środa, 14 lutego 2018

Przegląd dodatków


Hejka!
Przeglądając ostatnio stronę Rosegal, natknęłam się na kilka cudownych dodatków, które dopełnią cała naszą stylizację. A uwierzcie mi na tej stronie znajdziecie ich mnóstwo. Ja najczęściej tutaj lubię właśnie zamawiać buty i torebki, bo mają na prawdę duży wybór tego typu dodatków. Dlatego dzisiaj przychodzę do Was z wishlistą rzeczy, które najbardziej mi się spodobały. Jeżeli jesteście ciekawi tego co wybrałam to zapraszam do oglądania. 



                                                  1.KLIK                                               
                                          2.KLIK                                        
  3.KLIK


                                                   1.KLIK                                              
                                            2.KLIK                                      
     3.KLIK



A Wam co najbardziej się podoba ?

87 komentarzy:

  1. Zegarek najbardziej przypadł mi do gustu :*

    OdpowiedzUsuń
  2. botki są super, zwłaszcza te drugie mi się bardzo podobają :) uwielbiam takie torebki, ale akurat te nie są w moim stylu, bo wolę takie mniej przyozdobione :) poklikałam w linki, buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Drugie buty jak dla mnie są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. buty i zegarek cudowności <3

    OdpowiedzUsuń
  5. torebki całkiem fajne, tylko już mi miejsca brak na to wszystko:)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Wpadła mi w oko ta torebka z wiązaniem. Jest przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej spodobały mi się torebki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. buty z pierwszego zdjęcia wygrały <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeśli o mnie chodzi, to najbardziej podobają mi się czarne buciki c:

    blog @mavselina-k | instagram @mavselina | youtube @mavselina

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa jest druga torebka 😉

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty i zegarek są cudowne <3 za takimi torebkami nie za bardzo przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najfajniejsza pierwsza torebka.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwsze buty są wyprzedane, a szkoda :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi najbardziej podoba się zegarek i te dwie pary butów;>

    OdpowiedzUsuń
  15. Podoba mi się zegarek i ta biało czarna torebka :) A butki na szerokich słupkach nie są w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. PIERWSZA CZĘŚĆ MI SIĘ PODOBA BARDZO ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Buty <3 Moje ulubione buciki na jesień były bardzo podobne.
    Pozdrowienia dla was ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Biała torebka z czarnymi pasami i wiązaniem jest mega <3!

    OdpowiedzUsuń
  19. Te buty są fantastyczne, jeju! Sama bym takie chciała:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne rzeczy wybrałaś! Te torebki są cudowne! ♥
    Poklikane ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Wy zawsze coś ciekawego znajdziecie - botki uwielbiam w każdej postaci a torebki są super.

    OdpowiedzUsuń
  22. Wybrałaś bardzo ładne rzeczy, zegarek najładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak zawsze torebki są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty z pierwszego zdjęcia są fantastyczne, idealne na wczesną wiosnę.
    Super post.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  25. botki to mój ulubiony rodzaj butów. do torebek też mam słabość.

    OdpowiedzUsuń
  26. Botki są bardzo w moim guście :)

    OdpowiedzUsuń
  27. bardzo ciekawe torebki, wychodzę z założenia że torebek nigdy za wiele.

    OdpowiedzUsuń
  28. Wszystkie buciki są piękne :) poklikałam ;)

    Zapraszam do mnie:
    BLOG

    INSTAGRAM

    OdpowiedzUsuń
  29. Dwie ostatnie torebki mi się spodobały. Widzę, że mają dużo ładnych rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Zegarek jako dodatkek podoba mi sie ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem zauroczona tym zegarkiem - jest uniwersalny i będzie pasował do wielu stylizacji :D

    OdpowiedzUsuń
  32. Zegarek jest fajny ale jesli o zakupy to nic nie kupila bym z tego sklepu ze wzg na jakosc.

    OdpowiedzUsuń
  33. Osobiście uwielbiam dodatki, zwłaszcza biżuteryjne ;) Mi w oko wpadł ten zegarek <3
    https://freakshowparadise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  34. Przepiękne torebki ! Każdą bym chętnie przygarnęła 😁
    Pozdrawiam i zapraszam do Siebie na nowy post 💋

    OdpowiedzUsuń
  35. Torebki z tych stronek zawsze nas kusiły! Niestety mamy tylko dwie w tym jeden całkowity niewypał!

    OdpowiedzUsuń
  36. Torebki sa super. A ja lubie ostatnio minimalizm :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Szara torebeczka rewelacyjnie się prezentuje! <3
    Oczywiście, pomagam-klikając.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystkie torebki są super! :D
    Pozdrawiam
    wkomenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Kocham i buty i torebki, ale tym razem torebki bardziej mi się podobają <3
    MÓJ KANAŁ NA YT-KLIK
    NOWY POST-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Sliczne rzeczy ❤ Poklikane
    Pozdrawiam cieplutko
    My blog

    OdpowiedzUsuń
  41. Zakochałam się w tych torebkach 😍
    Pozdrawiam
    zapoczytalna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Fajnie wygląda ta torebka w wiązaniem i elementami czarnymi na białym pasku. Masz gust.

    OdpowiedzUsuń
  43. Torebki😍 są świetne😍 ostatnio mam jakąś manię na kupowanie torebek, w styczniu kupiłam 4 i znowu mam.ochotę na kolejne😀

    OdpowiedzUsuń
  44. Przepiękne rzeczy❤️❤️❤️ Zakochałam się dosłownie w każdej torebce ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam dodatki! Zegarki to obowiązek, a idealna torebka to coś c kocha każda kobieta :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Te drugie botki wyglądają świetnie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Zegarek jest super. Z jednej strony taki prosty z drugiej mega elegancki.

    OdpowiedzUsuń
  48. Torebki strzałem w dziesiątkę, zegarek też niczego sobie :) Muszę zajrzeć na tę stronę koniecznie!
    www.vaibewitched.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Ale świetne rzeczy! Poklikałam :D

    OdpowiedzUsuń
  50. Super dodatki , poklikane :)
    Wpadnij do mnie http://marrstyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Bardzo ładne dodatki wybrałaś. Mi najbardziej podobają się torebki, są bardzo oryginalne.

    OdpowiedzUsuń
  52. Śliczne torebki :)
    Zapraszam na nowy post :)
    www.stylishmegg.pl/2018/02/czerwony-paszcz-w-pepitke.html

    OdpowiedzUsuń
  53. Druga torebeczka i zegarek są genialne :D
    Takie uniwersalne, że spasuje do wszystkiego :D

    Buziaki,
    coraciemnosci.pl

    OdpowiedzUsuń
  54. Wszystkie dodatki są bardzo ciekawe. Zegarek jest śliczny, ja bardzo lubię połączenie złota z czernią. Podobają mi się też botki. Torebki mogą być fajnym dodatkiem typu "statement bag" do prostej stylizacji:)

    OdpowiedzUsuń
  55. Podobają mi się zegarki i torebki :P
    obserwuję;)

    OdpowiedzUsuń
  56. Zegarek jest najlepszy, stylowo i klasycznie :D
    Pozdrawiam Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  57. torebka z gorsetowym wiązaniem - klasa sama w sobie! <3

    OdpowiedzUsuń
  58. Oj niestety nic mi się nie spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Cudowne botki i cudowny zegarek, ale te drugie buty szczególnie przypadły mi do gustu, super!
    Pozdrawiam,
    Ola z bloga pomiedzy-ksiazkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  60. niektóre propozycje przypadły mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  61. Podoba mi się zegarek i buty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  62. Torebki są świetne. Bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  63. Jak zwykle świetne rzeczy wybrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  64. Torebki są śliczne, ogólnie fajna wish :)

    OdpowiedzUsuń
  65. Bardzo fajna wishlista. Podobają mi się te botki, jedna i druga para bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  66. Ciekawe dodatki, bez których nie może się obyć każda stylizacja. Botki i zegarek wyglądają cudownie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger