niedziela, 12 lutego 2017

#22 Test szczotki prostującej

Cześć!
Dziś chciałybyśmy Wam pokazać, jak działa szczotka prostująca od Irresistible Me.
Po kilku tygodniach testowania możemy śmiało stwierdzić, że jest ona świetna! Dzięki niej włosy nie są tak podatne na zniszczenie jak w przypadku używania prostownicy. Co ważne, Jade Hair Straightening Brush nie elektryzuje naszych włosów! Możemy też regulować temperaturę w zależności od naszych potrzeb.

Jak należy jej używać?
Przed jej użyciem należy rozczesać włosy, gdyż szczotka niestety nie poradzi sobie z "rozczochranymi" włosami . Nie wolno jej także używać na mokrych lub wilgotnych włosach - wiadomo, zniszczą się. Jeżeli nie macie jakiś większych problemów z włosami to szczotka spisze się Wam świetnie.My na przykład, mamy naturalnie proste włosy, które czasami jednak lubią płatać figle.W takie dni zwykle w ruch szła prostownica, a teraz zamieniłyśmy ją na szczotkę prostującą. 
Tak już wspomniałyśmy - nam spisała się idealnie.

Tak prezentowały się włosy przed użyciem szczotki:

A tak po:
Modelka: Julia Sitko

A Wam jak podoba się efekt? Miałyście okazję jej używać? 
Co o niej sądzicie?


72 komentarze:

  1. ciekawa szczotka! dobrze ze wam się sprawdza :D


    nikolaa123.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy gadżet :) ja mam włosy proste jak drut :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Spodziewałam się lepszego efekty. Sama zastanawiam się nad kupnem takiej szczotki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie warto ! mam ją do przetestowania i ja mam mocno kręcone włosy.
      jak chcesz to ci za darmo mogę ją oddać xDD

      Usuń
  4. Słyszałam o takich szczotkach, jednak lubię moje włosy takie jakie są i nie skorzystam z takiego gadżetu, jednak to nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak dla mnie, to efektu wow nie ma, może dlatego, że naturalnie masz dość proste włosy ;)

    Diamentowe myśli - klik
    Zapraszam na najnowszy post :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja stawiam na szybkie prostowanie prostownica ;)
    Chodź bardzo zainteresowała mnie ta szczotka.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie wiele się różni, ponieważ według mnie sama w sobie masz całkiem proste włosy :) ale efekt i tak jest niezły.

    OdpowiedzUsuń
  8. kiepski efekt. taki sam jak u mnie.
    szczotka za słabo grzeje moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  9. Tak szczerze to dużo bardziej podobają mi się twoje włosy "przed". Wyglądają naprawdę świetnie i tworzą naturalnie bardzo ładne falki. Włosy "po" wyglądają trochę na rozczochrane ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szału nie widzę, a zastanawiałam się nad jej kupnem ;/


    http://allegiant997.blogspot.com/2017/01/metalic-style.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie włosy wyglądają lepiej przed użyciem szczotki. Masz piękne, falowane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. słyszałam o tej szczotce ;) ja jednak wolę klasyczne prostowanie prostownicą :D ale dobrze, że jesteście zadowolone :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Spodziewałam się lepszego efektu :)
    Na pewno nie sięgnęłabym po tę szczotkę :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam, że efekt będzie bardziej widoczny :) pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt trochę mało widoczny... Chyba wolę zostać przy prostownicy! :D

    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. Oo :D fajnie! :)
    Niestety nie posiadam takiej szczotki, jedynie zostaje mi prostownica :D
    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowne włosy, zazdroszczę! <3

    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglada ciekawie ;) masz piekne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale masz ładne włosy :)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie używałam szczotki prostującej, jednakże nie da się ukryć, że efekt jest mega widoczny!

    Dziękuje za komentarz u mnie! W wolnej chwili zapraszam ponownie:
    modaiurodawedlugjulii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczerze mówiąc nigdy nie uzywalam tego typu szczotki i używać nie bedę bo moje włosy są proste hehe. Jesli chodzi o to, znacznego efektu osobiście nie widzę.
    galantyka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajna alternatywa prostownicy, kiedyś na pewno muszę ją wypróbować!
    Pozdrawiam :*
    NATFORART klik

    OdpowiedzUsuń
  23. Moje włosy czasem ciężko okiełznać prostownicą, więc nie wiem czy taka szczotka by mi się przydała ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam o niej i te złe i te dobre opinie dlatego nie wiedziałam czy brać

    nonstopyou.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. zdecydowanie przydalaby mki sie taka szczotka w mojej szafie ! : )

    OdpowiedzUsuń
  26. Już od jakiegoś czasu myślimy nad kupnem takowej szczotki, ale miałyśmy pewne obawy ;) Efekt jest super! Mega wpis kochane ;* Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  27. Też widziałam ostatnio tę szczotkę w niektórych ofertach. ;) Jednak efekt chyba troszkę zawodzi jak na prostowanie... Ale przyznam, że włoski masz cudne i wcale nie trzeba ich prostować! :) Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawa szczotka
    Zapraszam do mnie
    http://zycie-z-kanapowcem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja nie stosowałam tego typu szczotki kiedys włosy maltretowałam prostownicą ale odkąd są mega długie już same chyba od ciężkości są proste

    Zapraszam: http://pannaanna92.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ciekawy produkt:) na szczęście mam proste włosy chociaż czasami i tak używam prostownicy:P

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajna sprawa taka szczotka :)
    www.sylwiaszewczyk.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Cały czas zastanawiam się nad zakupem takiej szczotki. Niestety chyba na moich włosach nie będzie dawała tak dobrego efektu jak oczekuję

    OdpowiedzUsuń
  33. ja akurat mam proste włosy, ale to fajne rozwiązanie dla kogoś kto też nie chce tak bardzo obciążać ich prostownicą, pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  34. Elektryzujące się włosy to moja zmora. Szczotka wydaje się naprawdę pomogą, więc myśle, ze niedługo znajdzie się i u mnie. Jeżeli efekty mnie zadowolą to będę się bardzo cieszyć:) dziękuje za polecenie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mam proste włosy, więc ten gadzet nie jest dla mnie...Ale wydaje się naprawdę fajny :)
    Zapraszam do mnie xnebeska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Fajna rzecz. Pierwsze słyszę o takiej szczotce.

    OdpowiedzUsuń
  38. Widziałam taki filmik, w którym dziewczyna z burzą włosów w 10 minut wyprostowała je dzięki pomocy tej szczotki. Gadżet jak najbardziej przydatny dla ludzi z mocno kręconymi włosami. Sądzę, że dla ludzi z lekko falowanymi włosami lub prostymi się zupełnie nie przyda, szkoda pieniędzy, wystarczy kupić zwykłą prostownicę, która w zupełności wystarczy. ;)
    W wolnej chwili zapraszam do sibie: KLIK

    OdpowiedzUsuń
  39. Fajna ta szczotka, taki inny gadżet tak na prawdę, myślę, że każda z nas by go chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja mam w sumie proste włosy, ale czasami się odształcą od kucyka / koka ;) Więc chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Super! Chciałabym taką ;)
    Pozdrawiam c; /~Kinga
    Unpredictabble

    OdpowiedzUsuń
  42. ciekawe, słyszałam o tej szczotce już od różnych youtuberek, sama mam falowane włosy i chyba się na nią skuszę :) obserwuje i w wolnej chwili zapraszam do mnie :) http://nieidealnaaa4.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Ciekawy wpis. Ja naturalnie mam proste włosy. Nawet jeśli chcę mieć loki, one i tak się po godzinie rozprostują.
    xmylife-mystyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajna recenzja, ja mam proste włosy wiec mi się niestety szczotka nie przyda. Ale mogli by stworzyć taką co kręci jak tylko przeczeszerz!

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie używałam jeszcze tej szczotki, ale od tej firmy dostałam dopinki :)
    Zapraszam http://natalie-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. Fajna recenzja, może też sobie kupie taką szczotkę.

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo fajny gażdzet :) ja mam z natury proste włosy i zrobienie loków to dla mnie wyczyny :)

    Zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Nie wiem o jakiej szczotce mówisz, szkoda że nie wstawiłaś zdjęcia. Ja miałam kiedyś styczność ze taką szczotką, niestety z moimi kręconymi włosami nie dała sobie rady, za to u Ciebie widać całkiem niezły efekt :D
    Pozdrawiam!
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest osobny post z przedstawieniem tej szczotki i zdjeciami oraz odnośnik przy nazwie szczotki :) rowniez pozdrawiam! 😘

      Usuń
  49. ciekawy gadżet, choć ja i tak wolę pokręcone włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Chyba sobie zamówimy tę szczotkę ^^ Super daje efekt! Mega recenzja. Takie lubimy ;) Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  51. Myslalam,ze jest jakis wiekszy efekt. DUzo osob teraz ja ma i na swoich mediach opwiada ,ze jest swietna. Hmm,zalezy. Ja mam z natury dosc proste wlosy i mysle,ze wystarzcza mi prostownica!:))) SUper test i porownanie!
    wiktoria-kozlowicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Szczerze to pierwszy raz o niej słyszę, ale to dobra alternatywa dla prostownicy :D

    amelia-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Jak dla mnie zbędny gadżet, ale też robiłam recenzje na blogu. U mnie nie sprawdziła się idealnie, ale była w miarę dobra!
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  54. Masz śliczne włosy. ♥ Już wcześniej słyszałam o takich szczotkach, ale nie ukrywam, że spodziewałam się większego efektu.
    Zapraszam na swojego bloga: http://worldbyjulie.blogspot.com Zaobserwuj jeśli Ci się spodoba. ♥

    OdpowiedzUsuń
  55. Słyszałam coś o tym gadżecie, były różne filmik na yt. Osobiście uważam, że lepiej już użyć prostownicy. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  56. Ciekawy produkt, chyba zainwestuje ;)
    Zapraszam do mnie http://13hacks.blogspot.com/2017/02/8-zimowy-niezbednik-czyli-jak-przetrwac.html

    OdpowiedzUsuń
  57. Nigdy nie słyszałam o tej szczotce. Czy mi się wydaje czy ona zwiększyła trochę objętość włosów? :) Pozdrawiam !
    http://xpatrycja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Osobiście ja nie jestem zwolenniczką takich połączeń typu szczotka+prostownica. Prostownica według mnie jest niezastąpiona, bo prostuje włosy i efekt sie dłuzej utrzymuje... A co do szczotki prostującej to nie bardzo... Ale jeśli komus sie przyda i faktyczie utrzyma sie efekt to czemu by nie uzywać? ;)
    ___________________
    libena-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Coś tam mi się kiedyś obiło o uszy o tej szczotce :) Bardzo dobrze, że Wam się sprawdza, a efekt jest bardzo podobny do prostownicy. Przypuszczam, że o wiele szybciej jest taki efekt osiągnąć przy uzyciu właśnie tej szczotki :P Pozdrawiam <3
    P.S. Super wygląd bloga <33

    OdpowiedzUsuń
  60. Ogólnie nigdy nie chce mi się prostować włosów prostownicą,więc to byłoby dla mnie fajne rozwiązanie! Naprawdę świetna recenzja, zresztą jak wszystkie. Miło się czyta i dużo można się dowiedzieć. Przebija szczerość i to się ceni ❤
    Ściskam, www.dystyngowanapanna.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  61. Pierwszy raz słyszę o takiej szczotce. Z pewnością lepiej jej użyć niż prostownicy, chociaż spodziewałam się większego efektu. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  62. Fajny gadżet, ale do mega kręconych włosów raczej się nie nada :)

    OdpowiedzUsuń
  63. nie słyszałam jeszcze o takiej, fajny gadżet! Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  64. jeju, jakie długi włosy! ja od jakiego ś czasu regularni ścinam dość krótko. Efekt ładny :)
    wspólna obserwacja?
    http://www.szmaratka.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. Szczerze jakos nie jestem za takimi urządzeniami :D Super blog! 😄

    OdpowiedzUsuń
  66. podoba mi się ten efekt - fajna alternatywa dla prosownicy

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger