wtorek, 22 stycznia 2019

Shinybox edycja listopadowa


Hejka!
Tak wiem dawno mnie tutaj nie było i mam nadzieję, że uda mi się w pełni wrócić do regularnego pisania postów. Dzisiaj przygotowałam dla Was zaległy post z openboxem listopadowej edycji pudełeczka Shinybox. Na dniach powinien także pojawić się wpis z grudniowym wydaniem. A teraz nie przedłużając zapraszam już do oglądania.

Kwas hialuronowy BioOleo

Moja skóra w czasie zimowym wymaga odpowiedniego nawilżenia i ujędrnienia a ten produkt właśnie to robi oprócz tego jeszcze chroni i sprawia, że cera staje się piękna i promienna. Cena : 59,99 zł / 30 ml.


Naturativ otulające masło do ciała

Jest to produkt, który przede wszystkim zachwycił mnie swoim zapachem z nutką wanilii, karmelu i cytryny. Ta kompozycja bardzo przypadła mi do gustu. Świetnie nawilża i efekty możemy zauważyć już po pierwszym użyciu. Cena : 75 zł / 250 ml.

Selfie Project krem CC

Jeżeli moja skóra nie wymaga dużego krycia to z przyjemnością używam tego kremu CC. Jest on bardzo lekki i idealnie wpasowuję się do mojego koloru skóry. Cena : 16,99 zł / 30 g.


Delia Cosmetics cień do powiek

Miałam już okazję testować cienie do powiek tej marki i byłam bardzo zadowolona z ich pigmentacji. Tym razem było tak samo a w moje zbiory trafił kolejny odcień butelkowej zieleni, który to bardzo przypadł mi do gustu. Cena : 8,90 zł / szt.

Trico Biotanica  szampon do włosów

Testowałam ten szampon i moje włosy bardzo się z nim polubiły. Nie puszą się ani nie są przesuszone. Po umyciu są bardzo miękkie w dotyku i nie mam problemu z ich rozczesywaniem. Jestem ciekawa jak sprawdzi się on po dłuższym czasie używania. Cena : 38,90 zł / 250 ml.


One & Only Cosmetics Black Mask Detox Ritual 

Uwielbiam stosować tego typu maseczki i chętnie ją zużyję. Według opinii producenta ma ona głęboko oczyszczać i sprawić, że skóra stanie się promienna, gładka i nawilżona. Cena : 4,59 zł / 8 ml

Hegron Gel Sprawy Shiny Gloss z ekstraktem jedwabiu


Jest to profesjonalny produkt do stylizacji włosów. Ja w ostatnim czasie miałam studniówkę i potrzebowałam produktu, który utrwali i sprawi, że fryzura będzie mi się trzymała całą noc. Tak jak się spodziewałam świetnie się spisał i myślę, że sprawdzi się idealnie na jakieś większe wyjścia. Cena : 13,20 zł / 150 ml.

Synchrovit C


Jest to serum liposowe przeciw starzeniu ma ono właściwości antyutleniające, rozświetlające i przeciwzmarszczkowe. Chętnie oddam go swojej mamie, której na pewno przyda się taki produkt. Cena : 33 zł / 5ml.

Delia Cosmetics korektor do twarzy zielony - korygujący zaczerwienienia.


Od dłuższego czasu moja skóra boryka się z naczynkami, które sprawiają mi wiele kłopotów. A on doskonale je tuszuje i dodatkowo radzi sobie też świetnie z innymi niedoskonałościami na skórze. Cena : 13,50 zł / 10ml.

Singularis Calcium Citro Max


Bardzo się cieszę, że nie jest to kolejny produkt wspomagający odchudzenie i myślę, że z miłą chęcią będę go stosować w swojej codziennej diecie. Cena : 2,99 zł / opak.

Singularis Witamina D3 Forte


Są to tabletki powlekane, które to warto stosować w czasie okresu jesienno-zimowego. Opakowanie zawiera 120 kapsułek i chętnie będę je stosować. Cena: 64,99 zł / 120 szt.

Dushka Natural Cosmetics 


Jest to żel pod prysznic o pięknym truskawko-bananowym zapachu. Jest to produkt, który idealnie sprawdzi się na wyjazdy przez jego ilość. Cena : 18 zł / 100 ml


34 komentarze:

  1. Świetne produkty :D Najbardziej zaciekawiłaś mnie tym cieniem do powiek :D Pozdrawiam ♥ wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że znalazł się droższy produkt jak kwas :) Chociaż moja przyjaciółka zrezygnowała z shinyboxa, bo wciąż ją rozczarowywał.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego, ale nie jestem jakoś przekonana to jakichkolwiek kwasów dostępnych w kosmetologi, jakoś mnie to przeraża. Wiem, że jest wiele rodzajów ich, które naprawdę świetnie działają, ale jakoś mnie to nie przekonuje ; (

    ejno.com.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz mniej podobają mi się zawartości takich pudełek. Mam wrażenie, że ktoś to tak wrzuca tam od czapy. Nie byłabym zadowolona z takiej zawartości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem CC z Selfie Project to mój wielki ulubieniec! <3
    Bardzo zaciekawił mnie pierwszy produkt - takie produkty są niezastąpione w mojej codziennej pielęgnacji.
    Zawartość jako całokształt bardzo fajna - każdy znajdzie coś dla siebie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili!

    OdpowiedzUsuń
  6. Interesuje mnie ta witamina D3, niedawno czytałam że większość z Nas ma jej niedobór.

    OdpowiedzUsuń
  7. ta edycja była nawet ok !! znalazło się kilka firm, których nie miałam okazji testować, więc bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie sobie to pudełko ;) Najbardziej ucieszyło mnie masło z Naturativ, ale okazał się mniej rewelacyjny niż oczekiwałam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kosmetyki do włosów Hegron bardzo lubię, reszty nie miałam okazji testować.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też uwielbiam shinyboxy :) Super artykuł. Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    https://naprawdenienazarty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pachnie ten ostatni żel pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja również uwielbiam kosmetyki do włosów Hegron. Dla mnie udało się znaleźć, w tej edycji kilka perełek, których jeszcze nie miałam okazji testować. Fajny wpis, pozdrawiam gorąco;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Najbardziej zainteresowałam mnie krem CC i żel truskawkowo - bananowy. On to musi bosko pachnieć! :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Super zestaw! Szkoda że już po świętach bo byłby to idealny prezent pod choinkę. Pozdrawiam serdecznie ☺

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajna sprawa, takie pudełko niespodzianka do testowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajne produkty krem cc bardzo mi się spodobał !

    OdpowiedzUsuń
  17. to masełko z Naturativ było genialne, szybko je zużyłam i już tęsknię

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetna zawartość pudełka! Krem CC bardzo mnie zainteresował! :) Pozdrawiam serdecznie 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialna zawartość boxu. Najbardziej zaciekawił mnie korektor z Delii i na pewno po niego sięgne. Pozdrawiam, pisanepedzlem

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kosmetyki! Myślę że listopadowe wydanie jest bardzo udane. Ja osobiście bardzo chciałabym przetestować mgiełkę do włosów i peeling. Uwielbiam peelingi w zimie *.*

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten żel pod prysznic jest super! Musi pięknie pachnieć.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawe produkty dostałaś, żel dziewczynie pewnie by się spodobał zapachowo. Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdziwiłam się, że dorzucili tu coś z selfie project, u mnie ich produkty zupełnie się nie sprawdzają...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja już z tego zrezygnowałam po 2 latach - dla mnie porażka jest to co teraz tam dają

    OdpowiedzUsuń
  25. Jak dla mnie pudełko prezentuje się ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Sporo tego. Można potestować różności i poznać je bliżej. Świetne są te pudełka. Pozwalają poznać bliżej wiele kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ile wspaniałych rzeczy! Trico Biotanica mnie zainteresował. Ciekawi mnie, czy polubiłby się z moimi włosami ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wpis! Gratuluję współpracy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Przyznaje ze zawartosc bardzo uzytkowa i milo ze znalazl sie ten cien do powiek, lubie kolorowe kosmetyki w takich boxach :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Witamina D3 bardzo ważna w sezonie jesienno-zimowym, niezaleznie od wieku!

    OdpowiedzUsuń
  31. Niestety nie jest to porywająca zawartość. A witamina D3 potrzebuje tłuszczowego nośnika, żeby lepiej została przyswojona przez organizm.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubie takie posty. Przynajmniej wiem na co mam się nastawiać decydując się na jakiś produkt ☺️

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger