wtorek, 20 lutego 2018

Haul zakupowy


Hejka!
Jakiś czas temu przyszło do mnie długo wyczekiwane zamówienie z Rosegal, w którym to udało mi się znaleźć kilka fajnych rzeczy. Tym razem zamiast ubrań, czyli tego co przeważnie zamawiam na tego typu stronach wybrałam kilka dodatków do zdjęć. Jeżeli jesteście ciekawi tego co wybrałam i czy jestem zadowolona z tych rzeczy to zapraszam do oglądania.


Pierwszą rzeczą jest lightbox już jakiś czas temu bardzo mi się spodobał gdy przechodziłam koło niego w jakimś w sklepie, ale zawsze jakoś tak wychodziło, że w końcu go nie kupiłam. Na szczęście udało mi się go znaleźć na Rosegal i gdy tylko do zobaczyłam to od razu go wzięłam i jestem z niego bardzo zadowolona, jedynym minusem jest to, że nie ma tam polskich znaków, ale i tak mi się on podoba.

lightbox - KLIK




Kolejnym produktem, którym wybrałam są pędzelki w kolorze rose gold. Kiedyś zamawiałam jedne z tych stronek i byłam bardzo mile zaskoczone tym jak miękkie one są. Dodatkowo bardzo fajnie mi się z nimi pracuje zwłaszcza polubiłam te do makijażu twarzy.

pędzle - KLIK


Ostatnimi rzeczami z tego małego zamówienia są kolczyki kółka, które ostatnio stały się bardzo popularne i modne. Dlatego też ja sama chciałam je mieć. Fajnie jest, że w zestawie znajdują się kolczyki różnej wielkości i każdy może wybrać sobie go jaki chce.

kolczyki - KLIK

69 komentarzy:

  1. Muszę koniecznie kupić sobie lightbox <3
    Mój blog - ZAPRASZAM
    Pozdrawiam, Zuzanna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne te pędzelki :) Kolczyki kółka też sobie ostatnio sprawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lightbox i te kolczyki są super! ;)
    Pozdrawiam cieplutko ^^

    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten lightbox i jestem z niego bardzo zadowolona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Lightbox bardzo mi się podoba
    Muszę sobie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pędzle wyglądają przepięknie... chętnie przeczytałabym o nich jakąś dłuższą recenzje :P

    https://dziennikarskiwarsztat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Pędzle bardzo mi się podobają <3

    http://kuraibanii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Light box jest obecny na wielu blogach. Wygląda naprawdę super, ale nie jest dla mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. fajne zamówienie, też mam taki lightbox :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze pędzle boskie! <3 Super zamówienie.
    http://veersonblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Od kilku zamówień poluje na ten lightbox

    OdpowiedzUsuń
  12. Lightbox i pędzle są świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawa jestem tych pedzelkow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że nie tylko mi lightbox bardzo się spodobał :D

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem wielką fanką kolczyków kółeczek <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny wpis i super rzeczy! Bardzo ładne zdjęcia!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Coraz częściej spotykam tego lightboxa i zastanawiam się nad zakupem.

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczne pędzle, Light box a kupiłam w biedronce i już popsulam.. Taka zdolna jestem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Te pędzelki wyglądają świetnie. Ciekawa jestem jak się będą sprawdzać po dłuższym czasie użytkowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lightbox ostatnio stał się modny i wszędzie spotykany :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lightbox jest również moim must have i mam zamiar go zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja kupiłam sobie lightbox w Biedronce i już się nim nacieszyłam i schowałam do szafy haha Pędzelki mają piękny kształt :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mam tego lightboxa, ale pędzle zrobiły na mnie wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pędzle zrobiły na mnie wrażenie - są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  25. Te lightboxy zrobiły się ostatnio bardzo popularne ;) Widzę je na co drugim blogu :D Sama rozważałam zamówienie takiego, ale ze względu na ich masowe użycie, jakoś się zaczęłam zastanawiać :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Pedzelki slicznie sie prezentuja :)

    OdpowiedzUsuń
  27. nie wiedziałam że lightbox ma kolorowe emotki - fajne
    pędzle piękne i chyba zamówię sobie kolejne;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten lightbox stał się ostatnio bardzo popularny i mnie również kusi. Kto wie, może z czasem zamówię. Bardzo fajny wpis :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Musze koniecznie zobaczyć te pędzle. Dużo blogerek je sobie chwali a sama właśnie poszukuje pędzli. Świetny post, pozdrawiam serdecznie. Poulciak

    OdpowiedzUsuń
  30. Kolejna osoba z lightboxem i pędzlami z chińskiej stronki, chyba czas zamówić swoje egzemplarze ;) Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  31. W sumie wszystko SUPER, ale zainrygował mnie ten lightbox 😁
    Też by mi się przydał...

    OdpowiedzUsuń
  32. lightbox jest świetny :) pozdrawiam i zostawiam obserwację :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te pędzle wyglądają fajnie❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Jestem fanką takich pędzli. <3 Od razu przyjemniej makijaż się nakłada! :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Te kolczyki zamawiam! Namówiłaś mnie kochana! Lightbox mam, a pędzelków nie zamówie chyba bo mam już z 5 zestawów :(

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten lightbox jest świetny, kusi mnie od dłuższego czasu :D

    OdpowiedzUsuń
  37. Pędzelki prezentują się extra :) Obserwuję, wpadnij do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Muszę sobie w końcu zamówić lightboxa. Mam wrażenie, że już wszyscy mają oprócz mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Chyba pora na kolejne fajne pedzle do kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Też "choruję" na lightbox :) przydałby się do zdjęć jednak zastanawiam się czy warto i zawsze odkładam decyzję - cała ja :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja od niedawna też mam lightbox i uważam, że to jeden z najfajniejszych podświetlanych gadżetów jaki mam;D

    Te kolczyki w jakim konkretnym zestawie, fajne są;>

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajne zakupy, podobaja mi sie roznorozmiarowe kolczyki :) I lightbox fajny, daje fajny klimat wieczorem, tez myslalam sobie kiedys zakupic, wiec jest ta rzecz na mojej liscie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  43. Mam dwa takie pędzle do makijażu i są mega!

    OdpowiedzUsuń
  44. Te pedzle wygladaja bajecznie! Jak sa jeszcze dobre w uzyciu to super!

    OdpowiedzUsuń
  45. Pędzle jak dla nas wygrały :) Tą tablice już mamy, ale kupiłyśmy w Polsce :) buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  46. Kolczyki dodaję do swojej wishlisty.

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten lightbox to bardzo fajna rzecz jesli chodzi o pomoce do zdjęć ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. kolczyki pedzle i lightbox cale zamowienie super

    OdpowiedzUsuń
  49. super zamówienie i każda z rzeczy jak najbardziej w moim stylu. Szkoda, ze lightbox jest tak drogi, w porównaniu z tymi, które można normalnie kupić w sklepie stacjonarnym.

    OdpowiedzUsuń
  50. Mam ten lightbox i bardzo się cieszę, że go zamówiłam. Świetny dodatek do fotek.

    OdpowiedzUsuń
  51. Fajne zamówienie :)Mam podobny lightbox i jestem z niego bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  52. Konicznie muszę kupić ten lightbox. Jest to świetna ozdoba każdego pokoju, szczególne w ciemne, zimowe wieczory.

    OdpowiedzUsuń
  53. Wow tych kolczyków jest mnóstwo, ja nie mogę przekonać się do tej mody, wydają mi się za ciężkie

    OdpowiedzUsuń
  54. Lightbox cudny!!! Poluje na niego już od jakiegoś czasu!

    OdpowiedzUsuń
  55. zakochałam się w tych pędzlach, boskie są!:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Lightbox jest cudowny :D uwielbiam je :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Tablicę podświetlaną mam i sobię chwalę :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger