środa, 25 września 2019

Nivea Clay Fresh


Hejka!
Tak jak już kiedyś wspomniałam jestem szczęśliwą członkinią przyjaciółek Nivea i co jakiś czas otrzymuję produkty do testowania. Tym razem w moje ręce trafił mi się żel do kąpieli na bazie glinki o takim produkcie jeszcze nie słyszałam, jeżeli chcecie się dowiedzieć czegoś więcej na temat tego kosmetyku to zapraszam do oglądania. 



Jak zawsze marka Nivea bardzo przyciąga swoją oryginalną szatą graficzną, która zachęca do kupna produktu. Oprócz eleganckiego designu kosmetyk także, ma prześliczny i delikatny zapach. Jest to połączenie hibiskusa i białej szałwi , które działa otulająco i przyjemnie. 

Jeżeli chodzi o jego działanie to świetnie odżywia i oczyszcza skórę i daję uczucie gładkości. Nawet po kilku godzinach zapach jest wyczuwalny, ale nie drażniący taki słodki, cukierkowy przypominający aromaty dzieciństwa. Dodatkowo ładnie też nawilża i już niewielka ilość sprawia, żeby oczyścić całe ciało, przez co jest na prawdę wydajny. Pieni się umiarkowanie i także nie miałam większych problemów z jego spłukiwaniem. Oprócz tego na rynku dostępne są także 2 inne warianty jak bazylia, imbir oraz z lawendą, której jestem bardzo ciekawa. 


4 komentarze:

  1. Uwielbiam Nivea za to, że ciało po ich użyciu pachnie przez prawie 24h. Mój chłopak zawsze mówi "pachniesz obłędnie". Dodatkowo super nawilżają. Myślę, że ten produkt także wykorzystam 😻

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger