sobota, 23 grudnia 2017

Rosegal Christmas sales


Witajcie!
Jak tam wszystko już przygotowane na jutrzejszy dzień? U mnie już na szczęście tak, muszę przyznać, że u mnie dzisiaj to było jakieś urwanie głowy. Dopiero teraz mogłam sobie spokojnie usiąść nie przejmując się już niczym i odpocząć. Mam dla Was także kolejną wishlistę z ubraniami tym razem ze sklepu Rosegal. Zapraszam do oglądania! 


                         KLIK                                         KLIK                                             KLIK                                      


                          KLIK                                      KLIK                                              KLIK       


A Wam tym razem co najbardziej przypadło do gustu?

42 komentarze:

  1. Bordowa welurowa sukienka podbiła moje serce :) Jest cudna!

    Mam nadzieję, że wpadniesz również do mnie!
    www.spiked-soul.pl

    Wesołych Świąt!
    Elwira Charmuszko

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam ten sklep :) Na pewno się na coś skuszę podczas wyprzedaży 😍

    OdpowiedzUsuń
  3. Czerwona sukienka, chyba skradła mi serce <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Super propozycje!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: https://swiatwedlugidoli.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Super sukienki :) Poklikałam
    Wesołych Świąt
    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne rzeczy pojawiły się na tej Wishliście. Oczywiście sweterki spodobały mi się wszystkie ♥ A jeśli o sukienki chodzi to w oko najbardziej wpadła mi ta pierwsza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bordowe sukienki !! <3.! Zakochałam się :)
    zapraszam
    amilystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe sukienki. Życzę Wam wesołych świąt kochane! :3

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/christmas-time.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładne sukienki, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczy są cudne! Szczególnie ta różowa koszula z poszerzanymi rekawami. Wesołych świąt! 💓

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna jest ta bordowa sukienka. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czerwona sukienka totalny sztos 😍

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnia bordowa dukienka i sweterek różowy ahhh <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Uuu czerwona sukienka to jest to!

    OdpowiedzUsuń
  15. ta bordowa sukienka jest Mega :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Pierwsza sukienka z drugiego zdjęcia jest zjawiskowa zarówno kolorem jak i fasonem.

    OdpowiedzUsuń
  17. mam ten drugi sweterek i bardzo go lubię

    OdpowiedzUsuń
  18. Szary sweterek i bordowa sukienka są prześliczne. Myślę, ze są doskonałym rozwiązaniem na świąteczny i sylwestrowy wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  19. ja jak zwykle - lubie biel, dlatego ten bialy sweterek mi sie bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Sukienki bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  21. Spodobał mi się ten biały (kremowy?) kardigan :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkie rzeczy z tej listy wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zamówiłam ten różowy sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ta ostatnia sukieneczka z chokerem wygląda idealnie! ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio też zamówiłam w Rosegal kilka sweterków.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wszystkie propozycje bardzo mi się podobają! Obecnie jestem na etapie uzupełniania braków w sweterkach.

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie ubieram się na biało, ale to właśnie sweterek w tym kolorze podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Sukienki trafione w mój gust :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Sukienka Cut Out Mini Flare - Wine Red jest idealna <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatni sweterek i pierwsza i druga sukienka bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  31. Z tych propozycji przypadły mi do gustu sweterki, zwłaszcza ten biały długi:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Macie ciuchy z tego sklepu? Ja się skusiłam, to na 3 rzeczy, jedna jest fajna, druga ujdzie, a trzecia porażka.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger