wtorek, 20 marca 2018

Powrót zimy..


Hejka!
Czy tylko ja myślałam, że nareszcie na stałe wiosna zawitała w naszych domach? Chyba się co do tego myliłam... Pogoda ogólnie nie zachęca na wychodzenie i spacery. Cały czas pada śnieg i jak na razie nie zapowiada się, żeby miało się coś zmienić. Jednak mam nadzieję, że na święta już będzie dużo lepiej i w końcu będziemy mogli cieszyć się prawdziwą wiosną. A dziś mam dla Was 2 stylizacje z ubraniami ze strony Rosegal. Zapraszam do oglądania.






sukienka - KLIK




bluzka  - KLIK

77 komentarzy:

  1. Super ciuchy, ale ta sukienka jest po prostu boska!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie Ci w tej sukiencie! Idealnie dobrany pod nią makijaż :-) oby więcej takich stylizacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja juz nie mogę doczekać się lata :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądasz w tej sukience! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna sukienka :) Nie mogę się już doczekać wiosny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piekna pogoda bbyla a tu snieg masakra pieknie wgladasz:*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaka ładna ta sukienka, pasuje do ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  8. W marcu jak w garncu więc zima nas zaskoczyła:)
    Czarna bluzka super.

    Zapraszam na nowy post ♥
    Mój blog - KLIK
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Super rzeczy - masz świetny gust.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta sukienka jest śliczna, taka dziewczęca :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwsza stylizacja bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  12. Obie stylizacje śliczne, ale ta sukieneczka podbiła moje serce, piękna jest ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. fantastyczne zestawy, obie stylizacje bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wygladasz rewelacyjnie, szkoda że pogoda nie pozwala by nosić takie stylizacje bez obaw, że się zmarznie :C

    http://angelaendzel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. stylówa konkret, będą się oglądać... :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty już tak wiosennie ubrana w sumie, a u nas za oknem śnieg! :(

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ubrania :) Ja już wyczekuje wiosny, bo nie mogę znieść ciągłego marznięcia :(
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ładne rzeczy, kurtka zwróciła moją uwagę

    OdpowiedzUsuń
  19. Boska sukienka, idealna na wiosnę :> stylowa i pasuje nawet żeby iść w niej na randkę :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Obie stylizacje wyglądają prześlicznie! Teraz oby tylko pogoda dopisała.

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie Kochana wyglądasz! Obie stylizację bardzo ładne !

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczna jest ta sukienka! Uwielbiam ten kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam dosyć tej zimy, nie mogę doczekać się wiosny. :(
    Super sukienka! <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukienka faktycznie bardzo ładna

    OdpowiedzUsuń
  25. Sukienka wygrała po prostu wszystko <3 Jest przepiękna! Czekam na więcej takich ładnych ubrań! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetna sukienka :D
    nusiabl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękna sukienka! Chciałabym taką:D
    Zapraszam! www.zuzu-zuzannaxx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. prześliczna sukienka i cudna bluzeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetne stylizacje, czerwona sukienka szczególnie wpadła mi w oko. ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. U nas dziś było całkiem wiosennie. Zjawiskowa sukienka! Bardzo Ci pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Sukienka jest cudowna! Bardzo podoba mi się ten kolor <3

    pozdrawiam i obserwuję, charlizerose.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  32. ja też miałam nadzieje, że to koniec zimy. :(
    Bardzo ładne stylzacje♥


    pozdrawiam ♥
    BLOG

    OdpowiedzUsuń
  33. Sukienka jest prześliczna. Pieinie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja wyczekuję wiosny 😊. Świetne stylizacje, bardzo ładnie Ci w tej sukience ;-)

    OdpowiedzUsuń
  35. Sukienka bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Obie stylizacje mi się podobają :) Piękna sukienka, podoba mi się jej kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pogoda naprawdę nas zaskoczyła i to niestety w tym negatywnym sensie. Ta czerwona sukienka wygląda cudownie!

    OdpowiedzUsuń
  38. Oj u nas również tak samo z pogodą :/ Zniechęca do pracy i nauki. Sukienka super na tobie leży! Musimy ją mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bluzka cudowna, ale chyba się już wyprzedała :(

    OdpowiedzUsuń
  40. czerwona sukeinka wygląda super

    OdpowiedzUsuń
  41. Sukienka śliczna, wyglądasz w niej rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  42. Stylizacja druga bardzo mi się podoba, jest mega w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  43. A mnie kurtka wpadła w oko :)

    OdpowiedzUsuń
  44. prześlicznie Ci w burgundowym kolorze

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale ładna jest ta sukienka. Piękny fason i kolor.

    OdpowiedzUsuń
  46. Piękna kobieca sukienka, lecz bardziej mi skradła serce ta bluzka

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak zawsze wyglądasz olśniewająco w tej sukience. Bluzka z resztą też dodaje ci uroku. Szkoda, że ja nie mam takiej figury :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Patrzac na stylizacje widac, ze juz bys chciala wiosne ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. O kurcze ta sukienka jest rewelacyjna 😍 Ślicznie wyglądasz w niej!😊

    OdpowiedzUsuń
  50. Sukienka jest fantastyczna. I kolor i krój są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  51. U mnie aura nadal wiosenna, ale nie chcę zachwalać, bo parę płatków śniegu dziś spadło. Na szczęście nie na tyle dużo, by jakąkolwiek warstewkę zrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  52. Sukienka skradła moje serce 💃

    OdpowiedzUsuń
  53. Pięknie wyglądasz w bordowej sukience !
    Udanego dnia kochana !
    POZDRAWIAM,
    MALWA

    OdpowiedzUsuń
  54. Nie no ta sukienka jest świetna! :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Ta sukienka jest sliczna! Uwielbiam takie nosic! ❤
    Pozdrawiam cieplutko
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  56. Sama z niecierpliwością czekam na wiosnę i przede wszystkim lżejsze ubrania! Twoje stylizacje są super, szczególną uwagę przykuwasz w tej drugiej,świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  57. Ta czerwona sukienka jest przecuda. Bardzo lubię ten kolor.Cała stylizacja jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  58. Super wyglądasz, ale ładnemu we wszystkim ładnie *.*

    OdpowiedzUsuń
  59. Jak zwykle fajnie i stylowo :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Do wiosny jeszcze troszkę brakuje ;(
    A sukieneczka prześliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  61. Śliczna ta sukienka, zresztą bluzka też urzeka w swój sposób :) Jedynie co to butki optycznie skracają nogi - a masz się czym chwalić :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger