wtorek, 30 stycznia 2018

Shein

Hej!
Dziś chciałabym przedstawić moje małe zamówienie ze strony Shein.com.  Zdecydowałam się na białą, zwykłą, elegancką koszulę oraz biały bawełniany sweterek. Obie te rzeczy można właściwie wykorzystać w każdej stylizacji. Co do koszuli nie mam większych zastrzeżeń oprócz tego, że dość szybko się mnie. Wykonana jest z przyjemnego materiału, zamówiłam rozmiar M i leży idealnie.
Oglądnąć ją możecie klikając TUTAJ.




Drugą rzeczą jaką zamówiłam jest widoczny na zdjęciach niżej biały sweterek. Połączyłam go z białą koszulą którą mogliście obejrzeć wyżej, a do tego dobrałam szarą torebkę i szare buty których niestety nie widać na zdjęciach. Sweterek jest bardzo ciepły i miękki w dotyku, a także "rozciągliwy", więc nie ma problemu że będzie za krótki. Dostępny jest on tylko w jednym rozmiarze, ale dla troszkę niższych osób będzie idealny. 
Przyjrzeć się mu bliżej możecie klikając TUTAJ.




Lubicie ubrania od Shein? :)

73 komentarze:

  1. Piękny sweterek. Nigdy nie miałam okazji zamawiać z tej stronki :)
    Zapraszam do siebie, na nowy wpis! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie białe koszule, można je nosić zarówno na codzień i wyglądać elegancko, jak i na większe uroczystości :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw. Uwielbiam białe koszule <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki sweterek to klasyk! Jest piękny świetny wpis! Nie zamawiałam nigdy nic z tej stronki pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie zamawiałam z tej strony i podobnych. Boję się, że nie trafię z rozmiarem..
    Koszula mnie urzekła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie kupowałam tam jeszcze nic. ładna bluzka I sweterek super

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz bosko kochana! <3

    www.nouw.com/flaviagutowska

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna koszula. Nigdy nie zamawiałam z tej strony, ale widzę, że warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładna koszula, a z tym sweterkiem wygląda rewelacyjnie! ♥
    Zapraszam do siebie kochana! ♥ https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam koszule a ta biała piękna pozdrawiam ☺☺

    OdpowiedzUsuń
  11. Biała koszula jest zawsze idealna do wszystkiego! Super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie rzeczy wyglądają bardzo ładnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak ładnie ci w białym, ciekawe zamówienie z tego sklepu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie wyglądasz w jasnych ciuszkach, wygląda to ładnie, schludnie i skromnie - tak jak lubię:) Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna koszula ;) Rewelacyjnie wygląda w tym zestawieniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rzeczy wybrałaś! Wyglądasz ślicznie ♥️

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie miałam okazji niczego zamawiać ze strony shein ale nie raz oglądałam ich asortyment i podoba mi się tam pełno rzeczy! Pieknie ci w takich jasnych kolorach. Buziaki 😍

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie zamawiałam nigdy nic z Shein, ale koszula i sweterek są naprawdę świetne ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna koszula, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. nie miałam okazji jeszcze nic stamtąd zamawiać, ale niewykluczone, że kiedyś coś zamówię. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oo do twarzy Ci w bieli! <3 Bardzo ładna ta koszula! Super stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładnie się prezentujesz ;) koszula swietnie wygląda choć chyba bardzo cienka i przeswituje?

    OdpowiedzUsuń
  23. Koszula mi się podoba, sweterek byłby mały na mnie

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie basic'owe ubrania! Sweterek mnie zauroczył :3
    Pozdrawiam :*
    Natforart klik

    OdpowiedzUsuń
  25. Ładna stylizacja, taka dziewczęca dodająca uroku!
    Pozdrawiam, lailaxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękna koszula w sam raz na ważne wyjścia.

    OdpowiedzUsuń
  27. Sweterek śliczny, wygląda na ciepły.
    Stylizacja to taki must have, każda kobieta powinna mieć w swojej szafie te rzeczy, a ty je świetnie zestawiłaś! ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie zamawiałam wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekny jest sweterek. Do koszuli pasuje idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładna koszula! ;) Nigdy nie zamawiałam z tej strony.

    OdpowiedzUsuń
  31. pięknie, uwielbiam takie jasne, białe stylizacje, sama zamierzam zamówić biały sweterek

    OdpowiedzUsuń
  32. podoba mi sie bardzo ladnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  33. Ciężko mi powiedzieć, czy lubię ubrania od Shein, bo nigdy stamtąd nie zamawiałam :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Wow, naprawdę fajna ta koszula 😊

    OdpowiedzUsuń
  35. Koszula i sweterek wygladaja swietnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Koszula wygląda super! :) makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo podoba mi się ta koszula :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Świetny ten swterek. Bardzo lubię biay kolor ubrań a twój to rewelka��

    OdpowiedzUsuń
  39. Zestaw bardzo ładny ! Niestety nie znam tej stronki ;(
    Sweterek cudo <3
    https://freakshowparadise.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Piękna koszula, szukam właśnie takie klasycznej.

    OdpowiedzUsuń
  41. Śliczna koszula. Niestety jeszcze nie miałam okazji tam kupować.

    OdpowiedzUsuń
  42. Ładnie sie prezentuja i koszula i sweterek, jednak jak dla mnie za dużo bieli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do do tego czy lubię, jeszcze nigdy tam nic nie kupiłam.

      Usuń
  43. Koszula fajnie komponuję się ze sweterkiem na wierzchu! Podoba mi się taki styl ;>

    OdpowiedzUsuń
  44. Nie znam tego sklepu. Koszula bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Nigdy nic nie zamawiałam z tego sklepu, ale ta biała koszula szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Uwielbiam koszule a ta wygląda naprawdę super. Nie zamawiam ubrań z internetu. Fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  47. Prosta i klasyczna stylizacja - na plus.

    OdpowiedzUsuń
  48. obie rzeczy ładne, klasyczne i stylowe

    OdpowiedzUsuń
  49. pierwsza koszula ładna ale nie kupilabym ze wzgledu na ten poliester z ktorego jest wykonana :/

    OdpowiedzUsuń
  50. uwielbiam białe koszule- to klasa!

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajne stylizacje :)
    www.ann-swear.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. ale ładnie wyglądasz :)
    pozdrawiam

    mojaszafamodnaszafa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie miałam okazji zamawiać ubrań z tego sklepu

    OdpowiedzUsuń
  54. Jeszcze nie poznałam osobiście tego sklepu, ale Twoje zakupy bardzo mi się podobają;>

    OdpowiedzUsuń
  55. Biała koszula bardzo ładna.

    OdpowiedzUsuń
  56. sweterek znakomity jeszcze nie robiłam zakupów na tej stronie

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna biała koszula i sweterek. Zimowy klimat, jak się patrzy :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Jaka piękna koszula! Wyglądasz zjawiskowo! ♥
    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczna jest ta koszula. Nigdy o tym sklepiej nie słyszałam ale teraz przyjrzeczy się mu bliżej i z pewnością skorzystam z jego oferty

    OdpowiedzUsuń
  60. Biel jest bardzo uniwersalna, więc zamówienie z pewnością będziesz mogła je wykorzystać na różne okazje.

    OdpowiedzUsuń
  61. Całość fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  62. Śliczna stylizacja! *.* Wyglądasz cudownie!
    Pozdrawiamy cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  63. Wyglądasz pięknie :) A koszule muszę zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo ładne rzeczy, klasyczne prosto ale z pazurem:)

    OdpowiedzUsuń
  65. Nie zamawiałam jeszcze nic z Shein, może niedługo się skuszę, bo i sweterek i koszula piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Biały sweterek moje marzenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger