poniedziałek, 16 października 2017

Przegląd jesiennych ubrań


Hejka!
Co nosić jesienią? Swetry czy bluzy? Co wybrać? Jak kiedyś ubierałam się w same bluzy, ale z czasem przekonałam się także do noszenia sweterków. Teraz jest nieodłączna część mojej garderoby, bez której nie wyobrażam sobie jesieni. Ciepłe, oversizowe ubrania zawsze będą mi się kojarzyć z tą porą roku. Na stronie zaful.com znajdziemy mnóstwo propozycji swetrów i bluz. Dlatego zapraszam  na mały przegląd tego co dla Was przygotowałam.

What to wear in sweaters or sweatshirts? What to choose? As I used to dress myself in sweatshirts, but over time I also became aware to wear sweaters. Now is my inseparable part of the wardrobe, without which I can not imagine the autumn. Warm oversize probably will always be associated with this season. On the zaful.com website you will find plenty of sweaters and sweatshirts. Therefore, I invite you to a small overview of what I prepared for you.



                      KLIK                                            KLIK                                               KLIK



                      KLIK                                           KLIK                                                  KLIK



A Wy co bardziej lubicie nosić w jesieni? Bluzy czy sweterki?

  

63 komentarze:

  1. Ostatnia bluza wygląda ciekawie. Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne propozycje wybrałaś
    Pozdrawiam,Madda
    blog ->klik

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kocham i bluzy (mojego chłopaka są najlepsze!) I sweterki które są strasznie cieplutkie. Super przegląd, wiem już co wybrać ;)
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Czarna bluza z aplikacjami na rękawach...mega!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne propozycje. Uwielbiam ciepłe ubranka na tę porę roku. Typowe oversizowe sweterki czy też bluzy. Z chęcią wejdę na stronkę ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe propozycje ;) poklikane

    Pozdrawiam!
    coscudownego.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikane;)
    Poklikasz u mnie Bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale ciekawe ubrania, bardzo w moim stylu <3
    poklikane

    OdpowiedzUsuń
  9. Swetry ! :) Nie mam bluz w swojej szafie. Może kiedyś to zmienię, ale jak na razie to swetry rządzą w mojej garderobie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweterki, ostatnio zaopatrzyłam się w kilka nowych, ślicznych okazów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zdecydowanie wolę swetry :) W tym zestawieniu spodobał mi się szary z haftami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne rzeczy, najbardziej podoba mi się ta czarna bluza
    Oczywiście poklikane

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja lubię chodzić w bluzach, ale w tym sezonie na pewno się to zmieni i postawie też na sweterki :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne propozycje, większość bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Swetry na jesień są niezbędne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam tak samo jak Ty! Nosiłam tylko bluzy, a dopiero z czasem przekonałam się do sweterków. Nie ukrywam, że bluz wciąż mam dużo i stale je dokupuje. Ale sweterki również skradły moje serduszko i powoli kolekcja się rozrasta :)
    Sama posiadam jeden sweterek z ZAFUL - taki bordowy, ale nie ten z propozycji. Jest naprawdę cudowny i bardzo ciepły!

    Poklikałam:
    $24.49, $19.49, $21.99
    $18.99, $21.49, $22.99

    Ciekawe propozycje, bardzo nietypowe :)

    Pozdrawiam serdecznie,
    Olimpia

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeżeli chodzi o sweterki, to ja wolę zdecydowanie coś dłuższego :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię i bluzy i swetry :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/ootd.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Kazdy sweterek mi sie podiba. Mam do nich slabosc.

    OdpowiedzUsuń
  20. bluza z pluszowymi wstawkami mega fajna! <3 www.luck-happens.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawie wygląda bluza z pluszowymi wstawkami :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetne rzeczy!
    Oczywiście poklikane!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sweterki uwielbiam je nosić jesienią mogę je ubierać codziennie

    OdpowiedzUsuń
  24. Hymm świetne są teraz te sweterki *-*
    Od,ozdoby związane ze sznurowadłami są ekstra :)

    http://allegiant997.blogspot.com/2017/10/elegancja-francja.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy sweterek naprawdę super :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetny i przydatny post! :)
    Osobiście lubię i to i to :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Lubię i bluzy i swetry na chłodne dni. :)
    www.koloromanka.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Bordowy sweterek jest przepiękny

    OdpowiedzUsuń
  29. Podobają mi się wszystkie sweterki :>

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja osobiście noszę częściej swetry :)
    Najbardziej podoba mi się ten szary sweterek, prześliczny ! :)

    Zapraszam na mój blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi również bardzo podoba się ten szary sweter :)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten ostatni bomba <3 http://fashion-and-style.pl/

    OdpowiedzUsuń
  33. Sweterki :) Są cieplejsze, dużo bardziej dziewczęce i pięknie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś też nosiłam tylko bluzy, teraz nie noszę ich wcale. Mam jednak ze swetrami taki problem, że nie wyglądam dobrze w tych oversize'owych i muszę wybierać te bardziej dopasowane, których jest znacznie mniej :)

    Pozdrowienia i buziaki!
    BOOKS OF SOULS

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie wolę sweterki, dużo chętniej stawiam na elegantsze wersje ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. w sumie sie nie zastanawiałam co wole nosić, ale raczej bym postawiła na swetry :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy sweterek w ostatnim rzędzie-niesamowity! :)


    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  38. Każde z tych ubrań ma coś w sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Zastanawiałam się czy nie wziąć tej bluzy z mechatymi różowymi wstawkami na rękawach, ale obawiam się o to jak będzie prezentować się na żywo i czy będzie się wygodnie nosić;>

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam swetry, ale w mojej szafie teraz goszczą praktycznie same bluzy i koszule ;)

    APOCALYPTIC PIE

    OdpowiedzUsuń
  41. Świetne sweterki! <3
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Podoba mi się jasny sweterek z czarnymi wiązaniami

    OdpowiedzUsuń
  43. Ja noszę i bluzy i sweterki. Bardzo mi sie pod9ba ten szary sweterek z kwiatowym motywem

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja wolę bluzy, ale to nie znaczy, że nie kocham swoich sweterków hahah
    Ten czarny poszarpany sweter jest mega😍

    www.fattiechips.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Super propozycje, bardzo oryginalne pomysły :) Zaprraszam do siebie i na mój fanpage na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Bez ciepłego sweterka na jesień ani rusz :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja lubię wszystko😊 co ciepłe😊😊😊 jestem zmarzluchem i uwielbiam wszystko, w czym będę się czuła komfortowo i ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo oryginalne propozycje. Pierwszy sweter podoba mi się najbardziej:)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja uwielbiam nosić i bluzy i sweterki. Mój styl jest bardzo uniwersalny.

    OdpowiedzUsuń
  50. świetne, te Twoje wybory <3 serio biorę wszystko :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger