piątek, 16 lutego 2018

Routine


Hejka!
Czy Was także ostatnio dopadła taka zimowa rutyna? U mnie ostatnio każdy dzień wygląda tak samo. Szkoła, dom, ciepły kocyk, serial albo książka, nauka,  zasypiam i znowu to samo. Tak na prawdę nie mogę się już doczekać kiedy zacznie się wiosna i będę mogła w końcu wychodzić na jakieś spacery wieczorami, czy choćby nawet spędzać aktywniej czasu na świeżym powietrzu a nie tylko ćwicząc w domu. A dzisiaj chciałabym także pokazać Wam moją stylizację, którą dla Was przygotowałam.

Głównym aspektem rzucającym się w tym zestawieniu jest jeansowa spódnica, zapinana na guziczki z ozdobnymi haftami. Do tego dobrałam ażurową bluzkę z odsłoniętymi ramionami i żeby dodać tej stylizacji takiej lekkości założyłam luźny szary sweterek. A teraz zapraszam już do oglądania.




ażurowa bluzka -  KLIK
jeansowa spódnica -  KLIK

80 komentarzy:

  1. Fajna stylizacja, skromna dość, ale miła dla oka :) Ciekawy haft na spódniczce. Rutyna czasem dopada, ale wiosna nadchodzi!
    www.vaibewitched.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda Super, bardzo podobają mi się właśnie takie stylizacje, że jakaś konkrkonkretna rzecz rzuca się w oczy, a reszta jest czarna. Śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz, lubię takie proste stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietny outfit, fajna spodnica, daje wiosenny klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponadczasowa spódnica. Ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciebie dopadła zimowa rutyna, a mnie wiosenna euforia :P
    Pozdrawiam, Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa stylizacja! Z tą rutyną mam podobnie :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne zdjęcia <3 zimową monotonność juz za niedługo zastąpi wiosenne pozytywne nastawienie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie tylko ty masz taki problem, w lato można rowerkiem pojeździć czy na spacer a teraz zimno i tyle.

    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny outfit, podoba mi się spódnica

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna spódnica, lubię takie kwieciste hafty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajna stylizacja! Też ostatnio popadam w jakąś rutynę i nie wiem jak temu zaradzić. I jeszcze dopada mnie choroba, więc już w ogóle :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Tym razem stylizacja nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  14. Patrzę na zdjęcia i robi mi się zimno :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Aktualnie zima na całego...zimno i śnieżnie. Co do stylizacji to spódnica bardzo mi się podoba, a sweterek też fajny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super outfit! Bardzo podobają nam się takie spódniczki ❤ same planujemy zakup czegoś podobnego ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo fajna stylizacja, super jest ta spódniczka!
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Oj ta rutyna nie tylko u Ciebie.. spódniczka jest prześliczna oraz mega się wszystko razem prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetna stylizacja, pięknie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dość, że rutyna to jeszcze mnie choróbsko złapało :(
    Muszę Ci przyznać, że ta stylizacja naprawdę mi się podoba, chociaż należę do osób, które nie przepadają za takimi spódniczkami, to taką bym założyła :D
    Pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Rutyne to ja mam co roku kazdej zimy 😁 bardzo fajnie wygladasz. Pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Teraz trochę zimno na takie stylizacje, ale mi się bardzo podoba :) A zwłaszcza ta spódniczka z haftem. Niby nie przepadam za tym fasonem, ale tu wygląda naprawdę zabójczo :)
    A co do rutyny to mam wrażenie, że jesienią i zimą tak niestety jest...
    Nie mogę się już doczekać wiosny i spacerów nad morze. Brakuje mi tego :(
    Poklikane - 15.49, 24.99

    OdpowiedzUsuń
  23. Dokładnie mi też brakuje wiosny ale postanowiłam, że w tym roku z pogody "wycisnę" jak najwięcej czyli dużo spacerów a zarazem dużo zdjęć,więcej jazdy na rowerze i jeszcze więcej wpisów tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  24. Pamietam jak 20 lat temu ta spódnica była hitem, moda wraca wciąż na te sama tory

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetnie wyglądasz w tej stylizacji.
    Jakoś nie dopadła mnie rutyna.

    https://krucz-kruczis.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Zimowa rutyna przez którą można wpaść w depresję, ale czas wziąć się w garść i iść do przodu.
    PS. Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna stylizacja ale na cieplejsze dni bo jak patrze na zdjecia to robi mi sie zimno :P ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz racje z ta rutyna, ruch na świeżym powietrzu to coś lepszego niż ćwiczenie w domu 😯 Stylizacja świetna podoba mi się sweterek o spódniczka. Jestem zdecydowanie fanka takich stylizacji a tobie świetnie pasuje 😊

    https://myraibowworld1997.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna stylizacja! Zimową rutyna może mnie nie dopadła ale mam już jej dość!
    Pozdrawiam 💋

    OdpowiedzUsuń
  31. Teraz niezły szał jest na te spódniczki, muszę się za taką rozejrzeć :D
    Zapraszam na najnowszy wpis - WSPÓŁPRACA :)
    studentkazarzadzania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Uwielbiam takie sweterkowe narzutki i kardigany , spódniczka bardzo ładnie się prezentuję :)

    OdpowiedzUsuń
  33. bluzka lepiej się prezentuje na Tobie niż w sklepie :D
    fajna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  34. Jeansowa spódnica świetna. Co za figura!

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja lubię ten czas - mam wrażenie, że taka rutyna przygotowuje mnie do pracy na duzych obrotach w pozostale czesci roku. Staram sie wykorzystac czasc ktory spedzam w domu.
    Sliczna stylizacja ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  36. ja już czasy szkolne mam za sobą ale wcale nie jest łatwiej, ładna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  37. Śliczna stylizacja ;) Miałam taką spódniczkę, ale była na mnie za duża ;(

    OdpowiedzUsuń
  38. Za parę lat, szkoła zamieni się na pracę i ta rutyna będzie jeszcze bardziej odczuwalna.
    Spódniczka jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Wow, to naprawdę wygląda rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajna stylizacja :) Bluzeczka mi się podoba jednak u mnie by ona nie przeszła. Rutyna jest u mnie nieustępliwa dom-11godzin, praca-13godzin, dom, praca i tak w kółko...

    OdpowiedzUsuń
  41. Mnie rutyna jakoś dopaść nie potrafi, na szczęście :D Mam mnóstwo rzeczy do roboty, które sobie wykonuję każdego wieczoru i dzięki temu czuję, jakbyże każdy dzień był innyo choć zaczyna się tak samo. Stylizacja dla mnie niezbyt, ale na Tobie wygląda super! :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Świetnie wyglądasz - podoba mi się ta stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  43. A ja uważam, że czasami dobrze mieć tą rutynę. Miałam od paru miesięcy tak zalatany tryb życia, że teraz kiedy budzę się i mam taką małą rutynke to jestem przeszczesliwa. Piękna spódniczka kochana, a stylizacja w całości prezentuje się fenomenalnie. Pozdrawiam, poulciak

    OdpowiedzUsuń
  44. u mnie rutyna juz jakis czas temu zagoscila w domu. budze sie sprzatam, gotuje, siedze w necie, czekam na meza robimy cos razem idziemy spac i od rana znow to samo.... no, ale sama chcialam takiej mega doroslosci ;P
    dobrze ze nie jest tak mrozno i mozna chodzic w takich spodnicach. i rozpietych plaszczach.

    OdpowiedzUsuń
  45. a ja właśnie mam energię i działam, zwłaszcza ostatnio dużo się u mnie dzieje :) ale jestem akurat typem osoby, która ma energię od jesieni do wiosny, a lato mnie wykańcza i nie mam na nic siły ani ochoty. Bardzo podoba mi się stylizacja! :) uwielbiam połączenie czerni i niebieskiego. Spódniczka nie w moim stylu, ale na Tobie wygląda tak pięknie! ❤

    OdpowiedzUsuń
  46. Stylizacja wygląda bardzo fajnie, nie zmarzłaś robiąc zdjęcia?

    OdpowiedzUsuń
  47. Mnie również przytłacza ta ciągła zimowa rutyna.
    Świetna stylizacja!
    Zaparszam do siebie kochana!♥ https://allforgirls-1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Całość bardzo ładnie wygląda! Spódniczka nie w moim typie.. ale torebka cuuuudo <3

    OdpowiedzUsuń
  49. Oj taka rytuna jest najgorsza :/ Mnie na szczęście dopadła już dawno, w grudniu i minęła :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Ślicznie! :) Ja nie chodzę w spódnicach, ale u kogoś mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  51. Moim zdaniem stylizacja z pazurem;)
    Pozdrawiam Cię mocno!

    OdpowiedzUsuń
  52. Mimo, że nie znam się na modzie tak dobrze jak ty, to stylizacja wydaje się ciekawa.
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  53. Piękna stylizacja i świetne zdjęcia <3 Co do rutyny, to czasem każdego dopada. Ale trzeba się przełamywać, wychodzić do ludzi, zrobić coś "ponad" :D
    kate-life-trends.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. Hej! Mnie też dopadła zimowa rutyna i tylko odliczam dni do wiosny. Stylizacja bardzo dziewczęca, podoba mi się. Mam nadzieję, że haftowane motyle i kwiaty na spódnicy przywołają do nas wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam identyczną spódniczkę, ale muszę przyznać,że wyglądasz w niej dużo lepiej !

    OdpowiedzUsuń
  56. Bardzo ładna stylizacja - podoba mi się ta spódnica :D

    OdpowiedzUsuń
  57. Też ostatnio złapałam się na tym, ze wpadłam w rutynę i również czekam na wiosnę. Świetna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  58. Spódniczka jest fantastyczna! Uwielbiam takie zdobienia w postaci haftów :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Spódniczka świetna! Musze się w takową zaopatrzyć, gdyż powoli moda na jeansowe rzeczy powraca a dodając do tego haft trafiają w 10!

    OdpowiedzUsuń
  60. spodobała mi się Twoja stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  61. Tez tęsknię za ciepłem, wiosną i możliwością ubierania się lekko, własnie w takie stylizacje jak ta:)

    OdpowiedzUsuń
  62. Też już wyczekuję wiosny. Jest taka szarówa, że już mam przez to marne samopoczucie. Jakby więcej śniegu było to jeszcze tak fajnie zimowo by było, a tak?

    Stylówka bardzo mi się podoba;>

    OdpowiedzUsuń
  63. tak mnie tez ta zima aura dopadl czekam z niecierpliwoscia na wiosne .

    OdpowiedzUsuń
  64. Ciekawa stylizacja! Czekam na wiosnę by móc się tak ubierać

    OdpowiedzUsuń
  65. Ja już mam dość tej zimowej wegetacji. Czekam na wiosnę z utęsknieniem. Świetna stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  66. Piękna stylizacja. spódnica bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  67. Miałam kiedyś taką spódniczkę :) Bardzo fajnie się ją nosiło :D

    OdpowiedzUsuń
  68. Świetna jest ta spódnica :) Dodaję sobie ją na wishlistę :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Tez ostatnio brakuje mi wiosny i slonca. Pomaga mi troche wit D :)

    OdpowiedzUsuń
  70. Jak zwykle wyglądasz cudownie. Wszyscy tęsknimy za wiosną i słońcem.

    OdpowiedzUsuń
  71. Bardzo podoba mi się twoja stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  72. Wyglądasz cudownie kochana !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger