poniedziałek, 13 listopada 2017

Przegląd dodatków


Hejka!
W dzisiejszym poście mam dla Was przegląd dodatków ze strony Rosegal.com. Zima zbliża się coraz większymi krokami. Bardzo lubię tę porę roku, ponieważ można trochę pokombinować ze stylizacjami dobierając do całości jakąś czapkę, szalik, botki czy fajną torebkę. Dlatego też jeżeli jesteście ciekawi co tym razem przykuło moją uwagę na stronce to zapraszam do oglądania.



                       KLIK                                          KLIK                                            KLIK


                    KLIK                                               KLIK                                           KLIK 

               
                    KLIK                                             KLIK                                              KLIK



I jak podoba się Wam moja wishlista? Napiszcie w komentarzu co najbardziej Wam się spodobało :) 




76 komentarzy:

  1. Torebki totalnie w mlim guście! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza torebeczka bardzo mi się podoba. Wyróżnia się

    OdpowiedzUsuń
  3. Nice post!!

    I follow you.Mind following back?

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne rzeczy, najbardziej podobają mi się torebki! <3
    Poklikałam, pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebki najlepsze! <3 Tą drugą musimy mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. buty śliczne! bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej podobają mi się torebki i ta cudna czapeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty i torebki są cudowne!
    https://mariemysliwiec.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. buty <3 torebki <3 cudowne <3 ale moje serduszko skradła ta śliczna różowa czapka <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta rozowa torebka.... idealna dla mnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mnie najbardziej urzekły buty *.*
    https://fochoblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Pierwsza torebka i trzecie botki mega! <3
    https://drawing-myhobby.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Torebeczki są świetne! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny szaliczek i widać że ciepły ^^ dodatki bardzo przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie buty najlepsze 😊
    https://traveling-with-tori.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  16. torebka i botki skradły moje serce 😍
    nouw.com/wikaziolo

    OdpowiedzUsuń
  17. Maja śliczne dodatki!:)
    Klikniesz w linki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ta czapka jezt cudowna. Bardzo bym taka chciała ❤

    OdpowiedzUsuń
  19. Torebki i te czarne trapery są boskie!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebki są prześliczne 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się takie małe torebki ale chyba nie miałyby u mnie zastosowania. Za dużo rzeczy noszę:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Torebki są urocze. :) różowy szal przepiękny, w moim stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Czapka skradła moje serce, cudowna jest! Świetna wishlista x

    OdpowiedzUsuń
  24. najbardziej spodobał mi się różowy szal i wszystkie torebeczki <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Z każdego dodatku mogłabym coś wybrać dla siebie <3
    Oczywiście poklikane

    https://martini2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Dodatki to wbrew pozorom bardzo ważny element stroju, to one nadają charakteru stylizacji. Ty wybrałaś bardzo fajne.
    http://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo fajna wishlista, super te czarne botki na grubym obcasie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko, co różowe <3 Czapka, torebki, szalik - baardzo fajne!

    OdpowiedzUsuń
  29. Dużo pudrowego różu - Lubię to!

    OdpowiedzUsuń
  30. Czekam na tą chustę w kolorach pudrowego różu

    OdpowiedzUsuń
  31. Te ostatnie buciki sa bardzo ładne :)
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  32. Torebki sa cudne. Ja to zboczona jestem na tym punkcie 😜

    OdpowiedzUsuń
  33. Mnie sie bardzo czapka podoba mimo że jest różowa

    OdpowiedzUsuń
  34. Takiej małej torebeczki szukałam .Fajne propozycję, bardzo na czasie. Pozdarawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebki jednak spodobały mi się najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  36. Torebki jestem na TAK, nie no ja już nie oglądam przeglądów za dużo piękności i za mało środków na nie;)

    OdpowiedzUsuń
  37. pierwsza torebka robi mega wrażenie:)
    trzecia też jest bardzo ładna i delikatna

    OdpowiedzUsuń
  38. Najbardziej mnie urzekła różowa czapka z pomponem

    OdpowiedzUsuń
  39. Torebka pierwsza od lewej skradła moje serce! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Przepiękne rzeczy! Te torebki to cudo. Mega w moim stylu :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Wszystkie torebki są boskie- ajćććć chcę !! <3 <3

    14,96$, 17,04$, 12,56$, 54,10$, 30,76$
    Mogę prosić również o kilka klików u mnie ? :) :*

    OdpowiedzUsuń
  42. Wspaniała chusta! :) Zakochałam się w tej kracie!

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja najbardziej tu polubiłam trzecią torebkę, trzeci szalik i trzecie buty;D

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękna chusta, jednak bardzo rzuciła mi się w oczy podobnie jak dla kwietniowej torebka nr 3. Zapraszam do siebie na : ZOiO. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwsza torebka i czapka są super ;)

    OdpowiedzUsuń
  46. Śliczne torebki! Bardzo szykowne :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Torebki są świetne - zwłaszcza pierwsza :)
    Z chęcią dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale rewelacyjne rzeczy a te torebki wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Mi do gustu przypadł szal i jasnoróżowa torebeczka. Śliczna :-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jasny szal bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Pierwsza torebka z łańcuszkiem skradła moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  52. Widzę, że mamy podobny gust.

    OdpowiedzUsuń
  53. Torebka z pierwszego zdjęcia wczoraj do mnie dotarła i jest naprawdę piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  54. wszystko mi sie podoba!!! zdecydowanie moje kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  55. ta czapka z pomponem jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo podobają mi się różowe torebki

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger