sobota, 3 listopada 2018

Sensique


Hejka!
Już jakiś czas temu mówiłam Wam o ogromnej paczce z kosmetykami, które otrzymałam w ramach współpracy z Drogerią Natura. pisałam już kilka recenzji o kosmetykach na blogu i dziś przygotowałam dla Was kolejną. Tym razem mam Wam do pokazania rozświetlacz i błyszczyki z marki Sensique. Zapraszam więc na recenzję.

Sensique Highlighting Loose Powder 


Gdy tylko otarła do mnie paczka z kosmetykami to byłam bardzo ciekawa tego pudru rozświetlającego i od razu chciałam go wypróbować. Zamknięty został on w plastikowym słoiczku o pojemności 10g , oprócz tego posiada jeszcze sitko, które pozwala nam na wydostanie się produktu z opakowania. Jednak jego wielkim minusem jest to, że produkt bardzo się pyli i przez to, że nie posiada żadnego zabezpieczenia, może się rozsypywać. 


Możemy go zarówno używać jako rozświetlacz a także jak sama nazwa wskazuje jako puder do twarzy. Jest on bardzo drobno zmielony i po nałożeniu na skórę wygląda ona na zdrową i promienną. Jednak trzeba z nim trochę uważać i nakładać go "lekką ręką" , ponieważ możemy z nim łatwo przesadzić i wtedy efekt nie będzie już taki jakbyśmy chciały. Więc jeżeli blask i duże rozświetlenie to będziemy to myślę, idealny produkt dla Was. Ja sama go bardzo lubię i ostatnio używam go najczęściej z moich wszystkich rozświetlaczy. 

Sensique Ultra Shiny Lips



Przyznam szczerze, że ostatnio zaczęłam na rzecz ciężkich i przesuszających pomadek matowych używać lekkich i nawilżających błyszczyków. Zwłaszcza zdarza mi się je nosić do codziennych makijaży. Z tego co się orientuję błyszczki te dostępne są one w 12 kolorach, więc każda znajdzie z pewnością w tak licznej gamie coś dla siebie. Mi trafiły się 4 odcienie takie jak 107 Ice Pink , 109 Nude Dream, 111 Russet, 112 Dusty Rose. Moim ulubieńcem z wszystkich kolorów jest numerek 109, którego używam z nich zdecydowanie najczęściej. 


Podoba mi się bardzo aplikator, który jest spłaszczony i łatwo nim się nakłada błyszczyk. Oprócz tego mają też ładny i delikatny landrynkowy zapach, który mi bardzo odpowiada. Podoba mi się bardzo wykończenie i sprawiają, że usta po aplikacji wydają się być pełniejsze. Są one przezroczyste i nie dają pełnego krycia na ustach, nazwałabym to raczej takie muśnięciem z delikatnym kolorem. 

31 komentarzy:

  1. Świetne te kosmetyki! Chyba czas na zakupy!
    Pozdrawiam Eva

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj z chęcią przygarnelabym te produkty 😍 mam same braki ostatnio 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. patrząc na kosmetyki Sensique zdałam sobie sprawę że dawno nic sobie z tej marki nie kupiłam :) trzeba to nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za błyszczykami nie przepadam, więc i te mnie nie kuszą. Za to puder rozświetlający mnie zainteresował.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne zdjęcia :) co do produktów to zaciekawiłas mnie tym pudrem. Jakoś nie przepadam za błyszczykami może temu ze zniechęciła mnie kiedyś ta lepkość na udarach i włosy przyklejające się do nich :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kosmetyki ^^ Z chęcią przygarnęłabym do siebie błyszczyki :D
    Pozdrawiam! wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. 112 przypadł mi najbardziej do gustu ;)
    Przepiękne te zdjęcia robicie :)
    Pozdrawiam
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy! Super recenzja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. so nice post dear :) like it!

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem ciekawa błyszczyków, muszę je koniecznie przetestować!

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i lubię te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale świetnie wyglądają te kosmetyki 😍 Błyszczyki są super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie lubię błyszczyków, ale może akurat te przypadłyby mi do gustu? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam te błyszczyki, u mnie dziś również o kosmetykach marek własnych drogerii Natura

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie się prezentują te błyszczyki!
    Pozdrawiam
    under-my-controll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Tanie kosmetyki to coś co cieszy każdy portfel 😍

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale świetne :) może sama się na coś skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyki super! Z chęcią sama bym się na nie skusiła ☺️ Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio w szafie Sensique pojawiło się dużo ciekawostek. Muszę koniecznie wybrać się na zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rewelacyjne kosmetyki ;) Nigdy nie miałam tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te prodkty idealnie by wpasowały się w moją kosmetyczkę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo ładne odcienie błyszczyków. Puder też wygląda ciekawie ;)

    www.imdollka.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Kiedyś tylko mat, a dzisiaj się już powoli od tego odchodzi. I dobrze, w końcu taki puder rozświetlający potrafi zdziałać cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo podobają mi się błyszczyki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Szminki prezentują się super,idealnie dopełnią każdą stylizację :).
    https://kiczita.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne kosmetyki :) O tej firmie słyszałyśmy już kiedyś, ale nigdy nie udało nam się przetestowanie ich kosmetyków :) A szkoda!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo ładne kolory tych błyszczyków :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Delikatne błyszczyki są najlepsze, bo komponują się z każdym makijażem. Sama mam pokaźną kolekcję :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger