środa, 17 października 2018

Orly


Hejka! Przez ostatni czas bardzo głośno jest o lakierach hybrydowych, które są wygodne, trwałe, nie odpryskują.. Niestety, zapominamy przy tym całkowicie o zwykłych, standardowych lakierach do paznokci. Marka Orly ma w swojej ofercie nie tylko bardzo dobrej jakości hybrydy, ale i zwykłe lakiery, które wyglądem i trwałością wcale nie różnią się od tych hybrydowych. Więcej dowiedzieć możecie się w dalszej części wpisu :)

Lakiery te mają bardzo precyzyjny pędzelek, dzięki któremu za jednym "zamachem" możemy pokryć całą płytkę paznokcia. Konsystencja jest lekko lejąca, ale lakier nie rozlewa się po aplikacji, tylko pozostaje tam, gdzie chcemy by pozostał. Aby uzyskać pełnię koloru, producent sugeruje, by użyć dwóch warstw lakieru, co nie jest problemem z uwagi na to, że lakier szybko wysycha. Faktycznie po jednej warstwie widać lekkie prześwity (jak na zdjęciu niżej), natomiast przy dwóch warstwach krycie jest jak najbardziej w porządku. Co było dla mnie zaskoczeniem, lakiery wytrzymały 1.5 tygodnia bez żadnego odprysku, co przy innych zwykłych lakierach było to dotąd jak dla mnie niemożliwe. Jestem pod wrażeniem, że marka Orly produkuje tak dobre jakościowo lakiery. W ślicznej szklanej buteleczce dostajemy aż 18ml produktu, a gumowa zakrętka ułatwia zakręcanie i odkręcanie. 




Podsumowując, jestem bardzo zadowolona z lakierów marki Orly i myślę, że przy kupowaniu nowych lakierów z pewnością zajrzę na ich stronę.


47 komentarzy:

  1. Nie znam tej marki lakierów, ale kolory sa piękne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mają świetne krycie, a ten środkowy kolor jest wprost cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej marki. Kory bardzo ładne

    OdpowiedzUsuń
  4. Super ❤️ Napewno skorzystam bo często maluje paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam te lakiery :) A ten na Twoich pazurkach jest mega! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przed hybrydami bardzo często sięgałam po tą markę;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Drugi, środkowy, kolorek jest przepiękny :)

    Pozdrawiam,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorki są prześliczne! Ja jakoś nie mogę się przekonać do hybryd - odkąd pamiętam to jestem wierna żelowym paznokciom :)

    zapraszam do mnie ;) Miło mi będzie jak skomentujesz i również zostaniesz ze mną dłużej ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  9. Odcienie prezentują się cudownie! Ja właśnie rozmyślam na jaki kolor pomalować sobie paznokcie :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam kilka i sa fajne chociaz odchodze od zwyklych lakierow ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej marki, przepiękne kolorki :)
    Pozdrawiam weronka-m.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo podobają mi się takie pastelowe kolorki <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Szacunek za trwałość lakieru. Zwyklaki na moich paznokciach kiedyś wytrzymywały max do 5 dni.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne kolory! Piękne masz paznokcie :)

    http://whitegreyandpink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Szok, że tak długo utrzymują się na paznokciu. W takim razie muszę zobaczyć czy u mnie też się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  16. na moich paznokciach zwykłem lakiery w ogóle się nie trzymają, wolę hybrydy, u Ciebie wynik trwałości jest rewelacyjny

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam czerwony lakier tej marki i fajnie się trzyma.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne kolorki. Ja jestem zadowolona z tych lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak zdecyduję się kiedyś na pomalowanie moich paznokci, co kompletnie mi nie idzie, bo zamiast paznokcia, maluję wokół paznokcia, a na paznokciu nic nie zostaje, to może kupię lakiery właśnie tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  20. No no no trwalosc widze super. Lubie takie lakiery, a kolorki sa super. Niezawodne

    OdpowiedzUsuń
  21. Trwałość mają świetną, skoro trzymają się aż 1,5 tygodnia. Na dłoniach noszę hybrydy, ale może kupię ze 2-3 kolorki do malowania paznokci u stóp :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja przepadłam w hybrydach i zwykłych lakierów nie używałam od lat.

    OdpowiedzUsuń
  23. Fiolecik jest przepiękny! <3 Jeszcze nie miałam lakierów tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. wieki nie stosowałam zwykłych lakierów! te mają naprawdę piękne kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam lakierów tej marki. Ich gama kolorystyczna jest godna podziwu

    OdpowiedzUsuń
  26. Jestem wierna stylizacjom paznokci z pomocą hybryd, żeli itp. Zwykłe klasyczne hybrydy mnie nie kuszą już ani trochę! :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie używam już zwykłych lakierow , ale pokaze je siostrze która hybryd nie może nosić ze względu na alergie

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładne kolorki, mam chyba dwa kolory

    OdpowiedzUsuń
  29. Przepiękne kolorki, idealne na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo ładne kolory, znam ich lakiery i lubię .

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetne kolorki. Ja mam od nich niebieski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja od hybryd juz odeszlam. Przerzucilam sie wlasnie na zwykle.lakiery.

    OdpowiedzUsuń
  33. Są dość ładne kolorystycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lubię pędzelki, którymi mozna umalować pazura jednym przeciągnięciem;>

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne kolory mają te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger