sobota, 24 marca 2018

Topestetic


Hejka!
Po raz kolejny we współpracy z marką Topestetic, otrzymałam kilka dermokosmetyków do testowania. Ostatnio produkty te bardzo mi się sprawdziły i byłam z nich naprawdę zadowolona zwłaszcza z tych peelingów, na razie nie znalazłam lepszych, które by je przebiły. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi co tym razem dostałam do testów i jak te kosmetyki mi się sprawdziły to zapraszam do czytania.

Hmilk no stress opinia producenta:


Ochronno-odżywcze mleczko do zabiegów technicznych naturalne odbudowujące wiązania dwusiarczkowe.

Chroni, odżywia i pogrubia włosy podczas zabiegów rozjaśniania, koloryzacji, prostowania keratynowego lub może być stosowany samodzielnie jako zabieg regenerujący Dodane do mieszanki koloryzującej gwarantuje 100% pokrycie siwych włosów oraz żywe i lśniące kolory. Zastosowanie do mieszanki rozjaśniającej sprawia, że włosy po zabiegu są doskonale nawilżone i estetyczne. Mleczko zwiększa trwałość koloru. Dodany do zabiegu keratynowego sprawia, że włosy kędzierzawe i porowate stają się silnie zregenerowane i nawodnione. Mleczko maksymalnie odżywia, redukując zniszczone łuski włosów. 

Moja opinia:


Niestety nie podzielę się z wami opinią na temat jak włosy wyglądają po koloryzacji czy rozjaśnianiu, ponieważ jeszcze nigdy nie przeprowadzałam takiego zabiegu na moich włosach. Za to podobnie jak pisze producent zgodzę się z tym, że włosy po użyciu są bardzo miękkie, nawilżone i dodatkowo je nabłyszcza. Ja przeważnie nakładam ją na 2-5 min i później dokładnie spłukuję. Efekty po tym są podobne jak w przypadku dłuższego trzymania mleczka na włosach. Produkt spełnił moje oczekiwania, ale czy jest warty swojej ceny 49,99 zł to już sami musicie ocenić i przetestować. 

Opinia producenta Revitalash Voliumizing primer:


Niebieskie podkład do rzęs Revitalash. Produkt przygotowuję rzęsy do aplikacji tuszu do rzęs oraz pielęgnuje je i odżywia. Primer dzięki niebieskiemu zabarwieniu pogłębia barwę oczu i sprawia, że wyglądają na większe i pełne blasku. Wzmacnia również kolor tuszu do rzęs Produkt ułatwia nakładanie maskary oraz sprawia, że trzyma się ona lepiej i dłużej. Skład zapewnia również odżywienie i zapobiega łamliwości. Primer maksymalizuje objętość rzęs, podkręca je i pogrubia.

Moja opinia:


Cena tej bazy jest dosyć wysoka bo kosztuje, aż 75 zł. Ma przepiękne srebno-niebieskie opakowanie i wygląda naprawdę elegancko. Przejdźmy jednak do efektów jakie zauważyłam. Otóż to, że na pewno rzęsy po aplikacji są przedłużone, a także po nałożeniu na primer mascary, nie kruszyła się ani nie rozmazywała. Moim zdaniem można tego produktu, używać także osobno jeżeli ktoś lubi kolorowe rzęsy. Jedynym minusem jaki zauważyłam jest sklejanie rzęs przez primer, nakładając go na każdy tusz efekt był ten sam, jednak po rozczesaniu ich szczoteczką problem zniknął. 


A wy mieliście okazję testować któryś z tych kosmetyków?


63 komentarze:

  1. Ta baza pod tusz kusi!<3
    Nie miałam z nimi styczności...
    Zaobserwowałam i pozdrawiam, https://kolorowazuzita.blogspot.com/:*

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie dla mnie takie wynalzaki, niestety nie używam masmary, jak już to od święta.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet tego tyle na rynku że nawet nie wiedziałam takich produktów 🤤

    OdpowiedzUsuń
  4. Kosmetyki nie dla mnie. Nie zachwycily mnie szczególnie, biorac pod uwage ich cene:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdyby nie te zabójcze ceny, to z pewnością bym przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miała moja dziewczyna w ręku niżadnego z tych kosmentyków, pozdrawiam ciekawa opinia na temat tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Słyszałam o marce Revitalash, podobno kosmetyki dobre, natomiast temat farbowania włosów raczej jest mi obcy ;) Pozdrawiam
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jeszcze nie miałam żadnego z tych kosmetyków jednak rozglądam się w tej drogerii i planuję złożyć zamówienie

    OdpowiedzUsuń
  9. Baza za 75 zł? Oj nie, nie.... ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Rzeczywiście ceny są mało przystępne :(

    Pozdrawiam - http://izabiela.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam styczności z tymi produktami.

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znalam tego produktu do tej pory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy raz słyszę o tej marce! Baza zapowiada się super, chyba muszę jej poszukać :p

    OdpowiedzUsuń
  14. fajne kosmetyki wpadły w Twoje rączki :)
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam okazji jeszcze poznanania tej marki, ale ceny dość wysokie może kiedyś w promocji coś zakupię i przetestuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mnie zaciekawiłaś kosmetykami tej marki! <3
    Z chęcią chciałabym przetestować mleczko.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy zainwestowałabym w ten primer, jeżeli skleja rzęsy. Nie lubię tego efektu nawet przy użyciu maskary, a na rozczesywanie rzęs czasami zwyczajnie nie mam czasu ;o

    OdpowiedzUsuń
  18. Przyznam, że żaden z tych produktów jakoś bardzo mnie nie zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  19. muszę mieć ten primer, kruszenie tuszu to moja zmora

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam żadnego produktu z tych, które przedstawiłaś. Zaciekawił mnie ten primer do rzęs, produkt do włosów jakoś mnie nie porwał a jeśli już wydawać więcej to tak by efekty powalały :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Testowałam kiedyś ten primer i całkiem przyjemnie się sprawdzał, ale myślę że są tańsze zamienniki które sprawdzają się podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy jeszcze nie testowałam tych produktów ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam jeszcze tych produktów i chybatak bym się nie skusiła na nie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak patrząc na ceny tych produktów, to chyba nie jestem zbytnio chętna, aby je kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tej marki, ale ceny są dość wysokie ;) Z tego co piszesz warto po nie sięgnąć, ale ja upolowałabym je na jakiejś promocji :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Moze i warte zachodu jednak nie czuje sie skuszona

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądają naprawdę profesjonalnie! Mam długie rzęsy, ale i tak lubię je wydłużać, więc może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam żadnego produktu z tu zaprezentowanych przez Ciebie, a co za tym idzie, równiez ich nie testowałam ;P

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydał by mi się taki podkład do rzęs:)) szkoda, że taki drogi
    Pozdrawiam serdecznie i wesołych świąt życzę^^
    www.aleksandraczaja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie znam się na kosmetykach :) ale rozjaśniałas trochę moja wiedzę na ten temat :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Raczej nie dla mnie ;-) a cena nie zachęca.

    OdpowiedzUsuń
  32. Gdyby nie te ceny, na pewno przetestowałabym te kosmetyki :) niestety w chwili obecnej to nie na mój portfel. Wyglądają jednak bardzo ciekawie i kuszą do zakupu :)
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  33. Mało uwagi poświęcam kosmetykom, dlatego nie dla mnie ten produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielniam dermokosmetyki, dobrze mi sluza ale tych nigdy nie mialam ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej firmie. Mają bardzo estetyczne opakowania, ale ceny są straszne! :(

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie miałam tych produktów i o ile maska mbie zaciekawiła to tusz mniej a zwłaszcza cena

    OdpowiedzUsuń
  37. Nie znam ich, ale jakoś nie sięgam po takie rzeczy. Uważam, że są mi niepotrzebne :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Z primerem spotykam się po raz pierwszy :) Ale z chęcią go wypróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten primer to ciekawa sprawa, koniecznie muszę się rozejrzeć :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  40. nie znałam tej firmy , fajnie wiedzieć :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Chętnie bym wypróbowała tę bazę pod mascarę :D

    OdpowiedzUsuń
  42. Osobiście dermokosmetyki uwielbiam, ale tej marki akurat jeszcze nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  43. Marka nam znana, jednak nigdy nie miałyśmy takiej przyjemności jak testy ich kosmetyków :) Tusz fajowy!

    OdpowiedzUsuń
  44. Bardzo lubię robić zakupy w Topestetic. Jednak tej marki kosmetycznej nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie miałam jeszcze niczego tej firmy, ale mam kilka propozycji w wish liście.

    OdpowiedzUsuń
  46. O kurczę nie znam tych kosmetyków , ale ten primer jest swietny :D

    OdpowiedzUsuń
  47. Ten primer to dla mnie nowość. Chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  48. Rzeczywiście ta baza jest jedną z droższych ;)(Miłego poniedziałku!

    OdpowiedzUsuń
  49. Nie znam niestety, ale widzę że baza jest ciekawa. Sklep znam bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  50. Nie miałam okazji nic testować, ale byłam bardzo ciekawa tej bazy :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Ciekawi mnie ta maskara, chociaż swoje mam całkiem gęste i długie ale na pewno kiedyś przetestuję sobie ten produkt ;>

    OdpowiedzUsuń
  52. Nie miałam okazji nic z tego testować.

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie słyszałam o tej marce, ale dość ciekawie brzmi to mleczko

    OdpowiedzUsuń
  54. jeszcze nie miałam styczności z nimi wczzesniej.

    OdpowiedzUsuń
  55. Miałam ten primer z Revitalash i był świetny. Nie tylko wydłużał rzęsy, ale też podbijał czarny kolor maskary :)

    OdpowiedzUsuń
  56. Ochronne - odżywcze mleczko z pewnością spodobałoby się mojej mamie,zwłaszcza,że z tego co mówisz ten kosmetyk jest naprawdę skuteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Coś tam już słyszałam o tej marce Revitalash, jednak jeszcze nic od nich nie mam ;)

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo interesuje mnie ta baza pod maskare :)

    OdpowiedzUsuń
  59. N9e znam tych kosmetyków . Nie miałam okazji z nich korzystać

    OdpowiedzUsuń
  60. Oba kosmetyki nieco mnie zainteresowały. Chętnie wyprobowałabym je u siebie

    OdpowiedzUsuń
  61. Chętnie poznam się z bazą ! Ciekawy kosmetyk :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger