piątek, 31 sierpnia 2018

Last days of Holidays


Hejka! 
Dziś właśnie mija ostatni dzień sierpnia i aż mnie skręca na myśl, że jeszcze tylko weekend i trzeba będzie zacząć nowy rok szkolny. Czy obawiam się tego roku? W sumie to bardzo, ponieważ będę musiała dobrze rozplanować czas i lepiej się zorganizować. Nie dość, że teraz zacznę chodzić do klasy maturalnej przez co nauka zajmie mi teraz dużo więcej czasu niż przedtem to także mam zamiar rozpocząć kurs prawo jazdy. Mam nadzieję, że dam radę wszystko w miarę to rozplanować i dalej będę mogła pisać dla Was tak często jak w ostatnim czasie. 

Na sam koniec przygotowałam dla Was 3 jeszcze w letnich klimatach stylizacje z ubraniami ze sklepu Zaful. Mam nadzieję, że te zestawienia wam się spodobają, a teraz zapraszam już do oglądania. 




bluzka z chokerem - KLIK




bluzka z paskami  - KLIK




koronkowy top - KLIK

55 komentarzy:

  1. świetne stylizacje :) uwielbiam spodnie z lampasem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz, ciekawa propozycja na stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  3. super zdjęcia, ładny plener, bardzo podoba mi się bluzka z paskami , kiedyś miałam podobną .

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajne stylizacje podobają mi się.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne stylizacje. Podoba mi się druga bluzka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatni dzień sierpnia i zaczyna się ostatki weekend wakacji. Ja już szkołę mam za sobą, ale i tak nie mogę uwierzyć, jak szybko to minęlo :O Wszystkie stylizacje są super ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdecydowanie dla mnie wygrywa stylizacja numer jeden, śliczna ta bluzka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie nieznam trzecia stylizacja odpada wygladasz w niej jak typowy pustak

    OdpowiedzUsuń
  9. jak się jest młodym i pięknym to wszystko dobrze leży. E Sztylc

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię Twoje stylizacje, do twarzy Ci w nich.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też nie mogę uwierzyć, że te wakacje minęły tak szybko. :( Wszystkie stylizacje mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dresy <3 ja już mam szkołę za sobą i czasem tęsknie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkie bluzki są piękne! Nie umiałabym wybrać jednej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Koronkowy top jest przepiękny. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. cudowne stylizacje, każda mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Także idę do klasy maturalnej, zachciało mi się rozszerzać biologię, chemię i angielski haha i także planuję zdawać prawo jazdy. Do tego regularne prowadzenie bloga, a jakże! :D
    Powodzenia życzę!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Ostatnia stylizacja najlepsza! :D
    Powodzenia w nowy roku szkolnym.

    OdpowiedzUsuń
  18. Koronkowy top wymiata kochana :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Koronkowy top jest śliczny, chyba jak ładniejszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. super look, ta spódnica w paski biało czarna ekstra

    OdpowiedzUsuń
  21. Super :) szczególnie ostatnia kreacja koronka i sportowe spodnie super na topie :)
    Pozdrawiamy ze słonecznej Grecji
    www.poszukujacraju.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten koronkowy top jest mega! :) Super stylizacje!
    No i powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ładne stylizacje :) Bluzeczka koronkowa przepiękna :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Matura jest bardzo wazna. Warto poswiecic wiecej czasu. Zas bez prawa jazdy jestem jak bez reki. Zdalam 7 lat temu za 1 razem. Ciezko bylo mi sie uczyc, poniewaz z pracy do domu wracalam grubo po 17:00. Plus rodzkna dom... Ale dla chcacego nic trudnego. Bluzeczka z paskami jest bomba - jak tenisistka 😁

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowne stylizacje! Bardzo w moim stylu. Ale top i tak urzekł mnie najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  26. 1. Stylizacja jak najbardziej w moim stylu <3
    2. O, klasa maturalna! Ja zaczynam 2 liceum w tym roku, stąd pytam - czy naprawdę te drugie klasy są najcięższe?
    pozdrawiam
    https://controlledbyfeelings.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. No to ucz się ;) Rany jak to dobrze, że to już za mną ;) Moi chłopcy od poniedziałku będą narzekać a ja hmm...
    Stylizacje fajneeee aż żal, że wkrótce będzie na nie zbyt zimnoooo ;( ale ale za 10 miesięcy będzie znowu cudownie ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  28. Pierwsza biała bluzeczka niezwykle mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo podoba mi się koronkowy top. Choć na moją figurę absolutnie się nie nadaje, to na Tobie wygląda ciekawie :) Reszta to niestety nie moje klimaty.

    OdpowiedzUsuń
  30. Na wszystkich zdjęciach jak zawsze wyglądasz niesamowicie. Bardzo podoba mi si ten koronkowy top, choć niestety nie jest on na dla mnie odpowiedni.

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo fajne stylizacje ostatnio zdecydowanie podoba mi się najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne stylizacje, zadbałaś także o piękne tło <3

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie stylizacje bardzo mi się podobają i świetnie w nich wyglądasz. Co do przemijającego czasu - leci bardzo szybko. Koniec wakacji i znowu cały rok niespodzianek przed nami <3

    blog

    blog

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetne stylizacje. Szkoda, że już po wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  35. Powodzenia na kursie , No i w szkole :) co do stylizacji to mi się podobają bardzo, jak zwykle :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Trzecia stylizacja najfajniejsza według mnie. Super połączenie sportowego stylu z taką elegancją :) A co do szkoły to życzę samych sukcesów :) Warto od początku zabrać się do nauki, systematyczność naprawdę popłaca i oszczędza mnóstwa nerwów pod koniec roku.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ładnie wyglądasz w tych stylizacjach ale to nie mój styl.

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajne tshirty. Oba białe mi się podobają. Fajnie w nich wyglądasz. :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ten koronkowy top bardzo mi się podoba, śliczny jest <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Ostatnia stylizacja najbardziej mi się podba - taka z pazurem - fajnie Ci w takim wydaniu ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Koronkowy topik jest uroczy :)
    Również ostatnia stylizacja mi najbardziej się spodobała

    OdpowiedzUsuń
  42. Bardzo lubię zaful i ich perelki modowe :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Jak zwykle kolejne udane stylizacje. Uwielbiam oglądać zdjęcia ciuchów na tym blogu

    OdpowiedzUsuń
  44. Klasa maturalna jest trudna, ale przy dobrej organizacji wszystko będzie super! Trzymam kciuki, żebyś dobrze weszła w ten rok szkolny! ♥

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Wszystkie stylizacje strasznie nam się podobają! :) Same musimy wybrać się na sesję zdjęciową <3

    OdpowiedzUsuń
  46. W każdej stylizacji wyglądasz genialnie kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Jak zwykle każde ubranie prezentuje się na Tobie genialnie !

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger