poniedziałek, 29 stycznia 2018

Haul Banggood


Hejka!
Kilka dni temu przyszło do mnie moje zamówienie ze strony Banggood, w którym to wybrałam sobie kilka rzeczy potrzebnych mi jako dekoracja i tło do innych zdjęć. Haule rzadko pojawiają się na blogu, ale zapewniam Was, że w najbliższym czasie pojawi się ich zdecydowanie więcej niż dotychczas. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi mojego zamówienia to zapraszam do oglądania.




Pierwszą rzeczą są o to te przepiękne różyczki zapakowane w kartonikowe pudełeczko, moim zdaniem idealnie sprawdzą się nie tylko do zdjęć, ale jako nawet dodatek do prezentu. W środku znajduje się 18 sztuk, o różnych w 3 kolorach, przez zgaszone róże do złamanych czerwieni. 




Drugą i ostatnią rzeczą w tym mini haulu jest to jest organizer w kolorze Rose Gold. Ja wykorzystałam go do przechowywania moich ulubionych paletek cieni, które chciałam mieć pod ręką, moim zdaniem w tej roli sprawuje się i wygląda bardzo ładnie. 

wishlist BanggoodKLIK
Bangood fashion - KLIK

A Wy zamawialiście kiedyś coś z tej strony?

67 komentarzy:

  1. Ten koszyczek jest rewelacyjny - przechowasz w nim cienie, a i do zdjęć jako gadżet fajnie się nada :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten organizer to świetna sprawa xd przydał by mi się taki i idealnie komponował by mi się w łazience xd

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie czekam na swoje pierwsze zamówienie. Ten koszyczek na paletki - BOMBA :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie rzeczy bardzo fajne ale te różyczki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega zamówienie! Chciałabym wszystko! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. WOW! Obie rzeczy są cudne ^^ Ten organizer skradł nasze serca! Pasowałby do naszego wymarzonego pokoju :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Różyczki jak i koszyk bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie raczej z zakupów internetowych nie korzystam, ale fajną mają ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Organizer bardzo ładny, przydałby mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj bardzo ladny organizer i rozyczki w srodku

    OdpowiedzUsuń
  11. Róże herbaciane mój ulubiony odcień organizer cudny kolor i chyba do nich zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny ten organizer, koniecznie muszę sobie taki sprawić :)
    Ps. Serdecznie zapraszam na konkurs, który obecnie trwa na moim blogu :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie rzeczy świetne, tez muszę sobie sprawić! Od dawna szukałam takiego koszyka:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Koszyczek jest świetny! :)
    Ze sztucznych kwiatów też korzystam, aczkolwiek nie takich :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowne różyczki! Gdzie można kupić taką tablicę na której tworzy się napisy? Odpowiedz proszę u mnie
    blekitnypamietnik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. super zamówienie, bardzo podobają mi się zarówno mydlane róże jak i organizer. super, że są dostępne w różnych wersjach kolorystycznych i pięknym pudełku

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie zamawialam jeszcze nic z tej strony, ale pierwsza propozycja bardziej mi sie podoba: )

    OdpowiedzUsuń
  18. W sumie pierwszy raz spotykam się z tą stroną, ale przejrzę i zobaczę co tam ciekawego mają. :)
    www.oliwia-zofia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam tego sklepu ale cudowne te róże jak i organizer, chyba sobie je zamówie.

    OdpowiedzUsuń
  20. organizer mi sie bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  21. Organizer jest świetnym rozwiązaniem zwłaszcza dla mnie. Mam małe biurko i buduję piramidki, które potem się rozlatują i jet większy bałagan niż był :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne są te różyczki :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Różyczki robią wrażenie :)


    Zapraszam na relację z koncertu Davida Guetty! ;) Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  24. Te różyczki świetnie sprawdzą sie jako rekwizyt do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z chęcią zamówię koszyczek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie miałam okazji nic zamawiać z tej strony, ale koszyczek jest świetny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Różyczki pięknie się prezentują. Nie zamawialam jeszcze nic tutaj .

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie zamawiałam nic na tej stronie, ale te różyczki są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nigdy nie zamawiałam nic na tej stronie, organizer bardzo fajny, być może sama sobie coś zamówię : )Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  30. te róże są piękne lecę przyjrzeć się pojemniczkowi

    OdpowiedzUsuń
  31. Organizer jest rewelacyjny!
    Zapraszam do siebie kochana! :* https://allforgirls-1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetny organizer, może sama sobie zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś współpracowałam z tym sklepem :D
    Zapraszam :)
    ania-ania3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Organizer rewelacja :) cudne różyczki, przydały by mi się do zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  36. swietne zamowienie! i rozyczki i organizer super. przydatne i do zdjec i prywatnie jako dekoracje w domu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Organizer jest świetny ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajne różyczki ale czy w rzeczywistości nie wyglądają zbyt sztucznie?

    OdpowiedzUsuń
  39. świetne rzeczy, też mi się marzą takie różyczki i koszyk metalowy

    OdpowiedzUsuń
  40. chętnie zamowilabym takie rozyczki

    OdpowiedzUsuń
  41. Organizer bardzo fajny, pasuje mi ten kolor i często wybieram rzeczy właśnie w kolorze rose gold;D

    OdpowiedzUsuń
  42. Różyczki wyglądają naprawdę świetnie, ale jeszcze bardziej podoba mi się taki organizer. Kolor bardzo ładny oraz znalazłby u mnie na pewno zastosowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Takie organizery to super sprawa :D

    OdpowiedzUsuń
  44. Organizer rewelacyjny! Ostatnio mam fazę właśnie na takie kolory. Różyczki świetne nie tylko jako tło, ale fajnie będą zdobiły też walentynkowe prezenty :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie: www.testacja.pl

    OdpowiedzUsuń
  45. Pierwszy raz będę miała okazję tam coś zamówić. Przekonam.sie jaką jakość

    OdpowiedzUsuń
  46. Różyczki może w moim odczuciu mało przydatne ale koszyk super, pomyślę chyba o nim bo nie dość że ładny to jeszcze potrzebuje czegoś na paletki ☺

    OdpowiedzUsuń
  47. ten koszyczek jest mega fajny,

    OdpowiedzUsuń
  48. Organizer jest rewelacyjny, a mijając się z tematem chyba muszę w końcu kupić tą paletkę z zoevy

    OdpowiedzUsuń
  49. Coraz więcej widzę rzeczy,ktore zamawiane są z tej strony. Warto przejrzeć i wybrać coś dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  50. Rzadko zamawiam na tych chińskich stronkach choć organizer bardzo mnie zaciekawił, poluje właśnie nad czymś takim na potrzeby zdjęć na bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Piękny jest ten organizer!Sama bym sobie taki zamówiła :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Przepiękne róże! Idealny dodatek do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  53. Te róże wyglądają super. Szkoda, że nie pomyślałam by je zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  54. Widzę że udały się zakupy:) Organizer i róże są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  55. Ten organizer - koszyczek jest cudny! Uwielbiam przedmioty w odcieniu rose gold :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger