sobota, 2 grudnia 2017

Hello December

Witajcie! 
Listopad już za nami, a czas powitać nowy miesiąc jakim jest grudzień! Co się z tym wiąże? Już 3 tygodnie długo wyczekiwane przez nas Święta Bożego Narodzenia i Sylwester! Ja muszę przyznać, że już nie mogę się doczekać, w końcu będę mogła choć na chwilę od wszystkiego odpocząć i spędzić miło czas w rodzinnym gronie. 

Dzisiaj także chcę Wam zaprezentować stylizację, w której główną rolę gra beżowy płaszczyk. Do tego z dodatków dobrałam różowo-szary szalik w kratkę, czapkę w kolorze pudrowego różu, a także czarne botki na koturnie. Całość dopełnia T-shirt połączony z czarnymi spodniami. Zapraszam do oglądania! 






płaszcz - KLIK
czapka - KLIK

Wy też czujecie już Święta? Podzielcie się opiniami w komentarzu :)

69 komentarzy:

  1. Super stylizacja :-) ! Ja również nie mogę się doczekać Świąt i Sylwestra i odrobiny odpoczynku :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać nie tylko u mnie szaro, buro i nieprzyjemnie. A gdzie ten śnieżek... hmmm..
    Świetna kurteczka ;) Marzę o czymś w tym stylu w kolorze pudrowego różu albo baby blue.
    buziaki. Trzymacie się ciepło ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie wyglądasz. Ja w sumie to święta chyba chcę, ale pierw muszę matematyke poprawic -.-

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna czapeczka ;) Przypomniałaś mi, że muszę sobie jakąś na zimę kupić :D I bardzo podoba mi się ten szalik/chusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny typ ubioru <3 Bardzo mi się podoba twój blog <333

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też nie mogę się juz doczekać świąt, z niecierpliwością odliczam dni do wigilii. Plaszczyk i czapka bardzo mi się podobaja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja zarówno płaszczyk jak i dodatki są MEGA 👍👍👍

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna, nieskomplikowana stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki śliczny ten płaszczyk!:)
    Klikniete :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepiękny płaszczyk i czapka, bardzo mi się podoba<3 miłego dnia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja z jednej strony uwielbiam święta, tę atmosferę, dekorowanie domu i podwórka. Przygotowania w sumie też, ale często ona tak mnie wymęczą, że już potem nie mam na nic siły. Mam nadzieję, że w tym roku będzie inaczej :) Świetna stylizacja :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądasz. Podoba mi się to, jak łączysz ze sobą ubrania

    OdpowiedzUsuń
  13. Płaszcz bardzo mi się podoba. Wyglądasz bardzo elegancko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładna stylizacja ! :) podoba mi się ten płaszczyk ! :) :) :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajna stylizacja. A święta czuć już na każdym kroku w sklepach, miastach, telewizji czy w Internecie. Ja już nie moge się doczekać.
    Zapraszam do mnie bluue-butterfly.blogspot.com
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko pasuje do siebie idealnie, płaszcz, czapeczka i chusta - idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Płaszcz super, czapka też fajna.

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja powoli przystrajam dom, słucham piosenek świątecznych i planujemy z chłopakiem jak będą wyglądać nasze święta. ♥ Ps. W tej stylizacji pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny płaszczyk i boska czapka <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi sie kolor plaszczyka :) swieta lubie ale juz po tym szale, gotowaniu itd. A wtedy na nic sily nie mam 😅

    OdpowiedzUsuń
  21. Czapka i szalik mega! Ja Święta uwielbiam! I przedświąteczny klimat również :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ja również strasznie cieszę się że za 3 tygodnie święta <3 uwielbiam Boże Narodzenie :) co do stylizacji bardzo fajna :) podoba mi się ten płaszczyk :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Zastanawiałam się nad tą czapką, nie byłam pewna czy będzie wystarczająco długa i czy ładnie będzie wyglądać naciągnięta na głowę. Widzę, że wygląda idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  24. Też się cieszę, że listopad już za nami. Nie mogę się doczekać świąt. Powoli już czuję ich magię :)
    Ja niezbyt przepadam za płaszczami, bo większość mi się nie podoba, ale ten? Rewelacja! Aż bym Ci go ukradła :D
    Całość bardzo mi się podoba:)
    Poklikałam - 4.77, 28.57 ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie mogę się doczekać świąt! Już wpadłam w prezentowy szał i odliczam dni! Świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale masz śliczny płaszczyk ♥


    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. czapka mi się podoba :D
    świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny płaszczyk! <3
    Ja również nie mogę doczekać się świąt :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo ładna stylizacja!

    http://live-telepathically.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. W tym roku też wyjątkowo nie mogę się doczekać tegorocznych świąt :)
    Uroczy ten płaszczyk :) Ma bardzo ładny kolor!
    Bardzo fajny pomysł na serię :) Jeszcze nigdy na coś podobnego nie trafiłam.
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo podoba mi się ta stulizacja, w szczególności czapka ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wyglądasz świetnie kochana ♥️

    OdpowiedzUsuń
  33. O u ciebie jeszcze śniegu nie. U mnie właśnie zaczęło sypać i jest już wszędzie biało! :o Ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  34. Fajna stylizacja, choć niezupełnie w moim stylu. Świętaa, tak, to piękny czas;) Nie chcę jednak jeszcze nowego roku, bo to wszystko za szybko leci.. :(

    Zapraszamy na naszego bloga

    OdpowiedzUsuń
  35. Połączenie pudrowego różu i czerni oraz siwego z jednej strony świetnie się komponuje, z drugiej strony nie jest oczywiste ani banalne. Świetnie wyglądasz.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja już jak najbardziej czuję świąteczną atmosferę :)
    Bardzo ładna stylizacja! :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Płaszczyk jak i czapka są prześliczne *-*

    OdpowiedzUsuń
  38. Śliczna stylizacja. Płaszczyk i czapka świetnie razem wyglądają! Też się nie mogę doczekać świąt :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Jaka piękna stylizacja, ahhh! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękne są te zdjęcia zapraszam do mnie http://my-own-philosophyy.blogspot.com/2017/12/dawaj-swiatu-to-co-chcesz-otrzymac-w.html

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja też się cieszę na samą myśl o świętach ! Płaszczyk rewelacyjny!

    OdpowiedzUsuń
  42. Przepiękny płaszcz 😍 bardzo długa takiego szukałam

    OdpowiedzUsuń
  43. Podoba mi się ten płaszcz. A grudnia za to wprost nie cierpię.

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny zestaw! Bardzo spodobała mi się czapka :) Idealne połączenie pudrowego różu z czernią.

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl


    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  45. Piękna stylizacja, a ta czapka to po prostu sztos.

    OdpowiedzUsuń
  46. Ten płaszczyk jest genialny! Uwielbiam takie kroje i wszelkie odcienie beżu :) Bardzo fajny look

    OdpowiedzUsuń
  47. W tym roku trochę mniej cieszą mnie święta . .
    Piękny ten plaszczyk :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Płaszczyk cudowny. Wg świetna stylizacja ;D

    OdpowiedzUsuń
  49. Do tego jasnego plaszczyka swietnie pasuja czarne spodnie 😍 podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń
  50. Fajna stylizacja, chociaż ja bym mogła mieć ten płaszczyk w kolorze czerwonym?

    OdpowiedzUsuń
  51. Jeszcze nie czuję świąt, świetnie wyglądasz ♡ nouw.com/wikaziolo

    OdpowiedzUsuń
  52. Fajnie dobrane kolorki w stylizacji. Ja staram się spędzać dużo czasu z rodziną na co dzień, chociaż wiem, że to trudne w tym szalonym świecie jakim żyjemy.

    OdpowiedzUsuń
  53. Fajna stylizacja. Płaszczyk jest świetny i ten kolor.

    OdpowiedzUsuń
  54. Płaszcz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Oj tak, w święta i ogólnie te wolne dni - odpoczniemy :D

    Płaszczyk bardzo mi się podoba, ale chyba bardzo cieniutki :(

    Ja święta czuję ze względu na ozdoby świąteczne, które już się pojawiły na warszawskich ulicach, budynkach i w galeriach :P
    Na uczelni również widuję już choinki :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja już odliczam dni do świąt, nie mogę się doczekać <3 Bardzo fajna stylizacja, mam taki sam szalik, ale w odcieniach niebieskiego. Bardzo dobrze grzeje w mroźne dni hihi :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetna czapka!! :) ja jak na razie póki nie Ma choinki w domu jakoś nie czuje tych świąt.

    OdpowiedzUsuń
  58. Zamówiłam podobną czapkę, ale jednak zsuwa mi sie z glowy.

    OdpowiedzUsuń
  59. U nas powoli zaczynamy zaczynam czuć święta i zaczynamy bać się o nasze portfele. Uwielbiam święta ale wydatki z nimi związane potrafią skutecznie do nich zniechęcić. Bardzo fajna czapka. Podoba mi się

    OdpowiedzUsuń
  60. Płaszcz wygląda świetnie, ja świąt jeszcze nie czuję ale wykorzystuje do zdjęć ozdoby, które już pojawiły się u mnie w mieście

    OdpowiedzUsuń
  61. Pięknie wyglądasz:)
    Ja też z niecierpliwością czekam na święta, by pobyć trochę z rodziną i odpocząć!

    OdpowiedzUsuń
  62. Aktualnie mam remont, więc jakoś tej magii świat jeszcze nie czuję😉

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger