środa, 23 stycznia 2019

Physicians Formula Argan Wear Ultra Nourishing Argan Oil Bronzer


Hejka!
Jakiś czas temu w moje ręce wpadło wiele nowości kosmetycznych, które miałam okazję przetestować. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać bronzer z marki Physicians Formula, którego możecie dostać w drogeriach Hebe. Dlatego też jeżeli jesteście ciekawi jak mi się sprawdził to zapraszam na recenzję. 


Pierwsze na co zwróciłam uwagę, gdy otrzymałam paczkę to przepiękny design tego kosmetyku. Został on zapakowany w złoto-miedziane, metalowe opakowanie, które posiada lusterko i dołączony do niego pędzelek, prze co możemy go nosić w torebce i w razie potrzeby poprawiać kontur twarzy w ciągu dnia. 


Produkt ten ma bardzo przyjemny zapach i idealnie nada się do ocieplania twarzy przez jego kolor. Oprócz tego posiada także złote drobinki, które ładnie rozświetlają i w żaden sposób nie wyglądają brzydko na twarzy. Bardzo podoba mi się także piękne tłoczenie i myślę, że produkt wystarczy mi na bardzo długi czas przez to, że w opakowaniu znajduje się aż 11 g kosmetyku. Teraz jest on delikatnie dla mnie za ciemny, jednak latem będę go na pewno często nosić na swoich policzkach. 


16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie bronzery z drobinkami, szczególnie na lato. Fajnie, że ta firma jest dostępna w Hebe, bo dotychczas widziałam ją tylko internecie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie bronzery i blask, nie wiedzialam ze ta marka dostepna jest w PL, zazdroszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczynie podeśle post ona tym zajmuje się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bronzer jest super- fajnie ze producent dołączył do niego pędzelek ! Uwielbiam na wieczór :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ślicznie. Szukam obecnie dobrego bronzera i ten mi się bardzo podoba.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie się prezentuje lubię używać bronzerów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opakowanie rzeczywiście ładne. Ja póki co mam dużo rozświetlaczy więc nie potrzebuję chwilowo żadnego.

    OdpowiedzUsuń
  8. To prawda, ze kosmetyk wygląda pięknie :) Muszę go kiedys kupic i przetestowac na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ładny jest i to opakowanie super

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jestem tego bronzera, zapowiada się super

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ladny i podoba mi sie opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  12. Pięknie wygląda ten kosmetyk. Aż szkoda byłoby mi go używać, bo taki ładny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie złote drobinki i jak lekko się mieni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ależ piękną ma strukturę, ślicznie się mieni!

    OdpowiedzUsuń
  15. Sam wygląd robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczne ma wytłoczenie i te drobinki robią wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger