poniedziałek, 5 listopada 2018

Birthday Month / November


Hejka! 
Z góry chciałabym Was przeprosić za nieregularne dodawanie postów, ale ostatnio nie miałam totalnie weny i siły na pisanie i przerabianie zdjęć. Jednak zapewniam Was, że wracam ze zdwojoną dawką energii i jak tylko czas mi pozwoli to postaram się, aby posty pojawiały się każdego dnia. 


Kilka dni temu rozpoczął się nowy miesiąc jakim jest listopad. Jest to dla mnie dość sentymentalna pora, ze względu na to, że właśnie wtedy obchodzę swoje kolejne urodziny. W tym roku wybije mi 18 lat, czyli będę w pełni dorosła i sama nie mogę uwierzyć, że ten czas tak szybko leci. Kiedyś bardzo marzyłam o dorosłym życiu i odliczałam do niego z niecierpliwością, a teraz chciałabym to jak najbardziej odwlec w czasie. Jednak niestety życie toczy się dalej, a czas mija nieubłaganie szybko i trzeba się z tym pogodzić. 



61 komentarzy:

  1. Spełnienia marzeń i udanych urodzin kochana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również mam w listopadzie urodziny i przeraża mnie fakt że przede mną ostatnie naście! Koszula świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  3. sesja wygląda jak wiosenna, ładne klimatyczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia :D
    Wszystkiego najlepszego z okazji zbliżających się urodzin!
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  5. No to wszystkiego najlepszego! Ja również kończyłam 18stkę w tym roku i od moja już troszkę czasu minęło, a dorosłe życie się zaczęło, łażenie po urzędach itp, więc przygotuj się też na minusy dorosłości! :D
    a zestawienie piękne jak zawsze! za bluzkę oddałabym wszystko!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego w dorosłości ;) Oby była dla CIebie łaskawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego najlepszego. Piękne zdjęcia, bardzo podoba mi się bluzka ❤️

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojoj to dobrze że już jesteś z nami:)
    Ładna stylizacja, to 100 życzę:D
    Pozdrawiam
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się bardzo bluzeczka!
    Oo, to już od razu życzę Ci wszystkiego najlepszego 18nastko! <3
    Z własnego doświadczenia wiem, że czas po 18nastych urodzinach leci bardzo szybko :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego :) pamietam jak ja czekałam na osiemnastkę, a teraz chętnie cofnelabym sie do dzieciństwa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ładny zestaw ;D

    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna, stylowa dziewczyna w iście wiosennej scenerii ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeśli jesteś z listopada to wszystkiego najlepszego z okazji urodzin ������ spełnienia marzeń, co do tej stylizacji to bardzo podoba mi się bluzka oraz te kabaretki w połączeniu z mini podkreślają twoja figurę, naprawdę extra zestaw ��

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego kochana ♥ Osiemnastka to taki moment, od którego czas pędzi dwa razy szybciej niż dotychczas, zaczyna się dorosłe życie i dorosłe problemy. Wiem co mówię, wydaje mi się jakby moja osiemnastka była wczoraj, a dwa miesiące temu skończyłam 21 lat :o
    Ta bluzeczka w kratkę jest śliczna ♥
    Buziaki,
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. AAA, też mam w tym miesiącu urodziny, którego masz? ;)
    To życzę Ci już, chociaż pewnie i tak będę Ci składała je w Twoje urodziny - wszystkiego najlepszego, spełnienia marzeń i samych sukcesów blogowych :*

    OdpowiedzUsuń
  16. pamiętam jak sama dwa lata temu obchodziłam 18-stkę :) człowiek pnie się do dorosłości ale jak mu już ona stuknie cóż różnie z tym bywa :)
    18 lat to niezwykły wiek życzę Ci z tej okazji wszystkiego co najlepsze i wielkich osiągnięć w blogosferze :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Wszystkiego dobrego ❤ cudowne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia! Z okazji urodzin życzę Ci spełnienia wszystkich marzeń nawet tych najskrytszych, rozwijania ciągle swoich pasji i
    WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO! Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro w tym miesiącu obchodzisz 18 urodziny, to będzie to dla Ciebie miesiąc przełomowy :) Wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  20. wyglądasz jak zawsze super :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oho, to jest między nami równe 10 lat różnicy. Nie przejmuj się, że nie dodawałaś postów - każdy powinien mieć przerwy czy odpoczynek. Ważne, że wróciłaś. :) 100 lat!

    OdpowiedzUsuń
  22. Życzę Ci wszystkiego najlepszego z okazji Twojej osiemnastki, niezapomnianego dnia w życiu każdego człowieka. Przepiękne zdjęcia i stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetne zdjęcia! Naprawdę ładna spódnica, jestem pod wrażeniem stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystkiego najwspanialszego kochana!
    Niestety czas leci strasznie szybko, osobiście też chciałabym wrócić do dzieciństwa :(
    Piękne zdjęcia!
    frydrychm.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Tę piękną bluzeczkę chętnie bym skopiowała. Podoba mi się naprawdę. I pogoda do zdjęć jest fantastyczna tego roku, tej jesieni :)

    OdpowiedzUsuń
  26. sto lat i wytrwałosci w blogowaniu

    OdpowiedzUsuń
  27. Piękna stylizacja , no i oczywiście wszystkiego dobrego z okazji zbliżających się urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Super wyglądasz, mnie rozleniwil długi weekend . A za chwilę kolejne święta.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna stylizacja :) Z tą 18stką to prawda, każdy na nią czeka, a potem chce wrócic do młodosci :D

    OdpowiedzUsuń
  30. Jest co świętować :D P.S. Bluzka ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  31. Zycze wszystkiego, co najlepsze. Tobie stuknie 18 lat, a mi 13 w zwiazku niebawem 😁

    OdpowiedzUsuń
  32. Wszystkiego najlepszego! Czas po 18 dopiero nabiera tempa, pamiętam swoje urodziny jakby były wczoraj a minęło już 7 lat

    OdpowiedzUsuń
  33. W tym roku listopad jest bardzo łaskawy, jeśli chodzi o pogode :) Świetna stylizacja :) I wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  34. wszystkiego dobrego z okazji urodzin :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo podoba mi się ta stylizacja jest przepiękna i ta Twoja figura zazdroszczę takiej.

    OdpowiedzUsuń
  36. No niestety czas szybko leci :) wszystkiego dobrego, piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Posty codzienne to świetny pomysł, bo jestes piękna. Dorosłośc to świetna sprawa, rzyczę wszystkiego najlepszego, zdrowia, dużo radości, konsekwencji w działaniu i dużej pewnosci siebie.

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja miałam urodziny 5 listopada :) Lubię ten miesiąc ;0 Wszystkiego co najlepsze Kochana!

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja tez mam urodziny w listopadzie :) dokladnie 6! <3

    OdpowiedzUsuń
  40. Super stylizacja i zdjęcia! Aż szkoda, ze ich tak mało :/ Codzienne posty, to wielki wysiłek :o Gratulujemy chęci.

    OdpowiedzUsuń
  41. Dorosłość nie jest taka zła... Po prostu trzeba wziąć byka za rogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  42. Czas leci, wszyscy się starzejemy. Niestety 18-stka to tylko liczba i przybywają zarówno przywileje, jak i obowiązki. W moim przypadku były same powinności.

    OdpowiedzUsuń
  43. Jaka piękna stylizacja Kochana! :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Wszystkiego najlepszego kochana <3 Po za tym wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Spełnienia marzeń! Piękny wiek i tyle cudownych rzeczy przed tobą :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja tez mam urodziny w listopadzie, ale w tym roku juz 31 lat wybije zegar ;)

    OdpowiedzUsuń
  47. Też mam w Listopadzie urodziny :) A również moi rodzice i przyjaciółka - To świetny miesiąc!

    OdpowiedzUsuń
  48. Ale piękna pogoda! Wygląda jak w lato. Bardzo ładny zestaw. Super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  49. W takim razie wszystkiego dobrego kochana!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. U nas bratowa ma urodzinki 11 listopada :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger