środa, 14 listopada 2018

Lip Sensation Matte Mouse / Oriflame


Hejka! 
Dzisiaj chciałabym Wam przedstawić matowe pomadki Oriflame, które wybrałam sobie w 5 różnych odcieniach. Według opinii producenta szminki mają być bardzo lekkie, aksamitne a jednocześnie bardzo dobrze napigmentowane. Mają nam zapewnić także matowe wykończenie, zgodne z panującymi trendami. Czy pomadki te spełniły moje oczekiwania? Dowiecie się czytając dzisiejszy post. 



Zacznijmy może od wyglądu pomadek, które zapakowane zostały w plastikowe opakowania z przepięknymi srebrnymi elementami. Posiadają także wygodny aplikator, którym dokładnie możemy wyrysować kształt naszych ust bez użycia konturówki, nawet przy ciemniejszych odcieniach. Tak jak zapewniał producent pomadka ma konsystencję musu, ale mimo to łatwo się nią aplikuje i już jedna warstwa wystarczy, żeby kolor był intensywny. 


Jest ona bardzo komfortowa w noszeniu i jeżeli w ciągu dnia nic nie konsumujemy to spokojnie utrzyma się na naszych ustach nawet do 6 h. Mam jednak małe zastrzeżenie do tego jak się zjada podczas picia czy jedzenia. Szybko zjada się od środka i zostawia nieładne smugi, jednak na szczęście można ją łatwo usunąć za pomocą chusteczki i nałożyć ponownie przez co znowu prezentuje się spektakularnie. 

Dostępne są one w 21 przepięknych kolorach, ja spośród ich wszystkich wybrałam sobie 5 z nich, które idealnie wpisują się w panujące trendy i porę roku. Mam Wam do pokazania takie odcienie jak :
Sensual Latte, Nude Passion, Spicy Carmel, Chocolate Crave i Mocha Envy




40 komentarzy:

  1. Podobają mi się te kolorki, no to coś dla mnie kochana!:)
    Pozdrawiam:)
    https://lifestyleworldblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorki śliczne najbardziej przypadł mi do gustu kolor 2 ;) Piękna jest idealna na jesień 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne kolory, kiedyś kupowałam w Oriflame.

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne kolory, bardzo wpisuje w moje gusta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne kolory, super zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietne sa i przepieknie sie prezentuja. Moim hitem bylby odcien Sensual Latte. Idealne na codzien.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam Spicy Caramel i Toffee Cream. Uwielbiam! Używam codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się Nude Passion :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolory widze pieknie nasycone. Moj faworyt to Nude Passion.

    OdpowiedzUsuń
  10. karmel podoba mi się najbardziej,muszę sobie zamówić na próbę jakąś szminkę z tej serii

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten kolorek nude podoba mi się ze wszystkich najbardziej. Muszę zamówić! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Najbardziej podobają mi się dwa kolorki - pierwszy oraz drugi. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Tych jeszcze nie mialam ;) kolory ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem jak najbardziej na tak !

    OdpowiedzUsuń
  15. podobają mi sie bardzo wszystkie kolorki, jeden zn ich mam

    OdpowiedzUsuń
  16. 1 i 2 są mega <3 takie w moim guście <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie się prezentują, a i kolorki bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne odcienie i świetne zdjęcia zrobiłaś. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nude Passion bardzo mi się podoba :) Ale inne odcienie też niczego sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Kolorki wybrałaś cudne! Nude passion i ta czekoladowa bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten nudziakowy to bym chętnie przygarnęła. Tak w ogóle to chyba ich nie widziałam jeszcze nigdzie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne kolory. Z chęcią zamówię któryś :)

    OdpowiedzUsuń
  24. nigdy nie miałam pomadek tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ładne te kolorki, bardzo moje

    OdpowiedzUsuń
  26. Dawno nie miałam pomadki od Oriflame :) Miałabym problem z wyborem koloru, wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Coś z tych kolorów na pewno wybrałabym dla siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczne kolory, a pomadek tej marki jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakoś w Oriflame nic nie zamawiam, ale te pomadki są piękne. Może się na nie skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne są te pomadki, tyle odcieni do wyboru i każdy piękniejszy od poprzedniego.

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie znam tych pomadek, ale prawie wszystkie kolor widziałabym u siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Pierwsza trójka od góry na twoim swatchu mi się bardzo podoba. Uwielbiam takie odcienie, zwłaszcza jesienią:)

    OdpowiedzUsuń
  33. Wszystkie kolory super, ale nude passion najpiękniejszy!

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo ładne mają opakowanie, a ten czekoladowy kolor w sam raz dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  35. nigdy mnie do siebie nie przekonały ;) na swatchach mają dziwne smugi, czego inne moje pomadki nigdy nie robiły ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger