wtorek, 21 sierpnia 2018

Suchy szampon Nivea


Hejka!
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić suchy szampon marki Nivea, który otrzymałam do testów ramach tego, że należę do Klubu Przyjaciółek. Dlatego też co jakiś czas trafiają mi się nowe produkty, które mam okazję wypróbować, a później dzielić się z Wami opinią na ich temat. Dlatego też jeżeli jesteście ciekawi mojej opinii na temat tego kosmetyku to zapraszam do czytania.


Suchy szampon to produkt bez którego zwłaszcza w sezonie letnim nie wyobrażam sobie życia, już wiele razy ratował moje włosy w sytuacjach których nie miałam za dużo czasu na zbieranie się. Marka ta w swojej ofercie posiada wersję dla blondynek, szatynek i brunetek. Mi trafiła się ta pierwsza, mimo to jest dla mnie idealny.


Ma bardzo przyjemny i delikatny zapach, a także dużą pojemność bo zawiera aż 200 ml produktu. Jak to w przypadku kosmetyków Nivea bywa, produkt ma także bardzo ładną szatę graficzną. Jeżeli chodzi o jego używanie to posiada on atomizer, dzięki któremu możemy spryskać nasze włosy. Produkt ten fajnie nadaje objętości i sprawia, że włosy stają się uniesione u nasady i odświeżone.

44 komentarze:

  1. Jeszcze żaden lakier oraz szampon nie sprawił, że uniosły mi się włosy od nasady. Są oklapnięte caały czas. :( Ale jak Tobie służy to super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje włosy tak się układają, że mi to nie potrzebne, ale dobrze, że Ci służy!

    blog youtube

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiedziałyśmy, że marka NIVEA leci tak do przodu :) Same musimy przetestować ten suchy szampon ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Batiste u mnie rządzi ale i ten koniecznie spróbuję!

    OdpowiedzUsuń
  5. Musze wypróbować koniecznie <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja mam wersję w niebieskim opakowaniu i fajnie mi się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie suche szampony się nie sprawdzają :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę spróbować tej nowości koniecznie - lubię suche szampony i dobrze je mieć zawsze na wszelki wypadek :) Tego z Nivea jeszcze nie stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  9. niestety ten szampon mnie uczulił :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiele osób ostatnio dodaje recenzje suchego szamponu od Nivea, i chyba pora zmienić markę suchego szamponu! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę go wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować jak sprawdzi sie u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nawet nie wiedziałam że Nivea ma suche szampony ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mój suchy szampon własnie się skończył ;/

    OdpowiedzUsuń
  15. ja się w nim zakochałam, naprawdę dobry produkt

    OdpowiedzUsuń
  16. rzadko zdarza mi się używać suchego szamponu ale zawsze go mam . nie raz uratował moją fryzurę i przeciągnął konieczność mycia włosów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam tą markę i jestem pewna, że u mnie by się sprawdził :)

    http://staypositivebypaulen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Używam suche szampony, ale innych marek, tego jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Używałam tego szamponu i całkiem fajnie się sprawdził na moim włosach :)

    https://japonski-rozgardiasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam suche szampony, a tego nie znam jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie znam tego suchego szamponu :D rzadko stosuję takie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. O tym kosmetyku nie słyszałam ;) Sama używam suchego szamponu z firmy Delia :) Jednak wiadomo stosuję go jak najrzadziej się da 😊

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie suche szampony ;) fajnie mi sie sprawdzaja

    OdpowiedzUsuń
  24. mam dla brunetek i sprawdza się wyśmienicie

    OdpowiedzUsuń
  25. Mam wersję dla brunetek, ale przy moich czerwonych włosach niestety się nie sprawdza, ale ogólnie bardzo pomysłowe:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Planuję wypróbować suchy szampon z Nivei, ale w wersji dla brunetek :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Słyszałam o nim ,muszę sama się przekonać by mieć pewność że są ok :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Mam inna wersje i fajnie sie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja mam mieszane uczucia co do tego produktu.

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam i jestem zadowolona z niego, jak dla mnie jeden z lepszych ktore miałam.

    OdpowiedzUsuń
  31. Tej wersji jeszcze nie miałam, muszę koniecznie spróbować jak sobie u mnie poradzi.

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubie suche szampony, głównie takie o pięknych zapachach. Nie dość że unoszą włosy od nasady to jeszcze nadają pięknej woni;>

    OdpowiedzUsuń
  33. uwielbiam suche szampony ale używam głównie Batiste :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Mam wersję tego szamponu dla brunetek, jestem z niego zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  35. Wstyd sie przyznac, ale nie uzywalam jeszcze suchych szamponow. Na lato jest to genialna opcja.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja się cały czas przymierzam do wypróbowania suchego szamponu na moich włosach :) jednak cały czas się obawiam, że moja skóra głowy źle na tego typu specyfiki zareaguje.

    OdpowiedzUsuń
  37. Suchego szamponu z Nivea nie miałam jeszcze, ogólnie rzadko sięgam po tego typu produkty

    OdpowiedzUsuń
  38. ja lubie suche szampony i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja na razie używam inny suchy szampon, ale kiedyś na pewno spróbuję i tego <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam nivea, ale tego produktu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  41. Bardzo lubie kosmetykintej marki ale z tego suchego szamponu jeszcze nie korzystalam. Ciekawa jestem jak to działa.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger