wtorek, 16 marca 2021

Bourjois Oh Oui! Brow Fiber


 Witajcie!

Czytając wiele pozytywnych opini i oglądając wiele filmików na Youtubie musialam w końcu wypróbować jeden z kultowych kosmetyków marki Bourjois czyli  Bourjois Oh Oui! Brow Fiber. Od dawna chciałam wypróbować coś co będzie trzymało moje brwi w ryzach, a makijaż będzie wyglądał dobrze przez cały dzień. Dlatego jeżeli jesteście ciekawi czy ten produkt jest tak dobry jak go zachwalają w świecie internetu to zapraszam do oglądania. 


Jeżeli chodzi o sam produkt to ma on bardzo malutką i precyzyjną szczoteczkę przez co jego aplikacja nie sprawia mi żadnego problemu. Zawsze przed pomalowaniem brwi pomadą przeczesuję je właśnie tą mascarą, a włoski zaczesuje lekko do góry. Taki efekt zdecydowanie najbardziej mi się podoba, a tym samym mój makijaż utrzymuje się cały dzień. 

Mascara ma ładny i chłodny kolorek i wygląda naturalnie na brwiach. Nie rozmazuje się i ładnie podkreśla. Ja z tego kosmetyku jestem bardzo zadowolona i mogę go Wam serdecznie polecić, jeżeli szukacie czegoś w miarę przystępnego cenowo i łatwo dostępnego, ja akurat swoją mascarę posiadam ze strony Notino, koniecznie sprawdźcie jakie inne kosmetyki posiadają w swojej ofercie z marki Bourjois, bo zapewniam Wam, że znajdziecie tam wiele ciekawych propozycji. 

1 komentarz:

  1. Co może trzymać brwi w ryzach jak nie bourjois? Jedno z ciekawszych rozwiązań jakie znam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger