niedziela, 29 października 2017

Jesienna aura


Jesień to idealny czas, na to by pozwolić sobie na chwilę relaksu i odpoczynku. Mi ta pora roku kojarzy mi się przede wszystkim z chwilami spędzonymi przy dobrej książce bądź ulubionym serialu, ciepłej herbatce i kocyku. Czasami chyba każdy z nas potrzebuję takiego dnia na wyciszenie, uporządkowanie kilku spraw  życiu czy pobycie samemu. Z czym jeszcze więc kojarzy mi się jesień? Między innymi z noszeniem ciepłych sweterków, bluz, kardiganów, kurtek i płaszczy. Można wymyślić wiele ciekawych stylizacji i trochę więcej pokombinować z dodatkami. Dlatego też w tym poście chciałabym wam pokazać moje 2 propozycje jesiennych stylizacji z ubraniami ze sklepu Zaful. Zapraszam do oglądania. 


1 - KLIK  2 - KLIK  3 - KLIK  4 - KLIK  5 - KLIK


1 - KLIK  2 - KLIK  3 - KLIK  4 - KLIK  5 - KLIK  

   KLIK

A Wam Która stylizacja najbardziej przypadła do gustu?


52 komentarze:

  1. Stylizacje są wręcz idealne na jesień, kolory świetnie współgrają ze sobą. Osobiście wybrałabym zestaw nr 2, sukienka ma przepiękną barwę!

    Pozdrawiam,
    mariadoeseverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne stylizacje! Ciężko wybrać, ale chyba zdecydowałabym się na zestaw nr 1, a najchętniej na oba :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesień to typowo refleksyjna pora roku :)
    Pierwsza stylizacja bardziej w moim guście.
    Oczywiście, pomagam-klikając! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie stylizacje sa cudne ale jednak ta 2 bardziej przykuła moja uwage :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chetnie zmiksowalabym obie stylizacje ale 1 skradła moje serce! To 1 zdj na gorze postu magiczne :) mi jesien kojarzy sie z zimnem i smutkiem :( buziaki!

    Caiawichowska

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem obie są bardzo fajne
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajne stylizacje :) Zdjęcie jesieni cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie mi się podobają- wygodnie, ale elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja stawiałabym na tą pierwszą stylizację. O wiele bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie stylizacje przypadły mi do gustu, ale ta druga jest wg mnie lepsza :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty numer 2 bardzo mi podpasowaly.

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza w moim odczuciu fajniejsza :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Rewelacyjnie stylizacje na jesień, które na pewno się idealnie sprawdzą i są oczywiście śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi sie podobaja obydwie. Zdecydowanie moj styl. Mam spodnie z pierwszej stylówki i są całkiem fajne.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciężko mi powiedzieć, która propozycja jest lepsza bo jedna i druga bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza stylizacja super, szczególnie ta bluzka w stylu boho bardzo mi się podoba!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się druga stylizacja <3 Te krótkie buciki bardziej do mnie przemawiają :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super pomysły na stylizacje! Bardzo fajny post :))

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie jestem w stanie wyróżnić, która stylizacja bardziej mi się podoba, gdyż obydwie wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam problem na którą się zdecydować, bo obie mają coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylizacje bardzo mi sie podobają. Każda ma coś w sobie. Na jesień idealne

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybrałabym numer 2 ponieważ jest tam ramoneska od których jestem uzależniona, i je namiętnie kolekcjonuje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Stylizacja numer dwa skradła mi serce.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja bardzo lubie ramonezki wiec druga

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie lubie jesieni. Chlapy, ciapy, deszczy i zimna. Lubie tylko ta zlota, polska jesien, ktorej bylo zdecydowanie za malo. Wichury weekend zerwaly nam dachowki i wyrwaly z ziemi trampoline, ktora sie zlamala :( wrrrr.
    Z obydwu stylizacji wykluczylabym tylko buty. Nie moge nosic obcasow. A tak bardzo mi sue obydwie podobaja 😁

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja bardzo lubię jesień, ale nienawidzę swetrów i ciepłych ubrań, wydają mi się strasznie ciężkie. Najchętniej cały czas nosiłabym zwiewne sukienki i delikatne bluzeczki ☺
    MOJA STRONA

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam jesien i to ze po upalnym lecie nadchodzi ochlodzenie i piekne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Żadna, raczej wolę takie z sukienką lub spódniczką ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Hi love, I have seen your blog and here u have a new follower.
    would u like to follow me back? here is my blog https://mylifeinsimplelittlewords.blogspot.com.es/
    I would be so happy if u decide to follow me.
    Good day and congrats for this amazing post :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię jesień za swetry. Kocham swetry i swetrzyska :))

    OdpowiedzUsuń
  31. Jesienna pogoda wcale mi nie sprzyja :( pierwsza stylizacja super!! <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Druga stylizacja piękna. Brakuje mi tylko ciepłego sweterka

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny post! Mnie bardzo się podobają obie jednak gdybym miała wybrać to byłaby to stylizacja numer 2 :) Obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  34. uwielbiam taką jesienną aure ale u mnie już dziś śnieg padał :C

    OdpowiedzUsuń
  35. Stylizacje zdecydowanie idealne na jesienną aurę! Boski post! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Klimatyczne zestawy :)

    Planujesz zakupy na stronie MAVOJ
    Koniecznie zobacz opinie
    http://kompanychrup.blogspot.com/2017/10/mavoj-czekam-na-zwrot.html

    OdpowiedzUsuń
  37. Wysokie kozaki <3 <3 Zawsze i wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwsza stylizacja jest super. Taka w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zestaw nr 2 jest piękny, nr 1 również, ale sukienka z drugiego zestawu wygrała!
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja bym sobie wybrała z tych propozycji kilka rzeczy i połączyła to po swojemu, ale ogólnie bardzo ładne ciuszki wybrałaś;>

    OdpowiedzUsuń
  41. jaki fajny wybór produktów. Stylizacje idealne na lato, fajnie wpisują się w polską złotą jesień ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Pierwsza stylizacja to zdecydowanie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  43. Ogólnie nie lubię jesieni xd ale ubrania typowo jesienne tak XS 1 podoba mi się najbardziej xs

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger