle się spisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy jej nie miała, ale może kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te gąbeczki...i cena super!

    OdpowiedzUsuń
  13. O widze swietny zamiennik dla slynnego BB :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Szczerze mówiąc gąbeczek używam tylko do korektora pod oczy, a i w tym przypadku coraz częściej używam pędzli. Mimo wszystko uważam że warto jest mieć w swojej kosmetyczce jedną sprawdzoną gąbeczke.
    Pozdrawiam cieplutko
    Just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja mam teraz jedną gąbeczkę z Hebe i świetnie się u mnie sprawdza :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, super że w końcu pojawiła się jakaś tańsza alternatywa dla Beauty Blendera.

    OdpowiedzUsuń
  17. Ooo rewelacja i praktycznie niczym się nie różni od BB :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podeśle post mojej dziewczynie bo lubi makijaż robić czasem na wyjście do miasta. ale rzadko co prawda lecz może niej się przydać. Ciekawa recenzja.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam ją kiedyś, byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  20. O, dobrze wiedzieć! Kupię ją jak zużyje mi się blend it ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Właśnie ostatnio miałam okazję ja zakupić, jestem w niej również zakochana :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/09/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  22. Sama jestem ogromną zwolenniczką gąbeczek (https://simplysimplesimpleness.blogspot.com/2017/07/ewa-schmitt-boutique-silikonowa.html) i właśnie jestem w trakcie poszukiwań nowej, więc może uda mi się wypróbować właśnie tę :)

    Obserwuję!

    www.simplysimplesimpleness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam oryginalny bb i jest świetny, ale gdy się zużyje będę szukać nowej gąbeczki to już wiem co jest dobrą opcją :)

    OdpowiedzUsuń
  24. miałam tą gąbeczkę, jest świetna !

    OdpowiedzUsuń
  25. Kiedyś widziałam identyczną w Rossmannie i chyba w końcu muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. muszę przyznać, że nigdy nie zwracałam na to uwagi. Piszesz obiektywnie, co mi się podoba. więc może w końcu wybiorę się do sklepu i bardziej świadomie podejmę wybór. dzięki :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Po Twojej opinii chyba chętnie się skuszę ! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. jak dla mnie gąbeczka to gąbeczka, ale ta jest naprawde dobra:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Porowatość, odpowiednia miękkość i dobra cena - gąbeczka idealna:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja używam gąbeczki z firmy delia(?) i jestem bardzo zadowolona. Ale,ze podkład z firmy pierre jest moim ulubieńcem ukochanym to zakupie tę gąbkę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  31. jeśli chodzi o gąbeczki to mam niewielkie doświadczenie - póki co używam tej z rossmanna, która kosztuje grosze ;p u mnie się sprawdza, specjalnie wymagająca nie jestem
    ciekawa recenzja, z pewnością kiedyś po nią sięgnę!

    OdpowiedzUsuń
  32. Rzeczywiście cena zachęca do kupna ! Świetna recenzja :)

    nouw.com/roksanaryszkiewicz
    facebook.com/roksanaryblog

    OdpowiedzUsuń
  33. Również używam tych gąbeczek. Nie wyobrażam sobie teraz, aby czymś innym nakładać podkład.
    La-karolla.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Jest wybór w gąbeczkach do makijażu, aczkolwiek nigdy żadnej nie używałam. Korci mnie, aby wypróbować! 😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger