wtorek, 12 grudnia 2017

Przegląd zimowych sweterków

Hej! Dziś przygotowałam dla Was mały przegląd sweterków na zimę z racji tego, że dni robią się coraz chłodniejsze i warto zaopatrzyć się w kilka cieplejszych ubrań. Są one w różnych kolorach i dość różnych fasonów, dlatego myślę że każda znajdzie coś dla siebie. Linki do sweterków podam na dole pod zdjęciami. Zapraszam do oglądania:)


1. KLIK
2. KLIK
3. KLIK
4. KLIK


5. KLIK
6. KLIK
7. KLIK
8. KLIK

Lubicie zimowe sweterki? Podoba Wam się któryś? 

50 komentarzy:

  1. Śliczne sweterki *.* Szczególnie wiązany różowy i bordowy *.* Zainspirowałyście mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Z perełkami boski :)
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie jak zwykle zachwyca bordowy sweterek - piękny odcień :D

    OdpowiedzUsuń
  4. 3 i 4 sweterek<3 Uwielbiam wiązane sweterki !!

    zapraszam amilystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 5 bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię takie sweterki :P

    OdpowiedzUsuń
  7. podoba mi sie szary golfik :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne sweterki. Wszystkie mają coś w sobie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Sweterki są bardzo ładne. Szczególnie spodobał mi się numer 1, z dziurkami na ramionach :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam pierwszy! pozdrawiam:) tassedelivre.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1i4"najbardziej mi się podobają 😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie są piękne! Masz gust! <3
    Poklikałam ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. 1,4 i 8 cudowne <3 Bardzo mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładne sweterki wszystkie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja właśnie jestem w trakcie poszukiwań czegoś na zimę :)
    Obecnie jestem fanką tych bez ramion ♥

    Pozdrawiam,
    K.

    https://tenkaktus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkie są przepięknie ale nr 1 najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatni sweterek bardzo mi się podoba :) 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Kocham sweterki :) Bardzo podobają mi się te z wiązaniami!
    Oczywiście poklikane <3
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkie śliczne! W moich ulubionych kolorach :)
    Poklikane

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne są te sweterki ale chyba ten pierwszy najbardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten różowy z kokardkami na rękawach jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten z perełkami bardzo mi się spodobał. Właśnie takiego mi brakuje w moich swetrowych zbiorach :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam pierwszy sweterek, na żywo jest jeszcze ładniejszy;>

    OdpowiedzUsuń
  24. Każdy jest cudny💗

    Filusweronika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Przyznam szczerze, że jestem uzależniona od swetrów i zawsze z tego powodu wyczekuję sezonu jesienno-zimowego :D Mam ich w szafie chyba z paręnaście - propozycje, które przedstawiłaś są bardzo ciekawe :)

    Sakurakotoo ❀ ❀ ❀

    OdpowiedzUsuń
  26. prześliczne sweterki <3 najbardziej podoba mi się ten wiązany różowy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Mi najbardziej podoba się nr. 4, ale tak naprawdę wszystkie są piękne!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Każdy z nich ma coś w sobie jednak moje serce zdecydowanie skradł szósty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam ciepło dlatego też kocham sweterki. Najbardziej pod9ba mi się ten z numerem 6

    OdpowiedzUsuń
  30. 2 to zdecydowanie mój faworyt

    OdpowiedzUsuń
  31. Sweterki z wiązaniami na rękawach mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Sweterek z wiązaniami na rękawach to mój hit!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger