niedziela, 24 grudnia 2017

Zaful Christmas sales

 
Źródło: Google grafika

Witajcie! 
Jak tam po Wigilii? U mnie bardzo dobrze, tak bardzo cieszyłam się, że w końcu nadchodzą święta i szczerze nie mogę uwierzyć, że to już teraz. Jakoś  nie czuję za bardzo tego klimatu. Pewnie dlatego, że tej świątecznej atmosferze nie dopisuje pogoda i nie ma śniegu, który tworzy ten cały klimat. Mam jednak ogromną nadzieję, że jeszcze w tym czasie się on pojawi i będzie tak jak powinno, klimatycznie i świątecznie. Na sam koniec mam dla Was kolejną wishlistę z ubraniami od Zaful ostatnio na blogu pojawia się ich bardzo dużo, mam nadzieję, że ta także Wam się spodoba. Zapraszam do oglądania! 


                   KLIK                                              KLIK                                              KLIK


                   KLIK                                                KLIK                                             KLIK 





Na sam koniec chciałabym Wam także życzyć Wesołych Świąt spędzonych w rodzinnym gronie,spełnienia wszystkich marzeń, zdrowia, pomyślności a także udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego Roku. Mam ogromną nadzieję, że ten wykorzystacie jak najlepiej możecie ten czas i szczęśliwie przeżyjecie te Święta :)








37 komentarzy:

  1. Śliczne rzeczy, wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystko mi się podoba ❤❤ Również życzę Wesołych Świąt :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne te bluzeczki, szczególnie na lato, przynajmniej dla mnie bo jestem z gatunku cieplolubnego :) :* wesołych świąt Bożego Narodzenia! :*

    http://luxwell99.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jak dla mnie płaszcz w kratę jest najlepszy

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna ta ramoneska i ten czerwony crop top :) wesołych świąt :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się te rzeczy :) Myślałam o zakupie 3 kurteczki, jednak z tego zrezygnowałam. Wesołych świąt :)

    http://carrrolinax3.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta biała bluzeczka jest cudowna!! U mnie też super po Wigilii choć tegoroczna była całkiem niezwyczajna, bo w.. Azerbejdżanie! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny płaszcz, ten czarny :) Wesołych Świąt!! :)
    Pozdrawiam cieplutko!
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. ale ładne ubranka :) a najbardziej podoba mi się ta czerwona bluzeczka :) Również życze wesołych i spokojnych świąt :)
    gorąco pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Te z ostatniego rzędu są prześliczne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknych, magicznych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czas tak pe magia świąt umyka. Sweterki i żakieciki są cudowne. Idealne na taką porę.

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się tylko drugi płaszczyk, reszta w nie moim guście

    OdpowiedzUsuń
  14. szkoda, ze ten czarny plaszczyk wyprzedany. podoba mi sie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne rzeczy wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne rzeczy :D! Sama bym takie wybrała:)
    Pozdrawiam:*

    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciemny płaszcz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Podoba mi się płaszcz w kratę. Ostatnio bardzo lubiłam płaszcze i noszę je znacznie częściej niż kurtki, więc nie zaszkodziłby kolejny w kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne są te bluzeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta ostatnia bluzka jest super

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnia bluzeczka super! Jak schudnę to sobie taką zamówię;D

    OdpowiedzUsuń
  22. Płaszcz w kratkę wygląda super.

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Patrząc na te ubrania tęsknie za latem :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Tym razem nie ma tu nic dla mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj niestety nic mi nie przypadło do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Muszę się zabrać za zrobienie jakichś fajnych zakupów w tym sklepie.

    OdpowiedzUsuń
  28. I wzajemnie:) Spełnienia wszystkich marzeń w Nowym roku!
    P.s. świetne propozycje!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger