piątek, 8 grudnia 2017

Propozycje zimowych stylizacji


Hejka!
Obiecałam Wam kilka postów ze zdjęciami w śniegu. Niestety nie minęło nawet kilka dni a to wszystko stopniało, z czego jestem bardzo niezadowolona. Mam jednak ogromną nadzieję, że śnieg pojawi się w czasie świąt i będzie im nadawał ten zimowy klimat, który tak bardzo wszyscy kochamy. A dzisiaj przychodzę do Was z propozycją zimowych stylizacji z ubraniami ze sklepu Zaful. Zapraszam do oglądania. 



1 - klik / 2- klik / 3 - klik / 4 - klik / 5 - klik



1 - klik / 2 - klik / 3 - klik / 4 - klik /  5- klik




A Wam która ze stylizacji przypadła najbardziej do gustu?




52 komentarze:

  1. Spodobała mi się ta druga stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza stylizacja jak najbardziej dla mnie *-*

    OdpowiedzUsuń
  3. sukienka z drugiej stylizacji jest ekstra <3 nie martw sie śniegiem, i mnie jeszcze wcale go nie bylo:(
    jednafiga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. A u mnie dzisiaj padał grad xd Dawno nie było białych świąt. Trochę tęsknię za tym magicznym klimatem. A co do stylizacji to zdecydowanie pierwsza - jest ciepła i urocza :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacje <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Druga stylizacja i to chyba ze względu na te kozaki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Obie stylizacje są zdecydowanie w moim stylu ! W pierwszej ubrania, a w drugiej dodatki i buty skradły moje serce ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Drugi zestaw to jak najbardziej moje klimaty, jest obecnie bliższy mojemu sercu, jednak z pierwszego bardzo podoba mi się sweterek- na temat ozdobnych perełek mam teraz bzika hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W bardzo podobnej stylizacji jak ta pierwsza prezentowalam sie w zeszla zime. Nadal lubie pudrowa bluze z perelkami, jednak ciąża moj rozmiar zmienila juz z 34/36 na 40 i wszystkie moje ulubione stylizacje z tamtego roku musialam odswmtawic 😅

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja się pochwalę, że w ogóle nie miałam śniegu i nie mam pojęcia czy doczekam się zimowej sesji. Ale oby Tobie się to udało :)
    Oj klimat daje niesamowity. Chciałabym, żeby był na święta. Potem już może znikać ;p
    Podoba mi się, że połączyłaś propozycje w stylizacje. Bardziej chyba do mnie przemawia 1 ;) Kurtka oraz buty są genialne!
    Poklikane - 2- 36.99, 51.99, 5.69, 18.49, 19.25
    1 - 28.95, 25.49, 33.99, 43.99, 25.49

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta druga zdecydowanie, wysokie kozaki i czarna sukienka z haftami tworzą klimat bohemy, jest to z jednej strony świąteczna, ale też uniwersalna stylizacja. Ja tylko wymieniłabym płaszcz na ramoneskę ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne stylizację ❤️ Zwłaszcza ta pierwsza 😙

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta sukienka jest prześliczna *-*
    http://pn-fotografia.pl/

    OdpowiedzUsuń
  15. Stylizacja numer 2 jest świetna, w moim stylu 😊 Natomiast z pierwszego podoba mi się torebka 😍

    OdpowiedzUsuń
  16. Ty chociaż miałaś śnieg przez chwilę :/ świetne te stylizacje, najbardziej podoba mi się 2 :)
    Pozdrawiam, http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/2-rozdzial.html

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardziej podoba mi się stylizacja pierwsza, jednak i tak to nie jest mój gust ( jeżeli ja Wgl go mam xd) widzę, że nie tylko ja płaczę, bo miały być zdjęcia zimowe a nie ma śniegu 😕 u mnie go Wgl nie było! Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Na tą kurteczke cały czas czekam,slyszalam o niej mnóstwo dobrego. Mam nadzieję, że niedługo do mnie dotrze. Nad czarnymi kozakami zastanawiam się już od dłuższego czasu i chyba je zamówię :) Zastanawiam się tylko czy wybrać z obcasem czy bez :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ta czerwona kurtka strasznie mnie kusi !

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak to jest! Kiedy w końcu chce się ten śnieg, to nagle z dnia na dzień topnieje :/ U mnie sypie od razu dni i mam nadzieję, że biel zawita i u Ciebie, żebyś mogła zrobić parę zdjęć :) Śliczne rzeczy, szczególnie ta kurtka i płaszcz, obserwuję i pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Obie stylizacje są ciekawe, aczkolwiek pierwsza jest bardziej na co dzień, szczególnie na szybkie wyjścia w taką nieprzyjemną pogodę :D
    Chociaż ubrania są ładne, to niestety nie kupuję w Zaful i wcale nie kusi mnie ten sklep. Rzadko kiedy idzie się dowiedzieć na blogach o jakości ubrań z tego sklepu, wiec dla mnie nadal pozostaje to Chiński market :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Stylizacja nr 2 bardziej pasuje do mnie. Ta sukienka i kozaczki są boskie ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zestawy. Chociaż szczerze powiedziawszy najbardziej przypadł mi do gustu drugi zestaw

    OdpowiedzUsuń
  24. jedn i druga :) ale najbardziej to pierwsza :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chyba droga stylizacja bardziej przypadła mi do gustu, bo jest w moim stylu. Chociaz tez sweterek z pierwszej jest świetny, bardzo oryginalny. Ciekawe zestawy skomponowałas :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się druga stylizacja :) muszkieterki najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja to bym wszystko do koszyka dala 😜 kurtka czerwona jest bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystko widziałabym w mojej szafie :D Pklikane

    OdpowiedzUsuń
  29. Mnie się podobają obydwie stylizacje, ale gdybym miała wybrać tylko jedną to stawiam na pierwszą :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo podobają mi się te buty z pierwszego kolażu :D Chętnie widziałabym takie u siebie :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Mi się podoba pierwsza - kurtka jest rewelacyjna i buty świetne.

    OdpowiedzUsuń
  32. Stanowczo 1 bardziej przypadła mi do gustu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. kurtka czerwona fajna gdyby nie miala tego znaczka :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Dla mnie zdecydowanie stylizacja nr 2

    OdpowiedzUsuń
  35. Pierwsza stylizacja jest zdecydowanie w moim stylu! Zarówno jeśli chodzi o kolorystykę, jak i fasony tych elementów ubioru. Bardzo fajne propozycje;>

    OdpowiedzUsuń
  36. Druga zdecydowanie jest dla mnie, pierwszej daleko do mojego stylu.

    OdpowiedzUsuń
  37. Super! Szczególnie te wysokie buty mi się podobają :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, bo zdjęcia na pewno byłyby świetne. Ale nic poczekam do świąt :) A zestawienia jak zawsze super i eleganckie!

    OdpowiedzUsuń
  39. Marzą mi się takie długie kozaki.

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnia stylizacja buty, sukienka płaszcz no totalnie cudowne zestawienie! Z miłą chęcią bym takie ciuszki przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo podobają mi sie te stylizacje ale pierwsza zdecydowanie ładniejsza

    OdpowiedzUsuń
  42. Drugi zestaw bliższy memu sercu :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Uwielbiam długie, eleganckie płaszcze, dlatego według mnie druga wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  44. Pierwsza - idealna na codzien, druga -na wyjścia😊

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger