sobota, 20 lipca 2019

Kurtka Miś


Hejka!
Ten post na blogu miałam w planach dodać już kilkanaście tygodni temu, jednak dopiero dzisiaj udało mi się go dla Was stworzyć. Mam tutaj na myśli wpis ze stylizacją z kurtką misiem z Amiclubwear. Było to jedno z ubrań, które lubiłam chodzić początkiem wiosny, nie przedłużając zapraszam do oglądania. 




A więc tak jak mówiłam głównym elementem całej stylizacji jest kurtka miś w w karmelowym kolorze. Postanowiłam ją zestawić z czarnym koronkowym topem i białymi spodniami. Z dodatków postawiłam na czarny pasek z ozdobnym kółeczkiem i tego samego koloru torebkę z złotym łańcuszkiem. Dopełnieniem całej stylizacji stały się czarne botki z ćwiekami. A wy jak oceniacie to zestawienie?

kurtka - KLIK

11 komentarzy:

  1. Prześliczna kurtka! Bardzo ładnie wyszło ci to zestawienie

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurtka naprawdę jest fajna, ale na zimne wieczory bo teraz w lato bym się w niej gotowała.
    Pozdrawiam, Weronika S.
    pasjeweroniki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super stylizacja i mega kurtka. Lubie ten kolor w tym sezonie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kurtka na jesienne dni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna kurtka, bardzo Ci pasuje!

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale śliczne futerko! I ten kolor <3
    nightmareskillme.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się najbardziej rzucił w oczy ten boski top!
    Super stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super stylizacja

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajowa ta kurteczka i na wieczory teraz wakacyjne i na jesien się przyda.

    OdpowiedzUsuń
  10. Koniecznie bliżej jesieni rozejrzę się za taką kurteczką! :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za każdy komentarz!

Copyright © 2016 Ruude Girls , Blogger