sobota, 9 maja 2020

Żółta sukienka


Hejka!
Jak tam Wasze nastroje? U mnie na razie wszystko w porządku, jedyne zastrzeżenia teraz mam do pogody. Tęskni mi się za pięknym i słonecznym dniem, który dodawał mi energii. Powiem Wam szczerze, że tak bardzo się cieszę, że mogę chociaż na chwilę wyjść z domu, pójść porobić zdjęcia czy przejść się po okolicy, sprawia mi to ogromną przyjemność. Już nawet przyzwyczaiłam się do nie tak częstego wychodzenia z domu i znalazłam zajęcie. A Wy jak radzicie sobie w czasie pandemii ?




A dziś przychodzę do Was z typowo wiosenną stylizacją, której głównym elementem jest sukienka pochodząca ze sklepu Bonprix. Uwielbiam kolor żółty i ostatnio coraz więcej ubrań zamawiam właśnie w tym odcieniu. Do niej postanowiłam ubrać czarny pasek ze złotą klamrą, który idealnie podkreślił talię i tego samego koloru torebkę, która stała się dopełnieniem całego looku.


sukienka - Bonprix

16 komentarzy:

  1. piękna sceneria na sesję, sukienka jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale pięknie i wiosennie wyglądasz! Sukienka jest śliczna i naprawdę Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łaaał, śliczna sukienka, też uwielbiam ten kolor i też mam jedną dlugą, żółtą sukienkę w kwiaty :) Pierwsze zdjęcie to już w ogóle c u d o

    Pozdrawiam :)
    zpolskidopolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great post !
    HAVE A NİCE DAY AT HOME
    xoxo  
    Dilek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Oo dziś za to jest upalnie! Niczym latem. Sukienka piękna, a zdjęcia mega!
    Pozdrawiam 😀
    Zapraszam do siebie: www.swiatwedlugidoli.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sukienka! Uwielbiam żółty kolor:) miłego dnia, dzisiaj za to pogoda jest wymarzona. Pozdrawiam serdecznie, Ola

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale piękna sesja. Jeszcze Cię w takiej nie widziałam... Podoba mi się jak wyglądasz w tym kolorze, wiosennie i bardzo dziewczęco:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna sukienka i jeszcze piękniejsza sceneria :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie wyglądasz kochana! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowna sesja, bardzo mi się podoba ta sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Sukienka piękna chociaż nie mój kolor. Pogoda jest wręcz dobijająca. U mnie wczoraj słońce i koło 20 stopni dziś zimno wieje kropi kolo 11.

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie podobnie, każde wyjście na świeże powietrze poprawia mi humor ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. I jak wiosennie się zrobiło :) Piękna sukienka i pasek świetnie tu pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger