wtorek, 28 sierpnia 2018

Makeup Remover Micellar Gel / Biotaniqe



Witajcie! 
Na blogu właśnie  ruszyła nowa seria postów z kosmetykami firmy Biotaniqe, wczoraj właśnie ukazał się pierwszy wpis z multimaseczką, który możecie zobaczyć tutaj. A dziś przygotowałam dla Was recenzję żeli micelarnego do demakijażu. Pokażę Wam też jak dobrze poradził sobie ze zmyciem makijażu, zapraszam do oglądania. 

Jeżeli chodzi o mój demakijaż twarzy to przeważnie w tym celu używałam zawsze mleczek albo płynów micelarnych, jakoś zawsze do żeli podchodziłam z ostrożnością. Jednak po przetestowaniu tego produktu muszę stwierdzić, że moje podejście diametralnie się zmieniło. Żel ma lejącą konsystencję i już niewielka ilość tego produktu wystarczy aby zmyć nasz makijaż. Dużą jego zaletą jest to, że nie trzeba go spłukiwać, przez co możemy zaoszczędzić trochę czasu na dalszą pielęgnację. 


Możemy go także używać w połączeniu z wodą i tym samym umyć naszą twarz i oczyścić. Używałam go także tym sposobem i w prawdzie nie wytworzyła się żadna piana, ale skóra była dogłębnie umyta i gładka. Myślę, że żel idealnie sprawdzi się dla osób z wrażliwą skórą, ponieważ ma bardzo delikatną formułę, przez co także nie musimy się przejmować tym, że cera zostanie podrażniona. Skóra po nim nie piekła, ani także nie była sucha jak to czasami bywa w przypadku tego typu kosmetyków. 


A na sam koniec mam dla Was porównanie wersji w makijażu jak i bez z użyciem tego żelu micelarnego. Muszę powiedzieć, że bardzo się z nim polubiłam i jest jednym z moich ulubionych kosmetyków do demakijażu. 

Before&After





53 komentarze:

  1. Też zawsze używam płynów micelarnych.Jednak właśnie warto przetestować inne. Mam wrażliwą cerę więc napewno wypróbuje! Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama również używam płynów micelarnych. Tego osobiście nie miałam ale wydaje się naprawdę super! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super mają kosmetyki ;) Ja miałam żel węglowy i byłam zachwycona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jakoś nie mogę się przekonać do płynów micelarnych.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pasta do zębów bije na głowę płyny micelarne

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam wiele dobrego o produktach tej marki. Chętnie wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam peeling z biotanique! to tez wyprobuje :)
    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Markę lubię, więc chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wyglądasz pięknie bez makijażu! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Lubię bardzo tę firmę, naprawdę świetnie daje radę

    OdpowiedzUsuń
  11. Obecnie nie wyobrażam sobie nie mieć płynu miceralnego. Przykładasz i buzia czysta. Tej firmy nie znam ale poczytam co Wy o niej sądzicie i może się zainspiruję. A TY bez makijażu jaki słodziaczek malutki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja zamiast żelu wolę demakijaż płynem micelarnym. Chociaż nie ukrywam, że zaskoczyłaś mnie tu informacją o tym, że można ten żel nie zmywać;)

    OdpowiedzUsuń
  13. U nie demakijaż zawsz najpierw płynem micelarnym a później właśnie żelem, to i ten chętnie sprawdzę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Od jakiegoś czasu używam do demakijażu wyłącznie płynów micelarnych.

    OdpowiedzUsuń
  15. brzmi ciekawie, sama lubię produkty do mycia, które nie dają mocnej piany a czyszczą

    OdpowiedzUsuń
  16. a ja zawsze najpierw sięgam po płyn micelarny lub dwufazowy-0 mleczek nie lubię a następnie myję twarz dokładnie żalami lub emulsjami z wodą. nie miałam jeszcze kosmetyków Biotaniqe,

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawy produkt :)
    Zapraszam na nowy post :)
    http://www.stylishmegg.pl/2018/08/koronkowa-sukienka-i-molo-w-koobrzegu.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam go i był bardzo skuteczny, a dodatkowo pięknie pachniał. Z pewniścią do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  19. Hmm o marce słyszałyśmy już wiele, ale produkt jest nam nie znany :) Musimy koniecznie się z nim zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kompletnie nie znam, kusi mnie od dawna ten jak i inne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam u siebie też żel i po prostu go uwielbiam. Wygodny w użyciu i fajnie się sprawdza. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie znam, ale wydaję się ciekawy. Świetny wpis oraz bardzo ładne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo lubię płyny micelarne :D nie wyobrażam sobie bez nich mojego demakijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię zmywać żelami makijaż. Ciekawi mnie ten :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja siegam najpierw po plyn micelarny, a pozniej jeszcze po zel. Ale pierwsze slysze, ze zelu splukiwac nie trzeba. Chyba i tak z przyzwyczajenia splukiwalabym twarz 😛

    OdpowiedzUsuń
  26. Typowych płynów micelarnych raczej nie używam - lub bardzo rzadko. Produkt mnie zaciekawił bo ostatnio ta marka mnie do siebie przyciąga :) Jednak wizja, że wykonuję demakijaż i zostawiam ten żel na twarzy nie spłukując do mnie kompletnie nie przemawia. Chętnie bym go przetestowała do dwuetapowego oczyszczania, który stosuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja z tą marką dopiero się poznaję. Ostatnio kupiłam podobny żel, ale z węglem. Póki co lubimy się :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też używam płynów micelarnych, tego nie testowałam, ale wydaje się ciekawy!

    OdpowiedzUsuń
  29. Od jakiegoś czasu nie wyobrażam sobie życia bez płynu micelarnego, koniecznie wypróbuję!
    Na moim kanale, który wraz z przyjaciółką założyłyśmy przy szumie fal i kartonie pomarańczowego soku pojawił się pierwszy film. Zapraszamy!
    https://www.youtube.com/watch?v=sSwTm_wXqxs

    OdpowiedzUsuń
  30. Czytałam już bardzo dużo pozytywów o tym produkcie, przez co mam szalenie wielką ochotę go wypróbowac :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Kurcze chyba bede musiala wyprobowac tego plynu, nie moge sobie znalezc swojego ulubienca. Pozdraiwam

    OdpowiedzUsuń
  32. Mój płyn micelarny trzeba spłukiwać, więc ten wydaje się być ciekawą opcją. :)
    Miłego wieczoru! ❤
    Gosia

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo lubię płyny micelarne. Tego co prawda nie znam, ale myślę, że sprawdziłby się równie dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  34. Chętnie przygarnęłabym ten żel do siebie *-*
    Bardzo mi sie spodobał!

    OdpowiedzUsuń
  35. Używałam i byłam bardzo zadowolona, zresztą bardzo lubię kosmetyki tej marki;>

    OdpowiedzUsuń
  36. bardzo polubiłam się z kosmetykami tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  37. muszę koniecznie spróbować ten żel

    OdpowiedzUsuń
  38. Mam go i lubię - bardzo fajny delikatny produkt.

    OdpowiedzUsuń
  39. Lubię takie żele. Dobrze wiedzieć, że ten się sprawdza. Będę o nim pamiętać :)

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem ciekawa jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Jak skończę zapasy z pewnością po niego sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Ja do demakijażu zawsze używam mleczek, bardziej odpowiadają mojej skórze.

    OdpowiedzUsuń
  43. ja lubie zelami zmywac makijaz .

    OdpowiedzUsuń
  44. Jestem zwolenniczką płynów do demakijażu. Nie lubię żeli

    OdpowiedzUsuń
  45. Nie znam tej marki kosmetyków , ciekawy wpis i blog pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Żelu do demakijażu jeszcze nie miałam okazji używać, może ten będzie pierwszy

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo chętnie sięgnę po ten żel do demakijażu :) Jeszcze nie używałam takiej formuły.

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger