wtorek, 16 października 2018

Amiclubwear


Hej, hej! W dzisiejszym poście chciałabym pokazać Wam kilka rzeczy, które zamówiłam ze strony Amiclubwear. Na stronie mamy szeroki asortyment, wszystko podzielone na wygodne kategorie. Strona sklepu zrobiona jest ładnie, przejrzyście i schludnie, więc bez problemu znajdziecie rzeczy, które Was zainteresują Jeśli chcecie się dowiedzieć, czy warto tam zamawiać - zapraszam do dalszej części wpisu. 


Biała spódniczka z wiązaniem z przodu jak dla mnie jest absolutnym hitem, ale niestety ja zamówiłam ją o rozmiar za dużą i na mnie wisi. Spódnica jest wykonana z dobrego materiału, ładnie wygląda w wielu zestawieniach. Z całego zamówienia to niej jestem najbardziej zadowolona, jednak nie chodzę w niej ze względu na za duży rozmiar. klik



Pudrowo -różowy kombinezon z falbanką z przodu wygodnie się nosi, ładnie się prezentuje, ale niestety bardzo szybko się mnie.. Szkoda, bo gdyby nie ten fakt na pewno byłby to jeden z moich ulubionych kombinezonów. Materiał miły w dotyku, nie prześwituje, gumka dopasowuje go do talii. Jestem na tak. klik



W końcu sukieneczka w paski - jestem z niej równie zadowolona jak ze spódnicy, lubię ją nosić, ale nie na większe wyjścia, bo jest po prostu za krótka (mam 160cm). Myślę że fajnie mogłaby wyglądać też jako dłuższa bluzka czy tunika. klik

No i czas na bubla z tego zamówienia. Na stronie buty wyglądały ładnie, owszem widać było, że są wysokie, ale max 10cm, a nie 15 :D. Zamówiłam z czystej ciekawości i szczerze mogę powiedzieć, że w życiu nie miałam tak niewygodnych butów. Nie oczekiwałam zbyt dużo tak więc też się zbyt nie zawiodłam, ale jednak szkoda bo leżą i się kurzą. klik


35 komentarzy:

  1. Bardzo lubię ten sklep. Mam buty, sukienki i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. Tą sukienkę w paski z chęcią bym przygarnela :) bardzo w moim guście. Z tego sklepu nigdy nic nie zamawialam. Co do butów warto je sprzedać, bez sensu mają leżeć i się kurzyc:) www.asfashion.pl

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię kombinezony i często je noszę. Podoba mi się ten w paski.

    OdpowiedzUsuń
  4. haha te buty faktycznie tylko do siedzenia w nich się naają, dużo za wysokie

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka w paski jest świetna, może i za krótka ale Tobie pasuje idealnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam sklepy, ale rzeczy super

    OdpowiedzUsuń
  7. Obczas buta faktycznie jest bardzo wysoki i nie wygląda to ładnie

    OdpowiedzUsuń
  8. sukienki i kombinezon są super, buty to nie mój klimat i też nie byłabym za bardzo z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  9. Buty na stronie wyglądają świetnie, pewnie też bym się na nie skusiła. Szkoda, że tak wyszło. Mogły być ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zamówienie! :) spódniczka mega :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda, że te buty to nie wypał. Sukienka w paski ślicznie wygląda

    OdpowiedzUsuń
  12. Woow buty są faktycznie przerażająco wysokie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsza i ostatnia stylizacja fajne, najbardziej mi sie podobają. Co do butow, fajnie wygladają na zdjęciu haha takich wysokich nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne buty, a obcas iedalny dla mnie :D Ciekawe czy dla mnie także były by takie niewygodne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. No buty to niestety jednak przesada :) Ale sukieneczka w paski świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Sukienka w paski jest cudowna, a buty na obcasie szałowe. niestety, siebie nie widzę na takiej szpilce.

    OdpowiedzUsuń
  17. Szkoda ze buty takie wysokie w 15 juz ciezko sie chodzi :p

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten obcas wygrał wszystko :D Mi to wygląda na więcej niż 15 cm nawet haha :) A z ubrań bardzo podoba mi się różowy kombinezon. Widać, że się mnie, ale pomimo tego wygląda uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Kombinezony bomba! Szkoda, ze buciki niewypal. Czasem tak sie zdarza, ze nie trafimy. Za to ubraniami nadrobilas.

    OdpowiedzUsuń
  20. Kombinezon bardzo mi się podoba! I mimo gniotącego się materiału chętnie bym takowy widziała w swojej szafie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kombinezon naprawdę super! Co do butów, to spróbuj je oddać do sklepu może się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajne stylizacje, piękna białą spódniczka :D
    Obcas nie dla mnie za wysoki jedynie na wyjście;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Faktycznie, te buty wydają się być mega wysokie! Całe szczęście, że reszta zamówienia okazała się bardzo trafna :*

    Pozdrawiam :*
    www.nataliasiejka.pl (klik)

    OdpowiedzUsuń
  24. Sukieneczka w paski strasznie mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam tego sklepu ale widzę , że asortyment mają ciekawy

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam wcześniej o tej stronie :) Zaraz sobie zerknę co tam mają ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  27. WOW! :) Cudownie wyglądają te stylizacje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Szkoda że buciki takie niewygodne bo wyglądają niesamowicie! :/

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardo podoba mi sie sukienka w paski. Świetnie w niej wygladasz.

    OdpowiedzUsuń
  30. Szkoda tych butów, bo są bardzo ładne <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger