poniedziałek, 15 stycznia 2018

Bingospa



Hejka!
W ostatnim czasie miałam okazję przetestować kilka kosmetyków przeznaczonych do pielęgnacji marki Bingospa. Muszę przyznać, że kilka z tych kosmetyków bardzo miło mnie zaskoczyło i bardzo cieszę się, że mogłam je na sobie wypróbować. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi co najbardziej mi się spodobało to zapraszam do czytania.


Opinia producenta:



Czekolada dzięki zawartości witamin, mikroelementów i bogactwa substancji odżywczych ma właściwości nawilżające, przeciwutleniające, tonizujące. Pobudza metabolizm komórkowy zapobiegając odkładaniu się tkanki tłuszczowej pod postacią cellulitu. 
Olejek pomarańczowy dzięki zawartości D - limonenu oraz bioflawonoidów ma działanie antyoksydacyjne, łagodzące, przeciwzmarszczkowe i antynowotworowe.


Moja opinia: 

Soothing body wash od Bingospa zamknięty w plastikowej buteleczce. Produkt ten jest połączeniem czekolady i pomarańczy, ja bardzo lubię ten zapach, ale niestety tutaj troszkę się zawiodłam. Pachnie dosyć sztucznie i kolejnym jego minusem jest to, że po kąpieli w ogóle nie czuć go na skórze. Jest on dość rzadki i buteleczka 500 ml starcza nam bardzo długi czas. Jeżeli chodzi o sam produkt to także nie zauważyłam dość dużego nawilżenia. Ostatecznie ten produkt niestety nie spełnił moich oczekiwań i nie należy do moich ulubionych. 

Opinia producenta:



Maska zawiera:
15% cynku ( w postaci tlenku cynku) 
2,5% ekstraktów z aloesu, lnu i rumianku.
Tlenek cynku wspomaga terapię trądziku, wyprysków i łojotoku. Nie zawiera barwników i kompozycji zapachowych. Wyciąg z aloesu, rumianku i lnu zapewnia intensywnie nawilżenie skóry, łagodzi podrażnienia i zapobiega wysuszaniu naskórka.


Moja opinia :

Cynkowa maska do twarzy ma bardzo higieniczny dozownik w postaci pompki i tak jak inne produkty zapakowana została w plastikową buteleczkę o  pojemności 150 g .Ma ona kremową konsystencję i przyjemny, lekko wyczuwalny zapach. Aplikując maskę na twarz odczuwamy chwilowe pieczenie, które na szczęście szybko znika. Po 10 minutach zmywam ją wodą. Skóra po użyciu staję się wygładzona i pory, które są odwiecznym moim problemem mniej widoczne. Dodatkowo zauważyłam także, cera zrobiła się bardziej promienna i rozjaśniona dzięki czemu wygląda na zdrową. Jeżeli macie trądzik to ten produkt bardzo dobrze radzi sobie z gojeniem zmian potrądzikowych. Obecnie ta maska stała się moją ulubioną i używam jej najczęściej ze wszystkich jakie mam.

Opinia producenta:



Kremowa czekolada BingoSpa sprawi, że pielęgnacja Twojej skóry stanie się rozkoszą dla Ciebie, a Twoja skóra odwdzięczy Ci się promiennym blaskiem i jedwabistym dotykiem.
Ziarno kakaowca - Theobroma cacao - z którego powstaje czekolada BingoSpa zawiera wiele cennych dla skóry substancji, witamin i antyutleniaczy - sprawia, że skóra jest intensywnie odżywiona, nawilżona i zrelaksowana. Naturalne antyoksydanty chronią skórę przed działaniem wolnych rodników. Masło kakaowe jest biologicznie zgodne ze skórą, co oznacza, że jest w pełni tolerowane przez skórę i nie powoduje uczuleń.


Moja opinia:

Ostatnim już produktem, o którym chcę Wam opowiedzieć jest kremowa czekolada w plastikowym pojemniczku. Konsystencja produktu jest dość gęsta, a zapach jak sama nazwa wskazuje mocno czekoladowy, czyli dla fanów takich aromatów idealny. Po użyciu zaważyłam, że skóra stała się intensywnie odżywiona i nawilżona. Jeżeli lubicie relaksujące produkty to musicie go koniecznie wypróbować! 



A Wy mieliście kiedyś okazję testować kosmetyki Bingospa?

71 komentarzy:

  1. bardzo lubię produkty BingoSpa - mam ich całkiem sporo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś stosowałam kosmetyki Biongo Spa jednak tych produktów nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety jeszcze nie miałam okazji ich wypróbować! Z chęcią bym jednak przetestowała tę kremową czekoladę, opinia brzmi bardzo zachęcająco :)
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  4. kosmetyki wyglądają całkiem fajnie,ciekawe jak sprawdziły by się u mnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Z chęcią spróbuję na sobie, zwłaszcza, że do tej pory na wiele kosmetyków tego typu miałam uczulenie, a te brzmią na coś, co może mi przypasować. Bardzo dziękuję za taki przydatny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  6. Kosmetyki bardzo ładnie wyglądają ^^ nie testowałam ich nigdy i chętnie się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choc znam markę, tych produktów jeszcze nie stosowałam. Chyba najwyższy czas to zmienić :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne kosmetyki, słyszałam o tej marce :)

    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś używałam kosmetyki tej marki. Teraz jakoś nie moge ich znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam kiedyś produkty tej marki i dobrze je wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie słyszałam o tej firmie jeszcze, ale czekoladowy żel do mycia ciała zachęca <3 :) Super wpis!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kiedyś miałam balsam z tej firmy i byłam zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  13. O zaciekawila mnie ta maseczka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. To cudo pod prysznic bardzo mnie kusi. Lubię kosmetyki tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie wypróbowałabym kremową czekoladę BingoSpa - relaksujące produkty są u mnie wskazane :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Jako fanka czekolady chętnie wyprobuje ta kremowa czekoalde ;-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zachwyciłam się zawartością pierwszego produktu - czekolada, nawet w połączeniu z pomarańczą, coś niesamowitego! Koniecznie musze wypróbować.

    http://luxwell99.blogspot.com/2018/01/punktacja-na-aplikacji-rossmann.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Maska do włosów zaintrygowała mnie. Jako ż am suche i zniszczone włosy poszukuję jak najlepszych kosmetyków i ten mnie pozytywnie zadziwił.

    OdpowiedzUsuń
  19. Co prawda nigdy nie spotkałam się z kosmetykami tej firmy, ale opis maseczki brzmi zachęcająco, szczególnie zależy mi na domykaniu i ukryciu porów. ;)
    Bardzo ładnie tutaj, pozdrawiam.

    http://ametystova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Mam tą maskę i powiem, że jest przecudowna. Świetnie się ją dozuje, łatwo nakłada i dobrze zmywa - cera po niej wygląda rewelacyjnie - również znalazła się u mnie jako jeden z faworyzowanych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  21. cynkowa maska do twarzy jest REWELACYJNA. chociaż ja mam w białym opakowaniu ;)
    niestety u mnie ta maska mnie mocno uczuliła, ale uzywam jej sporadycznie. jak ją mam na twarzy to nie dość, że mocno mnie głowa boli to jeszcze mam uczucie jakby mnie skóra paliła, dlatego używam, ale baaaardzo rzadko. ale dzięki niej moja cera jest świetne oczyszczona, każdy syf mi schodzi z twarzy po tej masce ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. kremowa czekolada mnie zachecila. jezeli chodzi o czekoladowe zapschy to bardzo lubie zele. ale bez pomaranczy. sama czwkoladka.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja dobrze znam kosmetyki Bingo spa. Uwielbiam ich jedwab do rąk.

    OdpowiedzUsuń
  24. Miałam ich produkty, nie wspominam ich jakoś super, więc na nic więcej się nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo lubię tą markę, maseczkę mam i też bardzo sobie chwalę

    OdpowiedzUsuń
  26. Lubię BigoSpa. Mam parę ich produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam sporo o kosmetykach Bingospa, ale nie mam żadnego w swojej kolekcji. Ten czekoladowy balsam wydaje się być dla mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  28. O masce cynkowej czytałam wiele dobrego, jednak sama bym się trochę bała jej używać bo mam suchą cerę

    OdpowiedzUsuń
  29. O matko, jak ja jestem do tyłu z tymi rzeczami. Mam swoją firmę, która działa na bazie olejku z drzewa herbacianego i kocham ją!

    OdpowiedzUsuń
  30. Lubię produkty tej firmy :)
    Pozdrawiam
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  31. Uwielbiam maski do włosów z tej firmy! Słyszałam wiele dobrego o maseczkach do twarzy, więc muszę wypróbować :)
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  32. czekolada na ciele hmm czemu nie :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam tę kremową czekoladę. Przepięknie pachnie i cudownie nawilża :) Zapraszam na mojego bloga, do wzięcia udziału w konkursie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Nie testowałam jeszcze ich produktów, ale czytałam o nich wiele i chętnie przetestuję :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ciekawe kosmetyki :) z chęcią przygarnęłabym te produkty.

    OdpowiedzUsuń
  36. nie słyszalam o tych kosmetykach, ale bardzo ciekawy wpis. na pewno wypórbuję ten z czekoladą :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Nigdy nie słyszałam o tej firmie ale kosmetyki prezentują się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Dla mnie osobiście to spory minus skoro zapachu Body Wash nie czuć na skórze choć szkoda ze wzgledu na zapachowe połączenie. Ale całość prezentuje się dobrze i być może kiedyś siegnę po produkty tej marki :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  39. Produkty są ciekawe, dużo o nich czytałam, jednak jeszcze nie miałam w swojej dłoni.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie stosowałam jeszcze tych kosmetyków, ale mnie nimi zaciekawiłaś. Już jakiś czas temu chciałam kupić kosmetyki BingoSpa:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Znam kosmetyki tej marki i bardzo je sobie chwalę. Po kremową czekoladę chętnie sięgne,bo zapowiada się naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  42. Najbardziej ciekawi mnie ta kremowa czekolada... uwielbiam takie zapachy *.*

    OdpowiedzUsuń
  43. Najbardziej ciekawi mnie ta kremowa czekolada... uwielbiam takie zapachy *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. well interesting color of this cream, I think i would like it with him, best regards;)
    https://clicknorder.pk online shopping in pakistan

    OdpowiedzUsuń
  45. Miałam okazję testować żel do kąpieli jednak nie przypadł mi do gustu. Zapach po czasie zmienił się w chemiczny (a początkowo pachniał pięknie brzoskwiniowo). Może jednak kiedyś jeszcze przełamię się co do tej firmy :P

    ZAPRASZAM- NAHTURAL ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  46. Cynkowa maska do twarzy mnie zaciekawiła. Dawno nie miałam nic z BingoSpa, więc może ta maska byłaby dobrym powrotem do tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Czekolada z pomarańczą mnie tu bardzo kusi. Miałam kiedyś kosmetyki o zapachu brownie i pomarańcza, bardzo je lubiłam;>

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie miałam jeszcze żadnych kosmetyków z marki BingoSpa. Bardzo zaciekawiła mnie ta kremowa czekolada. Jeśli jeszcze pachnie dość intensywnie czekoladą to myślę że skuszę się zakupić ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  49. nigdy nie slyszalam o tej marce wiec musze poczytac troche wiecej

    OdpowiedzUsuń
  50. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale mega lubię ładnie wyglądające kosmetyki, a po Twojej recenzji jeszcze bardziej jestem skłonna do zakupu :)))

    OdpowiedzUsuń
  51. Nie słyszałam o tej marce, ale kosmetyki zdecydowanie mnie zaciekawiły :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  53. Mam jedną odżywkę z bingospa i jest to straszny bubel. Nie polubiłam się z nią niestety :( i zraziłam się do tej firmy .. oczywiście mogą mieć inne dobre produkty, a ja akurat trafiłam na tą odżywkę ..
    https://lamodenathalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  54. Fajne te maski do twarzy, szukam czegoś nowego więc może skorzystam z twoich propozycji

    OdpowiedzUsuń
  55. Tym wpisem przypomnialas mi jak bardzo lubię te kosmetyki i jak dawno ich nie kupowalam

    OdpowiedzUsuń
  56. Oojej wszystkie trzy z chęcią poznalabym osobiscie ;D

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie miałam nigdy nic wspólnego z tą marką ale chyba warto je wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  58. Mam swoich faworytów jeśli chodzi o BingoSpa :) Twoich propozycji jeszcze nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Kiedyś testowałam kosmetyki Bingo, i całkiem miło je wspominam. Maska cynkowa brzmi ciekawie, tym bardziej, że mam ogromną słabość do maseczek.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  60. Zainteresował mnie ten ostatni produkt. ;)
    Sama na razie z BingoSpa przetestowałam brzoskwiniowy żel pod prysznic. Przyjemny, tani, dobrze oczyszcza skórę, no i pięknie pachnie świeżymi soczystymi brzoskwiniami. ;)

    OdpowiedzUsuń
  61. Nie miałam nigdy okazji testować kosmetyków tej marki..Mam nadzieję, że niedługo uda mi się to zmienić i przekonam się jak się u mnie sprawdzą

    OdpowiedzUsuń
  62. Nie mogę używać kosmetyków czekoladowych, bo od razu mam ochotę na Milkę, a maskę cynkową zakupię mężowi, bo ma zmiany potrądzikowe.

    OdpowiedzUsuń
  63. Nie używałam nigdy kosmetyków Bingospa jednak zaciekawiła mnie maska do twarzy, mam problem z porami więc myślę że sprawdzi się idealnie

    OdpowiedzUsuń
  64. Mam cerę trądzikową, więc maseczka sprawdzi się idealnie z tego co piszesz :)
    Uwielbiam czekoladę, więc zapewne zakocham się w tym kremie/balsamie :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  65. biorę wszystkie ! :D uwielbiam bingo spa :D

    OdpowiedzUsuń
  66. Mam problem z przetłuszczająca się cerą i trądzikiem, więc chętnie wypróbuję tą maseczkę. A co do kremowej czekolady to już nie mogę się oprzeć pokusie kąpieli z tym kosmetykiem. Musi obłędnie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  67. jeszcze ich nie próbowałam, ale brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger