poniedziałek, 11 grudnia 2017

Kosmetyki Orphica


Hejka!
W ostatnim czasie miałam okazję przetestować 2 produkty do makijażu marki Orphica. Byłam bardzo zadowolona z tego bo nie dość, że paczka z kosmetykami przyszła do mnie elegancko zapakowana to mogłam także sprawdzić jak spiszą się one w moim przypadku. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii na ich temat to zapraszam do czytania. 




Pierwszym produktem jakim miałam okazję przetestować to eyeliner w kredce. Jeszcze nigdy nie miałam eyelinera z takim aplikatorem, ale muszę przyznać, że byłam mile zaskoczona tym jak miękki i precyzyjny on jest. W zależności od potrzeb możemy namalować ostrą, cienką lub grubą kreskę. Dodatkowo kredka ta posiada także temperówkę, która znajduje się na samym końcu produktu. Jeżeli nie lubicie eyelinerów pędzelku czy w mazaku wypróbujcie tę formę aplikacji, kto wie może akurat Wam się sprawdzi i będziecie z niego zadowolone. 



Kolejnym i ostatnim produktem, którym znalazłam jest kredka do oczu. Jeżeli lubicie efekt "smoky eye" to kosmetyk idealny dla Was. Kredka jest bardzo miękka i bardzo dobrze się rozciera, świetnie sprawdza się także nałożona na linię wodną, przy mocniejszych makijażach wygląda niesamowicie. Do kosmetyku została dołączona gąbeczka, której zadaniem jest roztarcie produktu tak aby mógł równomiernie połączyć się z cieniem. 


Mieliście kiedyś styczność z marką Orphica? Podzielcie się opinią na ten temat w komentarzu :)

52 komentarze:

  1. Nigdy nie słyszałam o tej marce. Cudeńka końcówka kredki idealnie nadaje się do namalowania bardzo precyzyjnej kreski.

    http://nouw.com/wikaziolo

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale chętnie przyjrzę się jej bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tego kosmetyku, ale chętnie sięgne po tą kredkę :) Zawsze to jakaś odmiana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam do czynienia z ich produktami, chyba już je gdzieś widziałam, ale sama jeszcze nigdy nie miałam nawet jednego kosmetyku tej marki;>

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tej marce, z chęcią wypróbowałabym kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pierwszy raz widzę ale z chęcia kupię kredkę

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się to :D Szkoda, że jest miękka bo osobiście preferuje raczej twardsze końcówki do oczu, ale może to tylko kwestia przyzwyczajenia :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie kojarzę tej marki, ale skoro kredka jest miękka i nadaje się do podkreślania linii wodnej to coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam nawet o takiej firmie, ale z pewnością kiedyś przetestuję :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo czarna się wydaje ta kredka. Ciekawa jestem, czy jest trwała na linii wodnej.

    OdpowiedzUsuń
  11. No proszę, nigdy nawet o takiej firmie nie słyszałam :o

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Z tej marki miałam jedynie serum pod oczy, ale mnie nieco rozczarowało.

    OdpowiedzUsuń
  13. Może nie się skuszę na kredkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. akurat pierwszy raz slysze o tej marce ;ppp moze nadszedl czas by przejrzec ich asortyment?;)


    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja o tej marce jeszcze nie słyszałam, ale nie korzystam raczej z eyelinerów kredce, bo u mnie neistety się nie sprawdziły:(

    OdpowiedzUsuń
  16. O jejku uwielbiam ta markę. Zawsze biorę udział w ich konkursach. Ale chyba bede musiala zainwestować i kupić sama. Przekonalas mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Eyliner w kredce - to to, czego mi brakuje! Pozazdroscic. Lubie miekkie kredki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszałam o tej firmie, ale nie miałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sama nie mialam nigdy stycznosci z ta marka kosmetykow, ale slyszalam co nie co.

    OdpowiedzUsuń
  20. Znam markę ale z innej strony - mam krem do rąk i jest on bardzo skuteczny i wyjątkowy. Kredkę z chęcią przygarnę :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Nigdy nie słyszałam o tej marce, ale produkty wyglądają zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Znam tą markę bardzo dobrze, jednak u mnie się zupełnie nie sprawdziły.. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Marki nie znam, ale kredka bardzo fajna ^-^

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nie miałam styczności z tą marką ale wydaje się być ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie miałam nigdy z tą marka stycznosci jednak już gdzieś o niej słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  26. pierwsze słyszę o tej marce ;) ale świetny ten eyeliner :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo lubię próbować kredki do oczu. Już myślę, ze moja jest super a znów znajduję coś lepszego ;D

    OdpowiedzUsuń
  28. Good review, have a good day

    https://elegant-e.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie miałam jeszcze tych produktów, szczególnie zainteresowała mnie kredka do oczu :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jeszcze nigdy nie słyszałam o tej firmie, jednak po Twojej recenzji chętnie sięgnę po ich produkty i wypróbuję na sobie :-)

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tej firmy ale chyba sobie ją sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  32. Niestety kredki do oczu nie używam, ale eyeliner w kredce zdarza mi się zaaplikować. Ogólnie marka jest mi obca, ale kto wie, może kiedyś zapoznam się z tymi produktami :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie wygląda. Może wzajemna obserwacja >?
    Zapraszam na nowy post<3 oraz
    Instagram.

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie znam tej marki, ciekawe produkty, eyeliner jest mi niezbędny 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Jestem ciekawa jak ta kredka sprawdziła by się na linii wodnej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Zaciekawiłaś mnie tym eyelinerem i z chęcią bym go przetestowała :). A co do kredki to na pewno się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Od dawna nie używam kredek a eyelinery wolę w kalamarzu, więc to nie produkty dla mnie choć wyglądają ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Z tymi eyelinerami to tak jest, że nigdy nie mogę znaleźć odpowiedniego. Bo albo ten pędzelek jest za cienki i się wygina przy końcu powieki, albo za grupy i kreska nie wychodzi zbyt dobrze. Z chęcią wypróbuję to co polecasz.

    OdpowiedzUsuń
  39. nigdy nie miałam do czynienia z tą marką! A zapowiada się na prawdę super! :) Muszę przetestować! :D

    dodaję do obserwowanych i zapraszam również do mnie w wolnej chwili :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. nie znam tych produktów chociaż firma już mi się gdzieś przewinęła.

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja używam eyelinera w kredce i dla mnue najwygodniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie spotkalam sie nigdy z tą marką. Jeśli chodzi o eyeliner to te w kredce sa dla mnie znacznie wygodniejsze .

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądają ciekawie, ale nigdy nie zetknełam siez tą marką


    Pozdrawiam- http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  44. Ja używam jedynie pędzelka, w kredce zawsze mi wychodzi koślawo :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Kredkę może wypróbuję ;D
    Szukam dobrej i takiej, która po 5 min się nie rozmaże :D

    Buziaki,
    coraciemnosci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. kompletnie nie znam tej marki :p

    OdpowiedzUsuń
  47. Nie znam tej marki i mam okazję pierwszy raz czytać o kosmetykach tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  48. Z kosmetykami tej firmy nie miałam do czynienia, ale kredki uwielbiam, gdyż używam do codziennego makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  49. O tej marce słyszałam już dużo dobrego, sama przymierzam się do zakupu tej kredki

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger