środa, 15 listopada 2017

Szare traperki / Newchic

Hejka! 
Co tam u Was słychać? U mnie jak na razie bardzo dobrze. Już za 3 dni półmetek! Jedna z najbardziej wyczekiwanych imprez w tym roku! Nie mogę się już doczekać tego wydarzenia, szykowania się i spędzenia czasu ze znajomymi. Mam nadzieję, że wszystko się uda i będę mogła często wspominać ten dzień i do niego wracać. 

Dziś natomiast mam dla Was dość prostą stylizację. Więc do szarych traperów dobrałam tego samego koloru ciepły sweterek i czarne rurki. Do tego zestawienia włożyłam na siebie także czarną bomberkę z pudrowo-różowym szalikiem, który dopełnił cała tę stylizację.







szare traperki - KLIK



staniki - KLIK

Tak to już całe zamówienie. Jak Wam się podoba stylizacja?


65 komentarzy:

  1. Nice outfit!!

    http://asweetwoorld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, dobrze skomponowana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny zestaw, ładne te traperki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. A gdzie zdjecia stanikow na Tobie. 😂😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne zdjęcia❤️
    A buciki ładne,ale nie w moim stylu❤️

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajne buty! ślicznie wyglądasz 😘 nouw.com/wikaziolo

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna stylizacja, naprawdę :)
    Zakochałam się w tych butach, są totalnie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się spodobały buty, a szczególnie ich kolor. Uwielbiam szary! :)
    Życzę Ci udanej zabawy na półmetku! Dla mnie to była najlepsza licealna impreza, chyba nawet lepsza od studniówki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam takie staniki, całkiem nieźle się sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  10. Stylizacja super, uwielbiam szarości! Zazdroszczę półmetku i mam nadzieję. że będą jakieś zdjęcia z tej okazji? :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej! U mnie w sumie całkiem w porządku oprócz tego, że troszkę boli mnie brzuch przez ukochaną miesiączkę :D Ja niestety w swojej szkole półmetku nie miałam, a szkoda :( Ale życzę Tobie dobrej zabawy i oby wszystko się udało tak jak sobie życzysz :)
    Stylizacja bardzo mi się podoba. Niby taka zwykła, ale jest w niej jakiś urok :) Te buciki są świetne!
    Poklikałam w oba linki :) Miałam kupić podobny stanik do sukienki na 18nastkę, ale bałam się, że mi zleci :D Dlatego postawiłam w końcu na przezroczyste paski ;p
    Piękny makijaż oczek!

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna stylizacja, buty mi się najbardziej spodobały :)

    xxPozdrawiam,
    http://xpatrycja.blogspot.com/2017/10/nowosci-kosmetyczne-rimmel-wibo-miss.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetna stylizacja na co dzień. Wszystko dobrze dobrane. Podoba mi się
    http://wanilioweimprowizacje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Od jakiegoś czasu czaję się na takie traperki, może w końcu sobie sprawię
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładne są te traperki, szalik również mi się podoba :) Szary to mój ulubiony kolor :) Pozdrawiam! Blonde Kitsune

    OdpowiedzUsuń
  16. Zazdroszczę półmetku i oby impreza miło została wykorzystana :). Bardzo ładnie wyglądasz w tym outficie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne te traperki. Mają super kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  18. U mnie po staremu. Dzis wkurzona jakas chodze. Dopadla mnie deprecha z roznych powodow. Staniki poprosze - zdjecia 😜😂 zartuje. Traperki sa swietne. Baw sie dobrze na polmetku. Matko kiedy ja mialam 😂 z 15 lat temu

    OdpowiedzUsuń
  19. Stylizacja całkiem całkiem:)
    Życzę miłej imprezy!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam takie obuwie <3 A i staniki wpadły mi w oko xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie wszystko wygląda :) Sama przymierzam się do zakupu traperów, tylko że różowych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo spoko. Jakbyś była sama, to bym zagadał, jeślibym Cię spotkał ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. marzę o takich stanikach ale chyba na moj biust nie znajdę :/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo ładne te trapery :) Baw się dobrze na półmetku :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie poluje na jakieś szare traperki ;> Twoje są extra !

    roksanary.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Te traperki wyglądają super ;) udanej zabawy na półmetku ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Byłam ciekawa jak prezentują się staniki w rzeczywistości :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Stylizacja bardzo przyjemna - taka codzienna , ale zarazem ma coś w sobie <3
    Staniki bardzo fajne :)
    zapraszam do siebie :)
    migliorevita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Jestem ciekawa tych staników bo buty nie do końca mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja ale pokazywanie staników nijak ma się do posta.
    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Traperki ladnie sie prezentuja. Staniki niestety nie na mój biust

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne buty. uwielbiam szary :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Naprawdę fajna stylizacja :-) Podoba mi się sweterek ❤
    Udanej zabawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kocham traperki, sama mam, ale z wyższym obcasem. Takie jakie Ty masz, tylko ocieplane będą moim wyborem na zimę :).

    OdpowiedzUsuń
  35. Widziałam gdzieś te traperki u mnie w sklepie , sliczne są :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Super są te buty, od jakiegoś czas czaje się na coś w tym stylu i właśnie szare :) U mnie to nie lada wydarzenie bo zazwyczaj nie uznaję u siebie butów innych niż czarne ale ostatnio takie szare prześladują mnie na każdym kroku :)

    booklicity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. piękny sweterek <3 i cudne te traperki :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Interesują mnie te biustonosze ;D Muszę chyba kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. te staniki są boskie i chyba sobie takie zamówie. Pięknie wygladasz w tej stylizacji ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. A mnie się podobają buty! Uwielbiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna kobieta i świetnie dobrana kreacja! Nic dodać nic ująć

    OdpowiedzUsuń
  42. Buty naprawdę super. Pomimo tego, że to trapery to wyglądają tak lekko :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu takich traperek :D Świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  44. Chusta jest rewelacyjna, kolory jej bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kocham traperki! Sama mam takie zielone :-)

    OdpowiedzUsuń
  46. Traperki rewelaycjne. Sama bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  47. Stylizacja dopasowana idealnie, szarości bardzo mi się podobają;>

    Jak te biustonosze??

    OdpowiedzUsuń
  48. Zazdroszczę Ci półmetku. Ja choć byłam w liceum to nie miałam ani go ani studniówki :/

    OdpowiedzUsuń
  49. Baw się dobrze :) Moja klasa nie organizowała półmetku- a szkoda ;( Strasznie lubię traperki- ja założyłabym zamiast bomberki prosty płaszcz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. super są, bardzo podobają się mi

    OdpowiedzUsuń
  51. uwielbiam traperki ! twoja stylizacja tylko mnie utwierdza w przekonaniu,ze ze zawsze świetnie wyglądają : ) Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  52. Traperki sa urocze i genialnie komponują się z całą stylizacją

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger