czwartek, 26 października 2017

Topestetic


Witajcie!
Jakiś czas temu przyszła do mnie paczka z kosmetykami od Topestetic. Byłam bardzo podekscytowana tym, że będę mogła przetestować nowe produkty, o których nie słyszałam nigdy wcześniej. Dlatego też chcę Was zaprosić na moją recenzję tych kosmetyków. Jeżeli jesteście ciekawi to zapraszam na post. 

Pierwszymi produktami, którymi jestem bardzo zachwycona są peelingi do ciała marki Yasumi. Uwielbiam ich intensywny i długo utrzymujący się zapach na skórze. Moim faworytem stał się peeling o aromacie jagodowym, ale pomarańczowy i solny także przyjemnie pachną. Jeżeli chodzi już o same produkty to, idealnie usuwają martwy naskórek, pozostawiają skórę jedwabiście gładką i odpowiednio nawilżoną


Olejek arganowy to jest to w 100% naturalny, nie posiadający zapachu kosmetyk. Ogromnym jego plusem jest na pewno to, że w swoim składzie zawiera bardzo dużo kwasów tłuszczowych a także witaminę E, dzięki którym ma działanie nawilżające jak i jest doskonałym preparatem o właściwościach odmładzających. Produkt ten jest wielofunkcyjny możemy aplikować go na skórę twarzy, ciała lub paznokcie. Ja najbardziej lubię go stosować na włosy, po nałożeniu zauważyłam, że stają się gładkie i błyszczące


Mleko do kąpieli Angel Touch, idealnie sprawdzi się dla osób lubiących długie kąpiele! Jest to kosmetyk o zapachu słodkich owoców, miodu, czekolady i mojego ulubionego aromatu czyli wanilii. Mleko nadaję skórze aksamitną miękkość, nawilżenie a także wygładzenie



Szczotka bambusowa-mimo dość twardego i zbitego włosia, nie podrażnia skóry. Dodatkowo bardzo dobrze radzi sobie  ze złuszczeniem naskórka i wspomaga krążenie krwi. Myślę, że idealnie sprawdzi się ona dla osób zmagających się z celulitem


zestaw - KLIK


 Do zamówienia jako prezent otrzymałam także notes, smycz z logiem firmy, 2 gąbeczki i szczoteczkę do przeczesywania rzęs i brwi. Trójkątna gąbka bardzo fajnie sprawdza mi się do bakingu a tą okrągłą używam do aplikowania pudru na moją twarz. 


Mieliście okazję testować kiedyś kosmetyki tej marki? Jak Wam się sprawdziły?


50 komentarzy:

  1. Te peelingi mnie zaciekawiły;)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Już od dłuższego czasu zastanawiam się nad zakupem takiej szczotki, przynajmniej pozbędę się niechcianych rzeczy na skórze :). Oprócz tego ten pierwszy peeling jest ciekawy i z chęcią go zakupię :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe kosmetyki. Nie słyszałam wcześniej o tej marce.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawy wpis, nie znalam tej marki wcześniej. Na pewno je także wypróbuję.
    www.whereeyescannotreach.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam jeszcze kosmetyków tej marki, ale chętnie bym jakieś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kosmetyki ;) Chętnie wypróbowałabym na sobie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. To mleko do kapieli mnie bardzo zaciekawilo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Z chęcią sięgną po olejek I mleko :) Myślę, że się polubimy 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  9. Mleko do kąpieli bardzo ciekawie wygląda, chętnie je wypróbuję jak nadarzy się okazja.
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytałam już o tych produktach i na prawdę jestem nimi bardzo zainteresowana. Sklep znam i bardzo lubię - mają błyskawiczną wysyłkę, a do paczki zawsze dołączone są fajne gadżety oraz próbki. Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Kiedyś znalazłam w jakimś boxie kosmetyk tej marki i był całkiem fajny. Chętnie poznałabym inne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostała świetne kosmetyki ;) Firmę Yasumi bardzo lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Poluje na peelingi😊 czytałam sporo pozytywnych opinii i już nie mogę się doczekać aż wypróbuję😊

    OdpowiedzUsuń
  14. Miałam kiedyś te kosmetyki i byłam bardzo zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Olejki uwielbiam, mleko do kąpieli chętnie bym sama poznała. Z tą firmą się jesszcze nie spotkałam, ale widzę ze jest coraz bardziej popularna

    OdpowiedzUsuń
  16. Używałam kiedyś zestawu nawilżającego od Yasumi i bardzo się sprawdził ! Tych produktów nie znam ale na pewno wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo zaciekawiła mnie ta szczotka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ale swietny zestaw. Peelingi mam. Oblednie pachna. Ale mi sie szybko skonczyly. Mleeeeko to jest to - nie mialam, ale chcialabym sie poczuc jak Kleopatra :))))

    OdpowiedzUsuń
  19. nigdy nie używałam aczkolwiek peeling jagodowy brzmi kusząco.

    OdpowiedzUsuń
  20. Taka szczotka przydałaby się i mi! Po lecie moja skóra potrzebuje dobrego złuszczenia, byłaby jak znalazł! Muszę pomyśleć nad jej kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie ;(
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawy zestaw, ta szczotka to pewnie wrażliwcowi szkodę wyrządzi ale chociaż cellulit zniknie. ;p

    OdpowiedzUsuń
  23. Napiszę jak większość....niestety nie słyszałam nigdy o tej marce. Jestem ciekawa bardzo jak by się na mnie sprawdził :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pierwszy raz widzę kosmetyki tej marki, ale wyglądają na świetne! Ja najbardziej skusiłabym się na peelingi i szczotkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Niestety nie miałam jeszcze okazji przetestować kosmetyków tej marki.
    Najbardziej zaciekawiły mnie peelingi! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Dermokosmetyki są świetnym rozwiązaniem, sama chętnie wyprobowałabym to mleko do kąpieli ;)
    Pozdrawiam cieplutko
    www.just-do-one-step.pl

    OdpowiedzUsuń
  27. testowałam już te kosmetyki jak dla mnie są świetne polecam peelingi genialne polecam.!<3.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ciekawa i przydatna recenzja! Pozdrawiam <3
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeszcze nie używałam tych kosmetyków, ale po tej recenzji może je kiedyś przetestuję.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam YASUMI <3
    kocham ich kremy i olejki <3
    cuudo
    świetny post

    OdpowiedzUsuń
  31. Mleczko do kąpieli :o Coś wspaniałego!

    OdpowiedzUsuń
  32. nie znam tej firmy,ale z chęcią poznam bardziej!
    Mleczko do kąpieli mnie urzekło

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie miałam jeszcze okazji przetestować tych kosmetyków, ale bardzo bym chciała!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/10/moda-na-ten-sezon-trendy-jesien-zima.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja też używam olejku arganowego do włosów, pomaga mi w ich regeneracji i nawilżeniu, świetny produkt, godny polecania :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mam zestaw ze szczotka do masazu Topestetic sprawuje sie u mnie doskonale. Zamowilam rowniez peeling o zapachu owoców leśnych od Yasumi i pachnie obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz słyszę o tych kosmetykach i szczerze mówiąc wszystkie mnie zaciekawiły.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ciekawe, czy dla facetów też są, to bym kupił ;")
    miedzykropkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Całość przesyłki bardzo mi się spodobała :) Peelingi uwielbiam, szczególnie kiedy cudownie pachną, a mleko do kąpieli to zdecydowanie moja bajka :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Słyszałam o niej dobre opinie, ale jeszcze nie miałam okazji ich używać, a szkoda- uwielbiam mleko do kąpieli.

    OdpowiedzUsuń
  40. A ja niestety nie słyszałam o marce żadnych opinnii.:(

    OdpowiedzUsuń
  41. Niestety nie znam tych kosmetyków i nie miałam okazji ich testować. Fajnie że dzięki tobie mogę poznawać nowosci

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja nie miałam okazji testować kosmetyków tej marki, ba , nawet jej nie znałam ! :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Miałam kiedyś mleko do kąpieli innej marki i byłam nim zachwycona. Chętnie spróbowałabym i tego.

    OdpowiedzUsuń
  44. Jeszcze nie sprawdzałam na sobie kosmetyków tej marki, znam ją na tą chwilę tylko "z widzenia" i z kilku blogów, w tym z Twojego;>

    OdpowiedzUsuń
  45. nie miałam okazji testować kosmetyków tej marki ale sporo o nich słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten pomarańczowy peeling mnie ciekawi. Z chęcią go zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  47. O taka szczotkę to bym przygarnela xs

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger