sobota, 30 grudnia 2017

Grudniowe pudełko Shinybox


Witajcie!
Dzisiaj mam dla Was openbox grudniowego pudełka Shinybox. Edycja ta składa się z pięciu pełnowymiarowych produktów i jednego gratisu w formie batona. Miałam nadzieję, że pudełko to skradnie moje serce i będzie ono jednym z najlepszych jakie miałam okazję testować, niestety troszkę się na nim zawiodłam. A teraz pokażę, Wam z których kosmetyków jestem bardziej zadowolona, a z których troszkę mniej więc zapraszam do oglądania.


Termissa - woda termalna, która ma właściwości pielęgnacyjne i lecznicze. W swoim składzie zawiera takie składniki mineralne jak : wapń, magnez, krzemionka, których zadaniem jest łagodzenie podrażnień, a także zapobieganie procesom starzenia skóry. Cena : 18,35 zł / 150 ml.

Koncentrat Rozjaśniający Mącznicy i Lukrecji z serii Prestige Care marki Farmona - Szkoda, że produkt ten ma tak krótką datę ważności i zapewne nie zdążę go w pełni wykorzystać do marca 2018 roku. Poza tym kosmetyk przeznaczony jest do każdego rodzaju skóry. To co zauważyłam po jego stosowaniu to, że wygląd skóry nie co się poprawił a mianowicie zauważyłam, że stała się nieco rozjaśniona i redukcje w niektórych miejscach uciążliwych przebarwień. Cena : 45,50 zł / 15 ml.


Barnangen krem pod prysznic - z tego produktu chyba jestem zadowolona najbardziej. Bardzo fajnie nawilża, jak i skutecznie radzi sobie z pielęgnacją suchej skóry, dzięki czemu po użyciu staję się ona gładka i aksamitnie miękka. Cena : 24,99 zł / 400 ml.


Hydrożelowe płatki Exclusive Cosmetics - bardzo lubię takie dodatki, fajnie nawilżył i odżywił okolicę pod oczami. Skóra wyglądała na wypoczętą i napiętą. Cena : 4,99 zł / szt.

Duet do pielęgnacji dłoni marki Efektima -  ostatnio te produkty dosyć często goszczą w tych pudełkach. Tym razem znalazłam peeling i maseczkę przeznaczoną do pielęgnacji rąk. Peeling doskonale złuszcza martwy naskórek o poprawie mikrokrążenie krwi. Natomiast maska, bardzo dobrze radzi sobie z przebarwieniami i nawet przesuszone i zniszczone dłonie stają się miękkie i gładkie w dotyku. Cena : 2,56 zł / szt.

Foods by Ann - to już ostatni produkt jaki znalazłam w grudniowym pudełku. Już w którejś edycji miałam okazję wypróbować te batony i przyznać muszę, że są bardzo smaczne. Cena : 3,86 zł / szt


A Wam jak podoba się ta grudniowa edycja?

60 komentarzy:

  1. Ciekawe produkty trzeba wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najbardziej chcialabym wyprobowac wody termalnej i maski do rak! Zawsze marzylam o zamówieniu takiego boxa ale nigdy mi sie nie udaje! Na pewno kiedys sie w koncu zdecyduje ❤️ Buziaki!

    🎄 Caiawichowska 🎄

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawa zawartość tego pudełka, produkty warte wypróbowania. :)
    drawing-myhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety mnie zawartość na kolana nie powaliła, ale jest kilka produktów, które wydają się ciekawe ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów, za to słodycze by Ann - uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem to jedna z gorszych edycji Shiny, miałam wersje nieco rozszerzona ale i tak uważam ze zabrakło magii, liczyłam na coś wiecej w świątecznym pudełku. Pozdrawiam TinaHa

    OdpowiedzUsuń
  7. na moje oko, same wspaniałości! :)
    Pozdrawiam serdecznie ♥♥
    Nie oceniam po okładkach

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak jak napisala jedna z dziewczyn zawartosc pudeleczka nie powala na kolana, ale mozna wybrac sposrod nich te, ktore nas interesuja. W moim przypadku jest to woda termalna oraz platki zelowe.

    https://magda-stozynska.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. Całe pudełko z chęcią bym przytuliła :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszyscy chwala z tego pudelka Barnangen. Mi sie bardzo zawartosc podoba i z checia bym wyprobowala te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak każda kobieta chętnie wypróbowałabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Woda termalna - uwielbiam :) ciekawa jestem tego żelu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne produkty,myślę nad zakupem wody termalnej ^^

    OdpowiedzUsuń
  14. fajna ta edycja :)
    jestem ciekawa tej wody termalnej :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. moze nie jest doskonaly ten box, jednsk mi sie podoba. lubie nowosci. Termissa skradlaby moje serce. procz tego, ze wizualnie pieknie sie prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę,że byłabym zadowolona z takiej zawartości.A jak to wygląda z tym box'em?My zamawiając nie znamy zawartości,czy mamy w jakimś stopniu wpływ na to co znajdzie się w środku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mamy wpływu na to co znajduję się w środku :/

      Usuń
  17. Ja z chęcią wypróbowałabym krem pod prysznic! Może się okazać ciekawą alternatywą dla przesuszających żeli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam t żelowe płatki ze złotem pod oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Całkiem ciekawe produkty :)
    https://krotkoalepieknie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Moim zdaniem zawartość pudełeczka bardzo fajna.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zaciekawiła mnie woda termalna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Hydrożelowe płatki to ratunek dla zmęczonych oczu matki po nieprzespanej nocy. :D O innych produktach niestety nie słyszałam,a wodę termalną polecam z AVENE.


    https://ledouxplaisir.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam wody termalne ! ale tej nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Najbardziej zaciekawiła mnie woda termalna, z chęcią chciałabym ją przetestować! <3
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Jestem bardzo ciekawa tej wody termalnej, ponieważ nie miałam jeszcze doczynienia z takim kosmetykiem, chętnie bym ją przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie najgorsze, ale po świątecznej edycji podziewałam się czegoś troszkę innego ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawa jestem tej wody termalnej. Używałam cały czas Uriage, a widzę, że ta ma dobrą cenę:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawy blog , fajne wpisy te kosmetyki interesujące

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna zawartość :) Z pewnością każda z tych rzeczy przyda się :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziewczyny, koniecznie musicie polecić mi coś do pielęgnacji włosów. Bardzo fajnie czyta się Wasze posty. Jeden z fajniejszych blogów teraz.
    Pozdrawiam,
    Ola z pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeju jestem fanką tych batoników od Ani <3 Pozdrawiam
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Widzę, że w tej edycji były świetne kosmetyki! :)

    http://nouw.com/flaviagutowska/ootd-sukienka-motelrocks-32428014

    OdpowiedzUsuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  34. Kosmetyki świetne, ale szkoda, że to grudniowe, w sumie nie różni się od pozostałych, a wydaje mi się że powinno. Sama jestem właśnie w trakcie testów :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna recenzja! Mnie najbardziej zaciekawiła ta woda termalna :) Nie wiedziałam, że istnieje taki kosmetyk :)

    Pozdrawiam,
    Monika

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda ciekawie.
    http://morzespokoju.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale niskie ceny za te wszystkie produkty, aż z chęcią się na nie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Pielęgnację dłoni bym chętnie wykorzystała na dzisiaj po Sylwestrze miejskim, bo bez rękawiczek poszłam i ręce teraz płaczą;D

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo zainteresowała mnie ta woda termalna, ciekawe jak będzie się sprawdzać :)
    Pozdrawiam
    Mój blog-klik!

    OdpowiedzUsuń
  40. Używałam płatków pod oczy,świetny efekt ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Myślę, że woda termalna by mi bardzo przypasowała.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo podoba mi się to pudełko, a najbardziej jestem ciekawa wody termalnej ;)

    OdpowiedzUsuń
  43. W tej grudniowej edycji najbardziej spodobała mi się woda termalna. Wszystkie kosmetyki na pewno przydatne i ładnie opakowane :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem bardzo zadowolona z zawartości tego pudełka ;) Wszystko mi się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  45. to pudełko jest prześliczne. Sama chciałabym takie dostać :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Te płatki pod oczy przydałyby mi się, może im udałoby się chociaż częściowo zredukować widoczne zmęczenie

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja bym się najbardziej z batona ucieszyła :D Fajne pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Mnie grudniowe pudełko przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  49. Lubię oglądać wpisy o tych boxach. Zawsze jest w nich coś fajnego

    OdpowiedzUsuń
  50. Całkiem ciekawe to pudełko:) Nabrałam smaku na słodycze od Anny Lewandowskiej

    OdpowiedzUsuń
  51. Woda termalna i krem pod prysznic zdecydowanie mnie kupiły. Bez wątpienia to najlepsze punkty tego pudełka.

    OdpowiedzUsuń
  52. Te BARy wyglądają smacznie i energetycznie. Zima za oknem w pełni więc coś na energie i poprawe nastronu napewno się przyda. Dla mnie bomba! Jest co testować ;-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger