poniedziałek, 18 grudnia 2017

Szampon i maska do włosów / Biovax


Witajcie!
Od dłuższego czasu szukałam produktów dzięki, którym kondycja moich włosów ulegnie znacznej zmianie. W ostatnim czasie w moje ręce wpadły dwa kosmetyki marki Biovax. Muszę przyznać, że już nie raz przechodziłam koło tych produktów i miałam je ochotę wypróbować Dlatego też cieszę się, że dostałam je do przetestowania. Jeżeli jesteście ciekawi jak sprawdziły mi się kosmetyki tej marki to zapraszam na recenzję.



Opinia producenta:

Regenerujący szampon micelarny Biovax wspiera odbudowę włosów osłabionych, zniszczonych, z tendencją do nadmiernego wypadania. Oparty na wyjątkowo delikatnej formule micelarnej, skutecznie oczyszcza włosy i skórę głowy, zapewniając jej niezbędny poziom nawilżenia. Intensywnie odżywia osłabione włosy i pobudza zmysły zapachem indyjskiego jaśminu połączonego z subtelną nutą kokosu. Zawiera naturalne składniki:


  • Jaśmin Indyjski zapewnia głębokie nawilżenie i poprawę elastyczności włosów. Wykazuje silną aktywność przeciwko działaniu szkodliwych czynników zewnętrznych.
  • Mleko Kokosowe zawarte w nim proteiny, posiadają zdolność naprawiania przerwanych wiązań keratyny, dzięki czemu odbudowują osłabioną i zniszczoną strukturę włosa.
  • włosy odżywione, świeże i lekkie,
  • mniejsza skłonność do wypadania,
  • naturalny, piękny połysk,
  • zmysłowy, długotrwały zapach.


Moja opinia:

Nigdy dotąd nie miałam styczności z szamponami micelarnymi ich formuła jest bardzo delikatna, nie zawierają szkodliwych składników a mimo wszystko nawet dobrze się pienią. Na początku nie byłam za bardzo zadowolona z efektów jakie dawał ten kosmetyk moim włosom. Po wysuszeniu włosy wyglądały na nieco tłuste, nieświeże i ciężko było sobie poradzić z ułożeniem ich. Dopiero po jakiś czasie szampon zaczął sobie radzić bardzo dobrze. Włosy i skóra głowy były odpowiednio oczyszczone, a także nawilżone i miękkie w dotyku. Jeżeli chodzi o mniejszą ilość wypadania włosów to jakiejś znacznej różnicy dotąd nie zauważyłam. Dodatkowo produkt ten ma przepiękny, zmysłowy zapach, który przez jakiś czas utrzymuje się na naszych włosach.



Opinia producenta:

Intensywnie regenerująca maseczka Biovax to kuracja dla włosów osłabionych, zniszczonych, z tendencją do nadmiernego wypadania. Intensywnie odbudowuje osłabione, zniszczone włosy. Pobudza zmysły zapachem indyjskiego jaśminu połączonego z subtelną nutą kokosu. Zawiera naturalne składniki, które głęboko regenerują włosy, przywracając im witalność i blask.
  • Jaśmin Indyjski zapewnia głębokie nawilżenie i poprawę elastyczności włosów. Wykazuje silną aktywność przeciwko działaniu szkodliwych czynników zewnętrznych.
  • Mleko Kokosowe zawarte w nim proteiny, posiadają zdolność naprawiania przerwanych wiązań keratyny, dzięki czemu odbudowują osłabioną i zniszczoną strukturę włosa.
Efekt proteinowej odbudowy włosów:
  • intensywne wzmocnienie i regeneracja włosów,
  • lśniące zdrowym blaskiem włosy,
  • niezwykła elastyczność i sprężystość,
  • włosy gładkie, pachnące i miękkie w dotyku.

Moja opinia:

W przypadku maski, od początku spełniała swoje funkcje i świetnie radziła sobie z regeneracją włosów. Stosowałam ją 2 razy w tygodniu i nakładałam na połowę długości włosów, nie obciążając przy tym skóry głowy. Do zestawu także został dołączony foliowy czepek, który miał nam zapewnić lepsze działanie składników aktywnych. Raz na jakiś czas stosuję tego typu kurację i mogłam cieszyć się świetnym efektem. Po używaniu maski dostrzegłam, że włosy łatwiej można było rozczesać, a także stały się mocniejsze i miękkie w dotyku. Zauważyłam też, że zrobiły się bardziej lśniące i delikatnie nawilżone. 

A Wy mieliście kiedyś okazję stosować kosmetyki tej marki?



48 komentarzy:

  1. sądząc po Twojej recenzji produkt jest godny uwagi ;) myślę że się na niego skuszę :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Od dawna szukam takiej maski, może się na nią niedługo skuszę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pierwszy raz slysze o tej marce ale zacheca do przetestowania!

      Usuń
  3. Muszę wypróbować ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie spotkałam się jeszcze z ta marką, a chętnie wypróbuję! Bardzo ciekawy post! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam dwie maski do włosów Biovax i bardzo je lubiłam 😊 chyba następnym razem wypróbuję tą, którą polecasz!

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam dużo dobrego o Biovaxie, czaje się i czaję, ale w końcu muszę go kupić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji wypróbować tej marki. Też ostatnio usiłuję poprawić kondycję moich włosów. Zimna źle na nie wpływa... Może zdecyduję się sięgnąć po tą maseczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem czy moje włosy by je polubiły. Nie lubią niczego kokosowego w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Od pewnego czasu "czaję" się na te kosmetyki ale jakoś zawsze mi nie pod drodze - jak skończe zapasy spróbuję je wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy chyba nic nie miałam dla siebie z tej marki. A wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam i szampon, i maskę. Dobrze się u mnie sprawdziły, chociaż mam inną ulubioną serię tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mleko kokosowe uuu:D Maska mnie kusi ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. mam podobny zestaw o nieco innym zapachu i jestem z niego zadowolona. przeznaczony jest do suchych wlosow. nienawidze sezonu zimowego, gdzie trzeba grzac i nosic czapki, co niekoniecznie ma dobry wplyw na kondycje moich wlosow. wkrotce napisze recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię produkty tej marki. Jednak tej serii nie miałam okazji próbować

    OdpowiedzUsuń
  15. Super maska :)
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam jeszcze tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaciekawiłaś mnie tymi kosmetykami, wcześniej ich nie widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak tylko skoncze zapasy szamponu to chetnie wyprobuje

    OdpowiedzUsuń
  19. Przekonuje się do kosmetyków micelarnych wiec coś dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Te produkty mogą być ciekawe, chociaż sama ich kie używałam. Ja używam szamponów bez sls, a masek tylko z Kallosa :)

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/me-like-spiderman.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo zachęcająca opinia, mam cienkie włosy prawie wszystkie szampony je obciążają ciekawa jestem czy te się sprawdzą ale wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  22. To marka jest mi zupełnie obca, bo jeszcze nigdy nie miałam okazji wypróbować ich produktów na własnej skórze. Mam nadzieję, że niebawem się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  23. To marka jest mi zupełnie obca, bo jeszcze nigdy nie miałam okazji wypróbować ich produktów na własnej skórze. Mam nadzieję, że niebawem się to zmieni :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Link już wysyłam koleżance, ona szuka takich produktów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Dobrze ze napomknelas jakie sa poczatki po szamponie. Bo pewnie bym sie przerazila i wyrzucila. A tak wiem ze trzeba przeczekac 😉

    OdpowiedzUsuń
  26. Wpisuję je na moją listę :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znam tych produktów :) z twojej opinie wyglądają że mogą się też spisać u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Miałam maskę do włosów tej marki i sprawdzała się naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie znam tych produktów ale do włosów muszę używać specjalnych produktów i nie mogę sobie zbytnio pozwolić na testowanie czegoś nowego

    OdpowiedzUsuń
  30. uwielbiam tę firmę i ich produkty. tych nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie używałam do tej pory produktów tej firmy. Niestety, mam suche i zniszczone włosy, wiec chyba się na nie skuszę. Mam nadzieję, że maska i szampon wzmocnią moje włosy i odżywią je.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne zdjęcia produktu :) Pomyślę o kupieniu jako prezent.

    OdpowiedzUsuń
  33. Twoja recenzja brzmi zachęcająco, fajnie bo po świętach też będę testować ten zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Polecam Ci wypróbowanie serii na bazie bambusa, działa cuda!
    Pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nie słyszałam o tym szamponie ale sądząc po Twojej recenzji jest wart przetestowania :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Moje włosy ostatnio puszy wszystko, co ma w składzie kokos, więc nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  37. Lubię kosmetyki tej marki, ale głównie maski miałam, a szamponu jeszcze ani razu. Ciekawy ten micelarny, muszę go zapamiętać i jak będę kończyła swój szampon to może bym sobie kupiła ten. Jeśli chodzi o ten typ szamponów to może spróbuj umyć nim włosy dwa razy, czyli zaraz spłukaniu pierwszego mycia rób drugie. Może zniwelujesz to uczucie, które opisałaś;>

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę i tego duetu spróbować. Mam drugi z nowych do włosów suchych i zniszczonych i wprost go uwielbiam. Widocznie poprawia stan włosów.

    OdpowiedzUsuń
  39. Ppoki co nie chce juz eksperymentować na moich włosach więc odpuszcze, choć duet brzmi ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  40. Kolejny raz zaciekawiłaś mnie jakimś produktem i z chęcią przetestuje go :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Kilka lat temu stosowalam maske Biovax i bylam bardzo zadowolona. Wtedy mizna ja bylo kupic jedynie w wybranych aptekach.

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dotąd nie miałam styczności z tymi kosmetykami do włosów, ale muszę powiedzieć, że z przyjemnością poznałabym tą maskę bliżej :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Nie znam tych kosmetyków, ale bardzo chętnie bym je wyprobowała. Moje włosy od niedawna poprawiły swoją kondycję, ale wciąż potrzebują pielęgnacji

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie miałam okazji używać tych kosmetyków. Wiele kosmetyków, zwłaszcza do włosów, nie zawsze po pierwszym użytku dają pozytywne efekty. Dlatego też warto zaczekać i dać im szanse na pokazanie całej mocy;)

    OdpowiedzUsuń
  45. Bardzo lubię tę firmę i znam ich maskę do włosów ciemnych oraz mleczną. Obie lubiłam i z miłą chęcią sięgnę po te nowości, zwłaszcza że walczę z wypadającymi włosami. Zapisuję!

    OdpowiedzUsuń
  46. Moja ostatnio ulubiona seria Biovax :) Pachnie mi cała łazienka, a włosy bardzo lubią i odwdzięczają się good hair day :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger