czwartek, 14 grudnia 2017

Sukienka Romwe


W dzisiejszym poście chciałabym Wam pokazać czarną, klasyczną sukienkę z dłuższym tyłem. Idealnie nada się na większe wyjścia, na których pasuje wyglądać elegancko. Jest prosta, ładnie się układa i cudnie współgra z np jasnymi szpilkami. Sukienka ma bardzo przyjemny w dotyku materiał, jest troszkę "śliski" i delikatnie błyszczy przy świetle. Łatwo się ją prasuje, nie mnie się jak niektóre sukienki z podobnego materiału. Według rozmiarówki na stronie powinnam była wziąć "S", jednak ja wzięłam rozmiar większą i jest idealna. Sukienka posiada z boku zamek, więc nie ma obaw że się w nią nie wsuniecie. Obejrzeć możecie ją TUTAJ





Lubicie takie proste sukienki? :)

45 komentarzy:

  1. Śliczna jest ta sukienka, taka prosta i niemal do wszystkiego się nada :3

    http://luxwell99.blogspot.com/2017/12/how-i-care-my-curly-hair.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta sukienka jest wspaniała - elegancka, klasyczna, na każdą okazję. Każda kobieta powinna mieć taką w szafie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna! Uwielbiam takie klasyczne modele w czerni, które można założyć na każdą okazję i połączyć z dodatkami na miliony sposobów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie widać całego przodu, ale i tak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba. Chociaz chętnie zobaczylabym ją w całości

    OdpowiedzUsuń
  6. idealna dla mnie. lubie skromne, czarne, nieprzesadzone sukienki. bardzo mi sie podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Sukienka ładna, ale trzeba mieć taką figurę jak Ty :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz ♥
    Pozdrawiam cieplutko,
    ULCIIAKK ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. prześliczna sukienka. świetny krój i pięknie w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczna sukienka :) prosta, ale idealna xd do tego jak patrzę na Twoje zdjęcia to stanowczo brakuje mi ciepłego słońca :c

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię takie sukienki i nawet mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładna sukienka :) Ma świetny fason :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sukienka cudo :) Masz śliczne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna sukieneczka. Uwielbiam taki krój.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo lubię i widzę że Tobie bardzo pasują takie sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ach, uwielbiam ciuchy, które zawsze tu prezentujecie, ale ta sukienka jest po prostu genialna! Chyba jestem nieobiektywna, gdy idzie o takie rzeczy :D

    https://sunreads.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Sukienka jest śliczna i bardzo elegancka. Idealna na wigilię klasową!

    OdpowiedzUsuń
  18. Proste sukienki są idealne na każdą okazję, wystarczy odpowiednio dobrać dodatki :D Jak dla mnie sukienka fantastyczna! :D Piękne zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna sukienka i chętnie bym ją założyła na wigilie klasową.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna stylizacja szkoda ze w obecnych porach roku cieżko na takie stroje :)
    zapraszam - > https://justine-r.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękna jest - uwielbiam takie sukienki - kiedy lato wróci?@!

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajnie prezentują sie takie sukienki, właśnie na większych wydarzeniach jak wesele ;)
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Śliczna sukienka, idealna na każdą okazję :)
    Pozdrawiam, Recenzje Filmów

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo elegancka ta sukienka, uwielbiam czarny kolor i ta mi przypadło do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Pięknie się w niej prezentujesz :)
    Proste sukienki mają to do siebie, że jak dobierzesz odpowiednie dodatki to wygląda naprawdę wyjątkowo :)
    No i pasuje na każdą okazję ;)
    Piękne zdjęcia :) Podoba mi się Twój makijaż oczu :) Rewelacja!
    Kliknięte - 12.99 ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczna ta sukienka :D
    Bardzo Ci pasuje :)

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam takie sukienki klasyczne o prostym kroju. Taki "pewniak" który można zawsze wyciągnąć z szafy bez obaw z dylematem co ubrać.
    A cena 12$ to nic za taką sukienkę na tyle okazji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna sukienka :) Cudny masz odcień blondu kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  29. Super sukienka <3

    https://martynakochanowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. Ładna, klasyczna sukienka :) nada się niemal na każdą, bardziej "oficjalną" okazję.

    OdpowiedzUsuń
  31. Prosta, urzekająca, elegancka! Można ją wszędzie praktycznie założyć ;)
    Fajnie dobrać do niej jakiś ciekawy dodatek ;)
    Może wzajemna obserwacja? staying true to myself

    OdpowiedzUsuń
  32. Super blog, dziewczyny!
    Obserwuję i czekam na więcej!
    Pozdrawiam, Julia z morovv.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo mi się podoba! taką małą czarną w szafie powinna mieć każda kobieta ;D

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczna ta sukienka a ty naprawde pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękna sukienka :) Akurat szukam jakiejś fajnej na chrzciny.

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczna! Prosta i elegancka czyli mój ideał <3
    woceanieslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Idealna sukienka, krój i kolor sprawiają, że jest uniwersalna i można powiedzieć, że na każdą okazję będzie pasować;>

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajna jest - zwykła, prosta takie lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo mi się podoba. Klasyczna ale ma to cos :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Ta sukienka jest świetna! Bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam takie sukieneczki! Idealnie się sprawdzą na każdą okazje:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger