sobota, 18 listopada 2017

LIQ CC i LIQ CR / serum do twarzy


Cześć!
Od jakiegoś czasu zaczęłam bardziej dbać o swoją skórę i poświęcać jej na to więcej czasu. Dlatego też oprócz kremu dostosowanego do moich potrzeb, starannie dobieram inne kosmetyki przeznaczone do demakijażu i pielęgnacji. Muszę przyznać, że stan mojej skóry zmienił się na lepsze z czego jestem bardzo zadowolona. Dzisiaj opowiem Wam trochę o kosmetykach, które stosuję codziennie rano i wieczorem. Jeżeli jesteście ciekawi mojej recenzji na temat tych produktów to zapraszam do czytania. 


LIQ CC SERUM LIGHT
Serum LIQ CC Light dzięki wysokim stężeniom aktywnych składników redukuje proces starzenia się skóry oraz chroni przed działaniem niekorzystnych czynników środowiskowych. 15% witaminy C zapewnia szybkie pobudzenie syntezy kolagenu, skutecznie neutralizuje wpływ wolnych rodników i wyrównuje koloryt skóry. Aktywność czystej, niezjonizowanej formy witaminy C potęgowana jest przez odpowiednio dobrane stężenia tokoferolu i magnezu, które jednocześnie działają ochronnie, regenerująco oraz odżywczo. Dzień po dniu skóra odzyskuje utracony komfort, blask i witalność.



Moja opinia: 
Zacznijmy może od tego w jaki sposób został zapakowany produkt, muszę powiedzieć, że wizualnie bardzo mi się podoba. Kosmetyk posiada aplikator w postaci pipetki, dzięki któremu nabiera odpowiednią ilość serum. Jeżeli chodzi o sam produkt, to ma on bardzo delikatny i przyjemny zapach. Używając go od 2 tygodni zauważyłam, że kondycja skóry nieco się poprawiła. Koloryt został ładnie wyrównany a także cera jest bardzo dobrze nawilżona. Stosuję go codziennie rano pod makijaż, działa tak samo jak baza i przedłuża jego trwałość. Serum nada się nie tylko do skóry dojrzałej, ale także do młodej cery. Cena za 30 ml / ok. 62 zł


LIQ CR SERUM NIGHT
Opinia producenta: Serum LIQ CR koryguje niedoskonałości i pomaga zredukować bruzdy, zmarszczki oraz plamy starcze. Odpowiednie stężenie czystego Retinolu (0.3%) nie tylko ogranicza i spowalnia proces starzenia się skóry ale również, poprzez intensywny wpływ na syntezę kolagenu, poprawia widocznie jej elastyczność i napięcie. Obecność kwasu laktobionowego i witaminy E zapewnia optymalne funkcjonowanie bariery naskórkowej w trakcie kuracji Retinolem.


Moja opinia: 
Tak samo jak serum CR produkt także posiada pipetkę i zamknięty został w szklanym opakowaniu. Jest to nowość tej marki, dlatego cieszę się, że mogłam jako jedna z pierwszych przetestować ten produkt i wypowiedzieć się na jego temat. Stosowałam go codziennie wieczorem przez 2 tygodnie i zauważyłam, że skóra stała się bardziej wygładzona i trądzik z, którym walczę już jakiś czas został zredukowany. Dodatkowo powiedzieć mogę także to, że poprawiła się jędrność i elastyczność mojej cery i nie mam już problemu z suchymi skórkami. Serum przeznaczone jest dla każdego typu skóry



A Wy jak dbacie o swoją skórę?


63 komentarze:

  1. Ja do tej pory używałam serum Estee Lauder Advanced Night Repair, ale ze względu na cenę postanowiłam wypróbować Skin79 ze śluzem ślimaka i póki co jestem bardzo zadowolona 😄

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię serum w pielęgnacji, tych nie znam, ale chętnie poznam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Żeby cena była trochę niższa to z chęcią zakupiłabym te dwa serum chociaż raczej wolałabym ten na noc :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie używałam jeszcze tego serum ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Już od dłuższego czasu walczą z myślą żeby zacząć BARDZIEJ dbac o swoją skore i powiem Ci ze zainspirowalas mnie tym postem. Chyba najwyższa pora wziąć się za siebie. O tym serum nie słyszałam ale chętnie wyprobuje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przekonalas mnie ichetnie wypróbuję oba

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię serum, używam takiego z evree, ale tego nie znałam. Chętnie wypróbuję :)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znam tej marki, ale Twoja opinia przekonuje do sięgnięcia zwłaszcza po to drugie serum.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tych produktach wcześniej, ale z chęcią bym je wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie muszę wypróbować te kosmetyki 😊
    https://traveling-with-tori.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie slyszalam o nich wczesniej ale chyba sie nimi zainteresuje :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie słyszałam nigdy wcześniej o tej firmie :( Ciekawe serum!
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Nigdy dotąd nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ani o ich kosmetykach może aż takich problemów skórnych nie posiadam, ale chyba je przetestuje oba ! :D A najważniejsze, że wiem komu je polecić !

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dalej poluję na jakieś fajne serum, już zostało mi mało czasu, bo kończę kolejny produkt i trzeba nabyć coś fajnego! ;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie słyszałam o tej firmie ale produkty wydają się być ciekawe.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie znam tych serum, natomiast sama bardzo lubie używać takich kosmetyków w pielęgnacji. 😊

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawie brzmi już sam opis produktu, i przyznaję, że śliczne opakowanie. Nigdy wcześniej o tej firmie nie słyszałam, ale w przyszłości z pewnością uwzględnię. Natomiast o skórę dbam bardzo nieregularnie. Najczęściej poprzez maseczki. Na co dzień zwykle się nie maluję, ale też nie używam regularnie kremów.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę ,że warto wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jejku chętnie bym kupiła serum na noc. Też walczę z trądzikiem i niestety mam problem z suchymi skórkami
    Pozdrawiam Under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytając takie wpisy pobudza się moja motywacja. Ostatnio zaniedbałem bardzo cere i muszę to zmienić. Szkoda, że serum nie jest tańsze bo jest zachęcające

    OdpowiedzUsuń
  21. Szkoda tylko, że jest takie drogie :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo interesujący produkt, tylko szkoda, że cena jest taka emm droga... Może kiedyś skuszę się na kupno

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo mi sie podoba ten produkt wizualnie☺️

    OdpowiedzUsuń
  24. Super produkt, ale i tak nie używam takich kosmetyków :P

    OdpowiedzUsuń
  25. Super post , genialny musi być ten produkt. :) pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądają bardzo elegancko - podoba mi się to. Jak wygląd mnie przyciąga a działanie jest takie jak opisujesz, to z pewnością warto się skusić.

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo eleganckie opakowania. Szczerze mówiąc to nie słyszałam o tej firmie i bardzo jestem ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Niby kobiece kosmetyki ale mysle ze tez powinnismy jako faceci dbac o twarz w pewnym okresie naszego zycia , bardzo fajny artykul :)
    zapraszam na www.justine-r.com ! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie wyglądają ale to dla mnie zdecydowanie nowość nie słyszałam o nich nigdzie

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawa sprawa to serum.Śliczne opakowanie
    Zajrzyj do mnie-Nowypost

    OdpowiedzUsuń
  31. Buteleczki bardzo ładne. Ta druga wersja przydałaby mi się, ponieważ ciągle walczę z trądzikiem. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Twoja recenzja jest drugą pozytywną jaką czytam na temat tych produktów, więc chyba sobie ja kupię jako prezent świąteczny.

    OdpowiedzUsuń
  33. Poszukuje właśnie serum do twarzy, bo mając 21 lat chyba czas zadbać o swoją facjatkę :D

    https://szopit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja mam uraz... Mam okropną alergię na oczach, dwa umycia płynem nie mleczkiem i pękają mi powieki, leci krew, okropny ból... dlatego choćbym chciała się malować, to strasznie się boję
    H&G

    OdpowiedzUsuń
  35. Jeżeli jest faktycznie tak jak mówisz, to chętnie wypróbowałabym te kosmetyki lecz ich cena trochę odstrasza :P ja używam kremów nawilżających z Ziaji na dzień i na noc i sporadycznie zwykły krem Nivea ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie znałam tego kosmetyku, ale fajnie że o nim piszesz

    OdpowiedzUsuń
  37. Niedługo będę miała okazję przetestować produkt z tej marki, zobaczymy jak się u mnie sprawdzi.

    OdpowiedzUsuń
  38. Oba produkty bardzo mnie zaciekawiły :)
    Z chęcią chciałabym je przetestować.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Koniecznie musze wypróbować :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. To drugie serum mogłoby się u mnie sprawdzić, mam suche skórki. Ja na co dzień używam kremu nawilżającego.

    OdpowiedzUsuń
  41. Podobaja mi sie oba. Przekonalas mnie. Firmy nie znam, wiec pora to nadrobic. Wygladaja bardzo estetycznie. I efekty mi sie podobają

    OdpowiedzUsuń
  42. nie znam tej firmy, ale recenzja zachęca mnie do przetestowania.

    OdpowiedzUsuń
  43. Love this :)


    Saw your blog and thought if you would like to follow each other? Follow me and I'll follow back asap. Let me know what you think. I'd love to hear something from you! :)
    www.cielofernando.com
    FACEBOOK | INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  44. Serum w wersji Light bym wypróbowała :) to drugie z retinolem raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie miałam jeszcze kosmetyków, które nakłada się pipetką.

    OdpowiedzUsuń
  46. U mnie znaczna poprawa nastąpiła odkąd używam szczoteczkę do mycia twarzy. Dopiero wówczas zobaczyłam co to znaczy dobrze umyta twarz :-) Jeśli chodzi o serum, to robię sobie raz na jakiś czas tylko kuracje z serum z Witaminą C . Na razie mi to wystarcza :-)

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie spotkalam sie jeszcze z tymi kosmetykami ale są bardzo ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  48. Suche skórki, to również moja zmora, na szczęście ostatnio mi nie dokuczają :) Jestem ciekawa marki - coraz częściej widuję ją na blogach :D

    OdpowiedzUsuń
  49. Cc mnie kusi. Uwielbiam sera o takiej formie aplikacji.

    OdpowiedzUsuń
  50. Tu masz rację. Przepiękne opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie znam marki. Może kiedyś się skuszę. Produkty mają bardzo ładne opakowanie 😍

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie znalalm tej marki wczesniej. Ale widze, ze ich produkty są warte uwagi. Mam nadzieje, ze uda mi sie je przetestowac :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Ja bardzo lubię kosmetyki z zawartością witaminy C. Mają świetny wpływ na moją cerę. Tej marki nie poznałam jeszcze na własnej skórze, ale myślę że to się w krótce zmnieni.

    OdpowiedzUsuń
  54. Dbam standardowo- czyszczenie + krem. Czuję że takie serum mogłoby się przydać mojej buzi przed zimą.

    OdpowiedzUsuń
  55. o ten kosmetyk jest zdecydowanie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  56. Zachęciłaś mnie do wypróbowania ich :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie znam tego serum, ale bardzo chętnie po nie sięgne. Myślę, że mogłoby się u mnie sprawdzić. Zwłaszcza w wieczornej pielęgnacji mogłabym zrobić z niego użytek.

    OdpowiedzUsuń
  58. Ostatnio miałam okazję testować serum innej firmy i byłam bardzo pozytywnie zaskoczona jego dzianiem na moją skórę.

    OdpowiedzUsuń
  59. Ja na skórę mojej twarzy stosuje jedynie krem bambino. Tak wiem, że to straszne, ale jakoś tak wyszło i w sumie póki co z moją skórą wszystko jest dobrze

    OdpowiedzUsuń
  60. lubię kosmetyki w formie serum, są intensywne i naprawdę dobrze działają na moją skórę

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger