czwartek, 28 grudnia 2017

Wishlist Zaful



Hej! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam moją wishlistę ze sklepu Zaful. Znajduje się na niej kilka rzeczy, które chciałabym mieć na przyszłą wiosnę, choć wiem, że na nią muszę jeszcze poczekać.. Jedna z kurtek i sukienek posiada wiązania, które pojawiają się w coraz to większej ilości ubrań. Myślę, że będzie to hit przyszłego sezonu. Osobiście bardzo mi się podoba ten motyw i będę chętnie chodzić w takich ubraniach. Jeśli chcecie się przyjrzeć z bliska ubraniom, które widzicie powyżej, to podlinkuje Wam je na końcu posta. Zapraszam do oglądania:)


                       KURTKA - KLIK                                               PŁASZCZYK - KLIK




                     SUKIENKA - KLIK                                                SUKIENKA - KLIK

53 komentarze:

  1. Pierwsza kurteczka najbardziej przyciągnęła moją uwagę :). Pozdrawiam! /Klaudia
    NASZ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. ten szary plaszczyk kusi mnie juz od dawien dawna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. szary płaszczyk i pudrowa sukienka cudeńka <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk wygląda obłędnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten pastelowy płaszczyk bardzo mi się podoba! Nie jestem wielką fanką wiązań, ale też mi to nie przeszkadza :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy ^^ Najbardziej spodobał mi się płaszczyk :)
    Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Płaszczyk rewelacyjny bardzo mi się podoba,chociaż ja bym czarny wybrała.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szary płaszczyk i różowa sukienka z prawej - cudo! Sama bym wrzuciła to chętnie na swoją whish listę :)
    Zapraszam do siebie kochana! ohmystyle.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszczyk i sukienkę z długim rękawem też bym chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  10. szary płaszczyk jest śliczny

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk oraz krótka sukienka najbardziej przyciągnęły moją uwagę!

    Zapraszam CAKEMONIKA :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Płaszczyk jest rewelacyjny :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ostatnia sukienka mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawe jak płaszczyk prezentuje się na żywo...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nic nie mam z zaful ale teraz widzę że czas to zmienic

    OdpowiedzUsuń
  16. Szary płaszczyk i różowa sukienka na wiązania, cudo ��

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale.piekna ta rózowa.kiecka z.długim rękawem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przecudowne ciuchy :) ale ten płaszczyk skradł moje serce i tak mi sie podoba, że koniecznie muszę go zakupić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  19. super propozycje w pięknych kolorach bardzo kobiecych pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam podobną sukienke z Zaful tą różową tylko, że z sznureczkami na dekolcie. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne propozycje, mi także podobają się takie wiązania ;) Pozdrawiam:)!

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te sklep! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka z wiązaniami jest ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam ich ciuchy, mam kilka i jestem bardzo zadowolona :)

    Szara kurtka i pudrowa sukienka są świetne <3
    poklikane.

    Szczęśliwego Nowego Roku i udanego sylwestra kochana :):*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  25. Płaszczyk piękny. Sukienka też ale trochę obcisła 😄

    OdpowiedzUsuń
  26. Urzekła mnie pudrowo różowa sukienka z długim rękawem! CUDO! Świetny wpis ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. piękny ten szary płaszczyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Kurtka świetna😀 nie znam tego sklepu, muszę zapoznać.się z jego asortymentem

    OdpowiedzUsuń
  30. Sweterek jest ciekawy, sama "choruje" na wiązane swetry ;) ale sukienka to hit! Bardzo wpadła mi w oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Płaszczyk śliczny :)

    https://fasionsstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Śliczna ta szara kurtka! Bardzo mi się podoba, zastanowię się nad jej zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka i płaszczyk super się prezentują :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Płaszczyk jest cudny <3 ! Sama bardzo bym taki chciała- idealny na słoneczne wiosenne dni :-) !

    OdpowiedzUsuń
  35. Zdecydowanie najbardziej podoba mi się kurtka. Kocham ten motyw "sznurowania" w ubraniach, ostatnio bardzo modny i popularny. Nic dziwnego! Jest genialny, ostatnio mój ulubiony trend.
    Sukienka też jest prześliczna.

    Piękny design!

    Pozdrawiam i zapraszam na EnEska Blog. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ciekawe propozycje ubrań :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Sweterkowa sukienka jest genialna :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Szary płaszczyk jest piękny

    OdpowiedzUsuń
  39. Sweterek różowy jest prześliczny. Idealny na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  40. Płaszczyk mi się tu bardzo spodobał;>

    OdpowiedzUsuń
  41. Kurtka i pierwsza sukienka są super

    OdpowiedzUsuń
  42. Ta sukienka mnie urzekła. Przepiękny krój i kolor!

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam podobny płaszcz i bardzo go lubię. Świetnie pasuje do sukienek.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger