wtorek, 13 listopada 2018

Crazy November! 11.11 / Rosegal


Witajcie!
Jak widzicie trochę się uzbierało w ostatnim czasie tych wishlist. Dziś przychodzę do Was z kolejną! Tym razem będzie ona pochodzić ze sklepu Rosegal w którym to możecie znaleźć wiele ciekawych ubrań i dodatków. Mam też dla Was świetną wiadomość jeszcze dziś zamawiąć na tej stronie internetowej macie darmową wysyłkę na terenie całego świata. Więc spieszcie się i nie zwlekajcie, bo zostały już ostatnie godziny na zakupy! Na stronie też jest teraz wiele promocji, przez co możecie kupić rzeczy o wiele taniej. 


 A tutaj mam Wam do pokazania kilka rzeczy, które spodobały mi się na stronie Rosegal. 







Use Code:RGBF1 Get 25% OFF Discount!
Free Shipping from 11.10-11.13 & 11.23-11.28

32 komentarze:

  1. Podoba mi się sukienka. Myślę, że fajnie sprawdziłaby się już tak na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tym razem nic.mi nie wpadło w oko...

    OdpowiedzUsuń
  3. Płaszcz wyglada swietnie. Chcialabym taki, ale szary

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszcz cudowny idealny na jesien 👌 podobny widziałam w zarze

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawi mnie ten płaszczyk. Na zdjęciu wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
  6. TEN KAMELOWY MISIOWY PŁASZCZ JEST GENIALNY, CHCĘ TAKI :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Misiowy płaszcz mega! Mogłabym go nosić!

    OdpowiedzUsuń
  8. Granatowa sukienka jest piękna *.*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz zdecydowanie najbardziej mi się podoba! Świetny jest :) Pozdrawiam 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Widze, ze w tym roku modne sa misiowate bluzy i plaszcze. Pelno ich w tego typu sklepach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Płaszczyk super ! ;)
    kiichigousagi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. o super rzeczy, zamówiłabym coś

    OdpowiedzUsuń
  13. Super propozycje!! :) Każda w naszym guście <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Płaszczyk wygląda bardzo fajnie. Ciekawe czy ciepły :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajne propozycje ;) ale z promocji nie skorzystam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Całkiem kuszące propozycje :D

    OdpowiedzUsuń
  17. sukienka i płaszczyk cudowne :) bardzo lubię granatowy kolorek i takie misiowe okrycie wierzchnie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Totalnie rzeczy nie w moim stylu. Ogólnie nie robię zakupów na żadnych tego typu stronkach, ubrania wolę stacjonarnie na miejscu dobrać przymierzyć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się ten płaszcz z twoich propozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo dużo fajnych rzeczy, płaszczyk wygląda ślicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Polar misiowy jest genialny! Uwielbiam takie ubrania na obecną porę, nic tylko się w niego wtulić i zapaść w sen zimowy.

    OdpowiedzUsuń
  22. Oprócz płaszcza, który nie jest w moim kolorze, wszystko mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten rudy płaszcz jest prześliczny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger