wtorek, 28 listopada 2017

Kurtka Shein

Hej! Dziś chciałabym Wam pokazać dżinsową kurtkę, którą kiedyś zamówiłam na stronie shein.com. Korzystając z chwilowo ładnej pogody wybrałam się na zdjęcia, które możecie obejrzeć poniżej. Kurteczka ładnie prezentuje się do czarnych spodni, jest wygodna i ma dość ciekawy krój. Świetnie wygląda też jako "narzutka" do sukienek. Osobiście uwielbiam motyw dżinsu w ubraniach, także dla mnie ta kurtka to strzał w dziesiątkę! Obejrzeć możecie ją tutaj: KLIK




Co myślicie o dżinsowych dodatkach? Lubicie  takie kurtki? :)

64 komentarze:

  1. Muszę przyznać że naprawdę fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda fantastycznie! Chyba kupię sobie taką samą, bo mam spodnie do których będzie idealnie pasować :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeans zawsze dobrze wygląda- klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedys mi się bardzo podobal jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super kurteczka! :)
    Uwielbiam jeans :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurta super 😊 a jeans nie dosc ze pasuje do wielu rzeczy to jest ponadczasowy 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna kurtka! Bardzo fajne zdjęcia :**

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna kurtka. Uwielbiam jeans :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja nie przepadam za takimi kurtkami. Czuje sie w nich skrępowana

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ale troche w innym stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kurtka jest prześliczna!
    Pozdrawiam
    Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Same byśmy sobie taką kurteczkę zamówiły na wiosnę! :) Wygląda super, a poza tym świetne miejsce na zdjęcia. Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam zamawiać ubrania z tego sklepu!

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam jeans więc dla mnie bomba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ekstra stylizacja, bardzo w moim stylu :) masz śliczny kolor włosów <3
    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo podobają mi się takie dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam takie kurteczki!
    Poklikane w link(29.00$) Zapraszam do mnie xxxstokrotkaxx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo ładnie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczna kurtka :D
    http://jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Też lubie kurtki jeansowe! zawsze wygląda fajnie w połączeniu ze spodniami i sukienką. Ja swoja ma z H&M. Całość oceniam na wielki plus ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeans zawsze modny i do wszystkiego pasuje 😊

    OdpowiedzUsuń
  22. Jeans był modny w czasach mojej młodości :) znowu wraca do łask.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam jeans www.meriskarecenzuje.pl

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię kurtki jeansowe :) Są wygodne i pasują niemalże do wszystkiego :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna ta kurteczka. Ja sama lubię chodzić w takich i mam swoje dwie ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kurteczka jeansowa to ubranie ponadczasowe, są modne odkąd pamiętam, zmienia się jedynie fason. Twoja bardzo ładna
    http://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kocham kurtki, te jeansowe jak i skórzane. Uważam że to świetnie dopełnienie stylizacji

    olagapa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne zdjęcia. Osobiście uwielbiam jeansowe kurtki i to jedyna rzecz która kocham z tego materiału!

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę ładnej pogody, u mnie dzisiaj rano był śnieg :(

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam dżinsowe kurtki <3 ! Świetne zdjęcia :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo ciekawe zdjęcia, wyglądasz naprawdę rewelacyjnie <3


    ZAOBSERWUJ: Klaudencja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześlicznie wygląda :). Niestety u mnie już pada śnieg więc odpada kupować takie kurtki bo bym zamarzła ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. I love your hair so beautiful... and i like shein...
    Xoxo from Portugal

    marisascloset.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię jeans, a Tobie bardzo ładnie w tej kurtce;>

    OdpowiedzUsuń
  35. lubię takie kurtki,sama mam ich kilka a w zimę noszę je pod tą zimową :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Marzy mi się taka, ale jeszcze nie trafiłam na tę idealną :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo fajna kurteczka, moja koleżanka poszukuje podobnej :)

    OdpowiedzUsuń
  38. W latach '90, '00 to był szał na jeansowe kurtki.

    OdpowiedzUsuń
  39. Kiedyś uwielbiałam kurtki dżinsowe w każdej postaci <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam ten element garderoby <3 Mam kilka jeansowych kurtek.

    OdpowiedzUsuń
  41. Kiedyś lubiłam Teraz tak średnio

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo fajna, ale to nie chyba na śnieg który już za oknem :P

    OdpowiedzUsuń
  43. Co do dżinsowych dodatków mam mieszane uczucia, coś musi wpaść mi w oko, abym kupiła. Kurtka prosta, bez zbędnych dodatków, więc sama mogłabym się w takiej pokazać :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Wyglada na prawde stylowo! Bedzie Tobie ona pasować do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  45. dżinsowa katana dla mnie zawsze będzie świetna! pasuje do każdego mojego stroju.

    OdpowiedzUsuń
  46. No, kurtka wygląda bardzo fajnie. Na pewno pasuje do wielu ubrań. Dżins jednak jest tak uniwersalny, że przynajmniej dla mnie jest zdecydowanym must have!

    OdpowiedzUsuń
  47. Stylizacja bomba. Uwielbiam kurtki jeansowe.

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie jest w moim stylu ale na Tobie wygląda świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  49. Jeans jest zawsze na topie :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam jeans xd tylko spodnie jeansowe nowsze sporadycznie, ale kurtki, koszule, płaszcze i kamizelki z jeansy uwielbiam!!

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam jeans, a Ty w tej kurtce wyglądasz mega :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Zdjęcia fajnej jakości . Stylóweczka też jak najbardziej w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Taka.kurtka jest świetna i pasuje praktycznie do wszystkiego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger