piątek, 23 lutego 2018

Czerwona sukienka


Hejka!
Nareszcie znów mamy weekend! W końcu będę mogła trochę odpocząć od tej szkolnej rutyny i trochę odpocząć od tego wszystkiego przez te 2 dni wolności. Na drugi tydzień czeka mnie wyjazd do Warszawy, od zawsze chciałam zwiedzić stolicę i przekonać się na własne oczy czy naprawdę jest tak piękna jak na zdjęciach. Za niedługo będę miała okazję zobaczyć i porównać. Już nie mogę się doczekać. 

Tymczasem mam dla Was kolejną stylizację w której głównym akcentem jest przepiękna, czerwona sukienka z zdobieniami na dekolcie. Do tego ubrałam szary elegancki płaszczyk i karmelowe botki. Zapraszam do oglądania. 






sukienka - KLIK
buty - KLIK 

94 komentarze:

  1. Przepiękna sukienka i cudownie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wygląda ta sukienka, bardzo Ci to pasuje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. jej, ale ślicznie wyglądasz <3 do twarzy Ci w tym kolorku a sukienka cudowna <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie ładne wykończenie u góry ma ta sukienka. Śliczna

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowna ta sukienka!
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka prześliczna! Wyglądasz w niej bardzo ładnie :)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna sukienka, pięknie w niej wyglądasz i bezbłędnie dobrałaś dodatki. Fantastycznie :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie dobierasz sobie ubrania! Zostaję na dłużej!

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie prezentuje się cała stylizacja.. i sukieneczka genialna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękna sukienka, jest bardzo kobieca ! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Udanego wyjazdu kochana! <3
    Przepiękna sukieneczka, ahhh zauroczyłam się :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja również zawsze chciałam pojechać do Warszawy i zobaczyć na własne oczy jak to wszystko wygląda :) Przepiękna sukienka, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie wyglądasz w tej sukience! ♥ Piękne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sukienka jest naprawdę prześliczna! Właśnie w takim kolorze szukam na wesele tylko marzę trochę o innym kroju. Ja akurat miałam w pracy 2 dni urlopy więc można powiedzieć, że mam dłuższy weekend. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ta sukienka jest prześliczna :o a w połączeniu z szarym płaszczem tworzy idealną całość <3
    Mój blog - ZAPRASZAM
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna ta sukienka, kolor żywy, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękna sukienka, bardzo Ci pasuje :)
    Sama uwielbiam taki styl :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczna sukienka 💞 tylko buty mi nie pasują do tej stylizacji :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo urocza sukienka! Świetnie na Tobie leży. Szukam czegoś podobnego w kolorze czarnym :)

    OdpowiedzUsuń
  21. A mi się już niestety kończą ferie;). Udanego wyjazdu! Super ta sukienka wygląda w połączeniu z tym płaszczem^^.
    Pozdrawiam!:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka bardzo ładna a Ty w całości pięknie połączyłaś z płaszczykiem i klasyczną torebką - czyli ślicznie jak zawsze :)
    Jedynie buty kompletnie w nie moim stylu ale każdy ma swój guścik :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Sukienka prześwietna. Wyglądasz w niej olśniewająco ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. A nam właśnie kończą się ferie :/ Eh... niestety. Co do stylizacji to w czerwieni Ci do twarzy! Super ta sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ostatnio bardzo mi się podobają czerwone sukienki :)!
    Ślicznie wyglądasz :*
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo mi się podoba górna aplikacja na sukience. Kolor jest bardzo twarzowy<3

    OdpowiedzUsuń
  27. wooow! sukienka jest przepiękna! te zdobienia na dekolcie są genialne ❤ mimo, że nie lubię czerwonego to taką sukienkę chętnie bym sobie kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialna stylizacja, aczkolwiek buty bym zmieniła ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przesliczna sukienka, i ten plaszczyk idealnie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetnie wyglądasz w tej sukience, ale tak jak ktoś wspomniał buty również bym zmieniła. Płaszcz też super!
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. prześliczna jest ta sukienka :) idealnie leży

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękna sukienka :) Bardzo Ci ładnie w czerwonym :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wspaniała sukienka pasuje Ci ten kolor :) Pozdrawiam Leyraa Blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładna sukienka, zwłaszcza dekolt ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Uwielbiam czerwone sukienki, a ta ma ekstra wykończoną górę. Bardzo dobrze w niej wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Piękna sukienka, uwielbiam ten kolorek :)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble ♥

    OdpowiedzUsuń
  37. Sukienka piękna, wygląda cudnie, ale moje serce skradł ten płaszczyk <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Swietnie ci w tym kolorze. Sukienka ma piekny dekolt :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo ładna sukienka! Ślicznie Ci w niej :)

    OdpowiedzUsuń
  40. ładna sukienka i ten płaszcz, świetnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka jest boska, mega na tobie wyglada.

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo ładnie w niej wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  43. genialna ta sukienka, mój kolor i styl

    OdpowiedzUsuń
  44. czerwonego nie lubię, ale Ty wyglądasz cudownie, piękna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  45. Śliczna sukienka! Pasuje do Ciebie :))

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna jest ta sukienka! Baaardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Witam bardzo serdecznie w ten mroźny i zimowy dzień Fantastycznie wyglądasz w tej sukience życzy jak najwięcej tworzenia fajnych stylizacji pozdrawiam bardzo serdecznie i życzę przyjemnej niedzieli

    Gdybyś miała ochotę to serdecznie zapraszam Cię na bloga swojej Przyjaciółki , która również jak i Ty chwyta piękne obrazy w swój obiektyw i pisze posty płynące prosto z serca dla drugiego człowieka .

    ---> odnowionaja.blogspot.com

    Pozdrawiam bardzo serdecznie Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  48. zawsze czerwona sukienka dobrze wygląda :) ciekawy pomysl doboru całości :)

    OdpowiedzUsuń
  49. czerwień z szarością to moje ulubione połączenie. Pięknie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ja kocham Warszawe i przy każdej okazji do niej wracam
    Piękna sukienka!

    OdpowiedzUsuń
  51. WOW! Wygląda jakby była szyta na miarę :)

    OdpowiedzUsuń
  52. patrze Tobie to we wszystkim ładnie !!

    OdpowiedzUsuń
  53. Śliczna sukienka. Piękne zdobienia i elegancki kolor.
    Pozdrawiam,
    Morning lark

    OdpowiedzUsuń
  54. Faktycznie sukienka piękna, ale te Twoje nogi!! Bosko! Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Super w niej wyglądasz :) Idealna jest na randkę :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Sukienka jest rewelacyjna!

    Buziaki,
    wydru.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. Piękna sukienka i piękna Ty :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Wyglądasz fenomenalnie w tej sukience. Jednak opinia, że czerwone sukienki są bardzo seksowne to prawda :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Musze przyznać, że sukienka jest prześliczna i bardzo Ci pasuje!

    OdpowiedzUsuń
  60. Podoba mi się ta sukienka ;) Jest elegancka i ładnie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Ślicznie Wyglądasz w tej sukience :) Zarówno kolor I krój pasują do Twojej sylwetki.

    OdpowiedzUsuń
  62. piękna sukienka,polikałam :)
    zachęcam do klikania w linki :)

    OdpowiedzUsuń
  63. Piękna sukienka! Dekolt dodaje jej charakteru :-)
    Pozdrawiam
    https://petite-maddie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  64. Przepiękna jest ta sukienka ♥ i gdyby nie to, że muszę najpierw przejrzeć szafę to od razu bym po nią pędziła :D
    Ale no kiedyś może ją kupię :D

    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo ładna ta sukienka, nie mam w summie żadnje w czerwonym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  66. Sukienka jest przepiękna 😍
    Pozdrawiam 👄

    OdpowiedzUsuń
  67. Zakochałam się w tej sukience! Pięknie w niej wyglądasz. Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  68. Cudowna jest ta sukienka ! *.* Życzę miłego wyjazdu do Warszawy ! :)

    Pozdrawiam. ;)
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  69. Fantastycznie wyglądasz, Pasuje Ci ten kolor

    OdpowiedzUsuń
  70. Ta sukienka napewno spowoduje ze nie jeden facet na ciebie spojrzy :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  71. Piękna ta sukienka. Ślicznie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  72. Przepiękna sukienka, z przyjemnością widziałabym ją w swojej szafie.

    OdpowiedzUsuń
  73. Pięknie Ci w tej sukience! Zresztą to tak idealny ciuszek, że aż nie mogę oderwać wzroku;>

    OdpowiedzUsuń
  74. Wcześniej nie lubiałam za bardzo czerwieni była dla mnie zbyt poważna i odważna ale ostatnio coraz wiecej perełek w tym kolorze trafia do mojej szafy <3

    OdpowiedzUsuń
  75. Przepiękna ta sukienka! Podobają mi się te wycięcia na dekolcie:)

    OdpowiedzUsuń
  76. Sukienka super,bardzo fajnie komponuje się z płaszczykiem!

    OdpowiedzUsuń
  77. Wow, ekstra jest ta sukienka :-) do twarzy Ci w czerwieni :-)

    OdpowiedzUsuń
  78. Cudowna sukienka, a Ty wyglądasz w niej niesamowicie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger