czwartek, 30 sierpnia 2018

Znalazłam idealny podkład?


Hejka! 
W dzisiejszym poście dzięki drogerii Nocanka miałam okazję przetestować kultowy już podkład Catrice Hd Liquid Coverage. To jak mi się sprawdził i czy tak samo się z nim polubiłam jak inne kobiety możecie się dowiedzieć czytając dalszą część posta. Zapraszam. :) 

O tym podkładzie przez pewien czas było bardzo głośno i chwilami ciężko było go dorwać w jakiejkolwiek drogerii internetowej czy to stacjonarnej. Zwłaszcza pożądanym przez kobiety był kolor 010 Light Beige, które był dosłownie wszędzie wyprzedany. Dlatego też chciałam sprawdzić czy ten podkład jest faktycznie tak dobry jak każdy mówi i przekonać się na swojej skórze. 


Konsystencja tego podkładu jest bardzo leista przez to, że oparty jest na wodzie. Zapach tego produktu także nie jest jakoś bardzo wyczuwalny, raczej taki lekki i przyjemny. Podoba mi się także aplikator, który zamiast pompki posiada wygodną pipetkę, którą łatwo możemy zaaplikować produkt. Najbardziej jednak moją uwagę przykuł odcień numer 010, który jest żółtawo-beżowy i po aplikacji nie oksyduje, aż tak bardzo tylko dopasowuje się do kolorytu naszej twarzy. 



Jeżeli chodzi o działanie to daje on przepiękne wykończenie, już jedna warstwa podkładu wystarczy, aby zakrył nasze niedoskonałości i wyrównał koloryt. Nie jest wyczuwalny na skórze i nie nadaje efektu maski. To co zauważyłam to przede wszystkim jego matowe wykończenie, a także to jak pięknie wygładza i nie podkreśla suchych skórek na twarzy, dzięki czemu wygląda super na zdjęciach. Jeżeli jednak szukacie mocno kryjącego podkładu, to raczej on wam się nie sprawdzi, ponieważ ma raczej średnie krycie i dobrze radzi sobie z drobnymi przebarwieniami i niedoskonałościami. Mi ten produkt bardzo dobrze się sprawdza i na pewno jak mi się skończy kupię kolejną buteleczkę. 


61 komentarzy:

  1. Mam go, jednak mam mieszane uczucia. Jednego dnia wygląda super, innego tragicznie, mimo tego że użyłam tych samych kosmetyków. Zdecydowanie wolę Revlon Colorstay. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak mam być szczera tez byłam ciekawa tego podkładu ale jiz raz mnie zawiodł i nie wiem czy użyje go jeszcze raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. mógłby mi się spodobać, nie potrzebuję dużego krycia i nie lubię czuć, że mam coś na twarzy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ten podkład ale kupe czasu go nie używałam, nawet mi podpasował ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten podkład jest kolejny na mojej liście do kupienia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mógłby mi się spodobać :) Czytałam różne opinie o nim więc muszę sprawdzić na sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczywiście jest ciekawy. będę musiała rozglądnąć się za moim odcieniem.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też używałam i bardzo mi się podobał :D
    Zapraszam do mnie http://barwne-stylizacje.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Podkład znam od dość dawna, ale jak na razie go nie używałam osobiście. Moja skóra nie lubi chemicznych i drogeryjnych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zawsze chciałam go zakupić ale jakos zapominałam. W najbliższym czasie napewno kupie👏🏼

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja go nie znam.Ale nie znam go jeszcze. Bo poszukuję inspiracji na jesień a co za tym idzie zapewne wyląduje w mojej kosmetyczce.
    Nie podkreśla suchych skórek. To super.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja go jeszcze nia miałam, ale duzo o nim czytałam własnie

    OdpowiedzUsuń
  13. znam ten podkład :D jest świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie jest dużo za ciemny, ale używam Eveline Liquid Hd, praktycznie identyczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam podkłady na bazie wody ! Miałam jeden przywieziony z Francji - cudowny ! Niestety nigdzie go nie mogę kupić , nawet online.. :( muszę chyba wrócić do Francji i kupić od razu całego tira ;d hehe

    OdpowiedzUsuń
  16. Wlasnie wtedy, kiedy byl na niego taki szał chcialam sobie go kupic, ale byl wyprzedany, przez co zdecydowalam sie wowczas na Maybelline. Ale jak wykoncze zapasy i ten podklad chce sobie wyprobowac. Chociaz opinie sa rozne.

    OdpowiedzUsuń
  17. No ja jednak wolę mocne krycie, chociaż na ciepłe dni to pewnie i taki by mi przypasował;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Słyszę wiele dobrego o tym podkładzie, chyba go kupię na jesień.

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawi mnie on od dawna, ale to średnie krycie dobrze sprawdza się latem

    OdpowiedzUsuń
  20. Teraz ja jestem ciekawa tego podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz ja jestem ciekawa tego podkładu.. nie używam ich często, moja skóra jakoś za tym nie przepada :D, ale ba jakieś wielkie wyjście super byłoby mieć taki idealny i na wejście nie być cała czerwona (jak to bywa u mnie).
    Z chęcią przetestuję, dzięki za recenzje :D
    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  22. super , a ja nadal https://emi-skucinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydaje się nie być ciężkim podkładem przez zawartość wody :)

    OdpowiedzUsuń
  24. dziękuję za komentarz u mnie, ja swój znalazłam i jest to Rimmel <3 pierwszy podkład, z którego jestem zadowolona. Lubię nowości i może spróbuję, szczególnie, że jak napisałaś, nie zostawia efektu maski. Uwielbiam takie naturalne wykończenie <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie znam ale chernie spróbuję, obecnie używam z Revlon

    OdpowiedzUsuń
  26. Dużo dobrego o nim słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Moja koleżanka mi go polecała kiedy mówiłam że wciąż nie mogę doprać odpowiedniego. Nie wiem czy pokonał by Max Factor, ale przyznam kupię go gdy tylko będę miała zapotrzebowanie na podkład;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Czytałam różne opinie na temat tego produktu, kiedyś mnie ciekawił ale teraz nie

    OdpowiedzUsuń
  29. Rzeczywiście kultowy produkt którego nie miałam okazji stosować. Odstrasza mnie w nim pipeta, której nie lubię w podkładach. Zdecydowanie wole pompki. Ale kto wie, może mimo wszystko kiedyś się do niego przekonam.

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja stawiam na raczej mocno kryjące i ten po wielu recenzjach jakie czytalam jakoś mnie nie kupuje.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo lubię ten podkład. Miałam go już kilka razy i za każdym byłam równie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  32. jest bardzo pdoobny do eveline ktory zostal moim ulubiencem

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja to różnicy między nim a innymi nie widzę XD

    OdpowiedzUsuń
  34. Kiedyś byłam w nim wręcz zakochana ❤

    OdpowiedzUsuń
  35. Wczoraj przyszedł mi właśnie ten podkład. Jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Tego podkładu niestety nie znam, mam kilka innych ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cóż, ja miałam ten podkład i idealnie się sprawdził, ale niestety wszystkie odcienie były dla mnie za ciemne :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Znam ten podkład i właśnie mam w użyciu 4 buteleczkę :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten podkład miałam, jednak był dla mnie zbyt matujący - skóra niestety po nim była strasznie przesuszona

    OdpowiedzUsuń
  40. Mojej przyjaciółce by się przydał, lubi właśnie takie "wodne" posdkłady. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. Też go bardzo lubię i mam już 4 buteleczkę w użyciu ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Miałam ten podkład niestety mi się nie sprawdził :(

    OdpowiedzUsuń
  43. Jeden z lepszych podkładów jaki używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Słyszałam wiele opinii na temat tego produktu, większość pochlebnych. Latem nie używam podkładów tylko kremy BB, ale chętnie zaopatrzę się w niego na jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Akurat ten podkład się albo kocha albo nienawidzi :) mnie zapchał, mojej siostrze nic nie zrobił - można? Można! :D
    controlledbyfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Nigdy nie miałam nic z tej firmy. Jestem ciekawa jakby się u mnie sprawdził.

    OdpowiedzUsuń
  47. Wiele słyszałam o tym podkładzie, ale nigdy go nie używałam, ale w końcu muszę go poznać.

    OdpowiedzUsuń
  48. Mam ten podkład i spisuje mi się całkiem nieźle chociaż nie potrzebuje aż tak dużego Krycia ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Ja od podkładów wolę kremy bb :)

    OdpowiedzUsuń
  50. lubie catrice :) chyba kupie niedlugo znowu

    OdpowiedzUsuń
  51. Mam swojego faworyta i na razie go nie zmienię ;)

    OdpowiedzUsuń
  52. Słyszałam o nim wiele dobrego, ale jeszcze nie miałam okazji go używać. Jakoś nie mogę się odzwyczaić od mojego. :)

    OdpowiedzUsuń
  53. Nie slyszalam o tej drogerii. Z chęcią przejrze ich ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  54. Mam i lubię - obecnie czekam aż opalenizna zejdzie, abym mogła go używać ponownie ;)

    OdpowiedzUsuń
  55. Mam ten podkład już troszkę czasu, u mnie tylko zajmuje miejsce w toaletce bo nie dam rady go stosować często, po za tym zrezygnowałam na co dzień z podkładów. Pora zrobić porządki i wyrzucić w kosz niestety.

    OdpowiedzUsuń
  56. Mnie ten podkład jakoś nie kusi. Może dlatego, że ma pipetę, a ja wolę pompki :)

    OdpowiedzUsuń
  57. Nie znam tego podkładu ale ja ogólnie nie robię sobie zbyt często makijażu. Jeśli już się maluje to jedynie rzęsy i nakladam odrobinę pudru w kremie.

    OdpowiedzUsuń
  58. Słyszłam o nim wiele dobrego ! :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger