poniedziałek, 5 lutego 2018

Fotoksiążka Printu idealnym prezentem na Walentynki?

Od zawsze uwielbiałam uwieczniać spędzony czas w postaci zdjęć. Dlatego też jak się pewnie domyślacie, mam bardzo dużo albumów. Dzięki stronie internetowej Printu.pl będę mogła zrobić swoją pierwszą fotoksiążkę, którą od dawna chciałam mieć. 



Moim zdaniem, idealnie sprawdzi się na prezent na nadchodzące święto jakim są Walentynki. Dlatego jeżeli nie macie pomysłu na prezent na walentynki dla niego, to takie rozwiązanie sprawdzi się w tej roli idealnie. Ja nigdy jakoś specjalnie nie obchodziłam tego dnia i szczerze powiedziawszy jestem dość sceptycznie do niego nastawiona. Uważam, że uczucia powinno się okazywać przez cały rok, a nie tylko w jeden dzień w roku. Ale nie o tym będzie dzisiejszy post. Chciałabym Wam pokazać jak sami możecie w prosty sposób wykonać taką książkę, więc zapraszam do oglądania. 


Na stronie znajduje się bardzo dużo szablonów o różnych formatach, przez co każdy znajdzie coś dla siebie. Żeby wykonać taką fotoksiążkę, musimy najpierw przygotować zdjęcia, które chcemy aby znalazły się w naszym albumie.Następnie należy wybrać szablon i format jaki nam będzie odpowiadał, moim zdaniem ten krok zajmuje najwięcej czasu, ponieważ trzeba dokonać wyboru. 


Później przechodzimy do kreatora i dodajemy wcześniej wybrane przez nas zdjęcia i ustawiamy je w kolejności jaka nam się podoba. Korektor ma także kilka przydatnych funkcji takich jak pomniejszenie / powiększenie, a także możemy dokonać kilku poprawek i w zależności od nas możemy przyciemnić albo rozjaśnić obrazek. 


Prezent na walentynki dla chłopaka, już nie będzie Waszym problem dzięki tej fotoksiążce.






76 komentarzy:

  1. Rozważałam ten pomysł wiele, wiele razy :* zdecydowałam, że na drugą rocznicę coś takiego mu kupię :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Taka fotoksiążka to bardzo fajny pomysł!
    Zapraszam do siebie kochana!♥ https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam zdjęcia i uwielbiam je zatrzymywać w albumie, czy własne w fotoksiążce <3 :D
    Myślę, że kiedyś sama wykonam taki, bo na tegoroczne święto mam już prezent :D


    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam fotoksiążki. mam jedną z printu i jest doskonałej jakości. bardzo polecam

    OdpowiedzUsuń
  5. mam kilka fotoksiążek i póki co mi starczy. zdecydowanie najlepsze produkty oferują właśnie PRINTU.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłoby super sprezentować chłopakowi taką książkę, ale nie mamy wspólnych zdjęć. Szok! Dopiero do mnie to dotarło ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chciałabym kiedyś dostać taką książkę ! Printu ma naprawdę świetne fotoksiążki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. W tym roku właśnie postawiłam na taką fotoksiążkę na walentynki :D
    Wyprowadzam się do UK! Zajrzyj :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie czekam na moją :) dla mnie fotoksiążka jest zawsze trafionym prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fotoksiazka jest świetnym prezentem. Mam z tej strony i jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię zdjęcia i taki prezent byłby dla mnie super ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fotoksiążka to bardzo sentymentalny pomysł na prezent :) Pozwala przywołać piękne wspomnienia i chyba każdego ucieszy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny pomysł, teraz jak mam malszka w domu to robie miliony zdjec wiec byloby z czego wybierac ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny pomysł, popieram takie prezenty

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam książke z Printu i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jejku taka "fotoksiążka" to super pomysł na prezent!
    >>alicce-alice.blogspot.com<<

    OdpowiedzUsuń
  17. Ta fotoksiazka to super sprawa! Nie tylko na walentynki, ale i dla przyjaciółki czy rodziny♥️

    OdpowiedzUsuń
  18. Zamawiałam już na wielu stronach foto książki, tej dotąd nie znałam. Z pewnością przejrzę ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Taka fotoksiążka jest super pomysłem na prezent sie tylko na walentynki. W październiku świętowaliśmy 5 rocznicę naszego związku i sami stworzyliśmy swoją pamiątkę. To była świetna zabawa, a efekt końcowy przerósł nasze oczekiwania:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny pomysł na prezent! Właśnie w tym roku rozważam stworzenie fotoksiążki ;)
    https://drawing-myhobby.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny pomysł na prezent, pomyśle nad nim na rocznice :)
    Pozdrawiam!

    https://rosierlune.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam fotoksiążki! :) Nie dość, że to taka piękna pamiątka, to jaka wielka frajda z projektowania :) Czysta przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja już swoja zamówiłam czekam na listonosza

    OdpowiedzUsuń
  24. Ooo. ja od dawna planuję zrobić taką ksiażkę :) wszystko, co związane z fotografią bardzo mnie ciekawi!

    OdpowiedzUsuń
  25. Zdecydowanie i nie tylko na Walentynki ;) Mam już w swojej kolekcji kilka takich prezentów ;)

    http://annaantje.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale rewelacyjny pomysł! Jestem zachwycona! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Biorę się za tworzenie swojego albumu (tu koszt jest większy niż przy fotoksiążce) -myślę, że będzie to dobry wybór :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja bym byla zachwycona. Uwielbiam takie prezenty.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podobają mi się fotoksiążki, ale nie mam takich zdjęć, które chciałabym w niej uwiecznić :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. fotoksiazka to prezent idealny na kazda okazje. sama mam ich w domu kilka

    OdpowiedzUsuń
  31. cudowny prezent, ja chciałabym taki dostac <3

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł na prezent. Sama niedawno dostałam swoją i nie mogę się doczekać, aż wręczę narzeczonemu :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Taka książka to świetny pomysł na utrwalenie wspomnień, niestety dość kosztowny, ale na pewno przynosi wiele radości ^_^ .
    Pozdrawiam!:)
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Muszę wreszcie zamówić fotoksiążkę !
    Cudownie się prezentuję i jest rewelacyjną pamiątka .

    OdpowiedzUsuń
  35. Również kocham utrwalać wspomnienia, kreatywny pomysł na prezent!

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo fajny pomysł! Sama czekam na swoją :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam fotoksiążki! Mam już z 3 z różnych okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  38. To jest super pomysł, o ile oczywiście ma się dużo zdjęć ze swoją drugą połówką ;* Sądzę, że pomysł jest tak uniwersalny, że prezent jest ponadczasowy! Gdybym miała chłopaka z pewnością dałabym mu fotoksiążkę ^^

    OdpowiedzUsuń
  39. Taka ksiazka to super pomysl :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Mój chłopak już dostał fotoksiążkę od Printu w ramach przedwczesnego prezentu walentynkowego i jest zachwycony :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Fotoksiążka to świetny prezent dla najbliższej osoby, wywołuje mnóstwo pozytywnych emocji :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Jak dla mnie fotoksiążka to wspaniały pomysł na prezent! <3

    OdpowiedzUsuń
  43. fotoksiazki to super pomysl. bardzo ladne one sa tylko trzeba miec fantazje odnosnie projektowania zdjec.

    OdpowiedzUsuń
  44. Z tego co ostatnio czytam na bloga to wygląda na to że w tym roku wszyscy postawili na taki prezent na Walentynki :P. Poza mną - My swoją już mamy.

    OdpowiedzUsuń
  45. Fotoksiążka jest fajnym i bardzo osobistym podarunkiem. Idealny pomysł na walentynki.

    OdpowiedzUsuń
  46. Super, taki prezent jest według mnie idealny na każą okazję, na prawdę! Ja sama dostałam fotoksiążkę na moją pierwszą rocznicę pobytu w USA. Do dziś uwielbiam do niej wracać i oglądać zdjęcia wracając do wspomnień :)
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja uważam że fotoksiążka to idealny prezent na każdą okazję. Przepiękne wspomnienia zamknięte w książce do której zawsze możemy wrócić.

    OdpowiedzUsuń
  48. Printu jakosciowo jest na najwyzszym poziomie. I uwazam, ze mozna obdarowac bliskich nie tylko w Walentynki. Ale w kazdej okazji. A ze swieto Zakochanych juz lada moment to z pewnoscia ktos sie na taka forme prezentu skusi :)

    OdpowiedzUsuń
  49. TAKA FOTOKSIĄŻKA TO CUDOWNY PREZENT NA WIELE OKAZJI <3 MAM KILKA I MUSZĘ ZAMÓWIĆ KOLEJNĄ

    OdpowiedzUsuń
  50. Takie książki sa rzeczywiście świetnym prezentem!

    OdpowiedzUsuń
  51. Fotoksiążka to świetny prezent na każdą okazję, nawet dla samej siebie :) Koniecznie muszę właśnie sobie taką sprawić :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  52. Mam foto-książkę od printu <3
    Akurat wczoraj dodawałam post w tym temacie ;)
    PS. Fajny blog, obserwuję i zapraszam Cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Świetny pomysł, idealny na walentynki ❤️
    Makijazagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Fotoksiążka to fajna wspominajka najpiękniejszych chwil :)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam tę fotoksiążkę i jestem bardzo zadowoloba z niej. Będzie pięknym prezentem na długie lata

    OdpowiedzUsuń
  56. Świetny pomysł! Sama uwielbiam uwieczniać każdą możliwą chwilę na zdjęciach i zdecydowanie to jest opcja dla mnie :)
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  57. O mamy tyle fajnych zdjęć razem, że na pewno stworzymy sobie kiedyś taką książkę! :) Fajne by to było na dwa lata bloga ^^

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetny pomysł na prezent ♥️ Od dawna o tym myslalam!

    OdpowiedzUsuń
  59. Fotoksiążka to świetny pomysł na prezent. Na pewno kiedyś się na nią skuszę :*

    OdpowiedzUsuń
  60. Mega pomysł na prezent! Sama zaczęłam ostatnio wywoływać zdjęcia, żeby powrócić do wspomnień. Chwile są ulotne,a zazwyczaj mamy wiele zdjęć w telefonie i nawet ich nie przeglądamy,a mając album zawsze się zerknie :)

    OdpowiedzUsuń
  61. Taka fotoksiążka to super pomysł. Ja sama podaruje taką mężowi.

    OdpowiedzUsuń
  62. Genialny prezent zawsze i dla każdego!

    OdpowiedzUsuń
  63. Samo tworzenie fotoksiążki nie jest dla mnie przyjemnym zajęciem, ale warto czasem trochę się pomęczyć dla wspaniałego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  64. Taka fotoksiążka jest naprawdę świetnym pomysłem na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Świetne te fotoksiażki! Bajecznie prosty kreator mają, a efekta zarąbisty

    OdpowiedzUsuń
  66. Uwielbiam takie prezenty, są bardzo piękne i służą nam na długie lata.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jutro pokażę swoją na blogu, robią przepiękne pamiątki. Wykonanie bez zarzutu;>

    OdpowiedzUsuń
  68. Bardzo podobają mi się takie fotoksiążki i planuję zrobić taki prezent dla moich bliskich ;))

    OdpowiedzUsuń
  69. fajna pamiatka na wiele lat :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Idealny pomysł na walentynkowy prezent. Takie rzeczy zostają na lata

    OdpowiedzUsuń
  71. Właśnie czekam na taką książeczkę <3

    OdpowiedzUsuń
  72. Fotoksiążka jest doskonałym prezentem. Przechowywanie wspomnień jest dla nas co raz ważniejsze, a taki sposób jest bardzo ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  73. Też niedawno zamówiłam fotoksiążkę z PRINTU ;)

    OdpowiedzUsuń
  74. Myślę, że takie prezenty jak najbardziej uszczęśliwią drugą osobę. Równie dobrze mogą sprawdzić się propozycje ze sklepu https://4gift.pl/superman-kubek-zmieniajacy-kolor-460-ml.html - zerknij tutaj w wolnej chwili, może akurat coś ci wpadnie w oko.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger